Čuvar

1.4K 49 1
  • Dedicated to Matea (1992.-2010.)
                                    

8. svibanj 2002. Dubrovački vjesnik

Tijelo Marine Cvjetković je nađeno u popodnevnim satima u njenom stanu. Po policijskom izvješću Marina Cvjetković je upucana u zatiljak, što je izazvalo trenutnu smrt. Njena djeca; Nikola Cvjetković (16) i Ivana Cvjetković (7) također su u kritičnom stanju. Nikola je nađen na podu dnevne sobe, upucan u leđa. Ivana je nađena pod Marininim tijelom, onesviještena od udarca u glavu. Na njenom tijelu nisu nađeni tragovi pucnjeva. Pretpostavlja se da je u trenutku pucanja Marina držala Ivanu u naručju, pokušavajući pobjeći i pala na nju u trenutku kad je upucana.

Marinin suprug Đive Cvjetković je napustio kuću u ranim jutarnjim satima i nije se pojavio na poslu niti je došao kući. Za sada ga se smatra nestalim.

9. svibanj 2002.

U ranim jutarnjim satima pronađeno je napola spaljeno auto i u njemu spaljeno tijelo odraslog muškarca kojemu je ostala samo čitava lijeva ruka. Po otiscima prstiju je potvrđeno da tijelo pripada Đivi Cvjetkoviću, suprugu jučer preminule Marine Cvjetković i ocu djece.

U šesnaest sati i trinaest minuta liječnici su objavili smrt dječaka Nikole Cvjetkovića. Dječak nije uspio preživjeti operaciju. Ivana Cvjetković više nije u životnoj opasnosti i premještena je na traumatološki odjel. Došla je k svijesti, ali nije u mogućnosti govoriti.

10. Svibnja 2002.

Ivana Cvjetković je uspjela razgovarati sa psihologom, ali nije sposobna ničega se sjetiti prije buđenja, čak ni svoga imena. Dijagnozirana joj je disocijativna amnezija.

Djevojčica nema bliže rodbine, pa se postavlja pitanje kome će ju dodijeliti.

Nikola Cvjetković će biti pokopan s roditeljima na Boninovu u šesnaest sati.

ČuvarWhere stories live. Discover now