Spullen die je in de Topfopshop kan kopen in de Wegisweg:
Zelfdopende veren: We weten allemaal hoe het is om zo op te gaan in iets en er dan tot onze verschrikking achter te komen dat onze veren inkt nodig hebben. Die dagen zijn voorbij! Deze geweldige veer doopt zichzelf in de inkt zodat je nu je werkstukken, brieven, leuke raadsels, en andere dingen kan schrijven zonder onderbrekingen.
Hoofdloze Hoeden: Met deze hoed zal je hoofd onzichtbaar worden. Het is de perfecte manier om je vrienden bang te maken, want wie zou er nou niet verbaasd zijn als een vriend zijn hoofd zou missen? Deze hoed belooft een heleboel gekheid en leuke tijden. Het is ook een uitstekende keuze als cadeau voor een vriend.
Liefdesdrank: Vind je iemand leuk waarvan het lijkt alsof diegene je naam geen eens weet? Vrees niet! Zorg er voor dat je snel een van deze liefdesdrankjes krijgt en het zal niet lang duren voordat je omringd bent door aanbidders die alleen maar aan jou kunnen denken.
Neusbloednoga: Deze nougat is vrij uniek en is erg handig in bepaalde situaties. Zit je in een bijzonder verschrikkelijke klas, dan hoef je niets anders te doen dan deze nougat opeten. Je krijgt meteen een bloedneus dat het hele uur duurt. Een uitstekend excuus om onder een klas of een andere vervelende situatie uit te komen. Let wel op dat je op den duur rimpels op je neus krijgt.
Braakbabbelaars: Deze pil wordt sterk aanbevolen om ten alle tijden bij je te dragen, zeker wanneer je naar je klassen loopt in de ochtend. Als je klassen langdradig worden, dan hoef je niets te doen dan het rode uiteinde van deze pil op te eten. Je zal onmiddellijk begin te braken! Wanneer je het lokaal hebt verlaten, is het tijd om het groene uiteinde te eten, die gelijk een einde maakt aan het braken.
Wemel's wonderbaarlijke pyropaketten: Dus, je hebt gerealiseerd dat je niet zo goed bent in vuurwerk spreuken, maar je wilt op de menigte alsnog indruk maken?
Gebruik deze spectaculaire set en maak indruk op je vrienden met een knal!Kanariekano's: Wil je een grap uithalen met je vrienden of zelfs je vijanden? Dan hebben wij het product voor jou! De kanariekano verandert je slachtoffer in een kanarie voor een minuut vol plezier en chaos. De koeken zien er uit als normale kanokoeken, zodat je slachtoffer geen idee heeft wat hem overkomt
Stompende Telescoop: Deze speciale telescopen hebben een kleine arm aangekoppeld, die de gluurder een blauw oog geeft. Heeft u ooit het gevoel gehad dat u wordt bespioneerd, geef de vermeende spion dan deze telescoop en leer ze een les die ze nooit zullen vergeten, evenals een blauwe oog.
Wemel's wilde wind vernietigers: Als je wilt dat de hele buurt over je praat tot de volgende Oud & Nieuw, steek dan dit wind-bestendig vuurwerk aan en kijk hoe de lucht transformeert met knallende kleuren.
Schilhoeden: Deze hoed is een goede keuze bij kleine duels tegen friend of vijand. Het beschermt tegen kleine vervloekingen die op het hoofd gericht zijn. Echter, hou er rekening mee dat deze hoed niet beschermd tegen spreuken die op andere lichaamsdelen gericht zijn, noch beschermt het tegen serieuzere en duistere vervloekingen.
Eetbare Duistere tekens: Deze bieden een geweldig excuus om de les over te slaan. Eet er een van en je zal gelijk misselijk worden. Nog een perfecte manier om de les te verlaten en een dagje vrij te nemen.
Draagbaar moeras: Wil je de leraar vertragen op weg naar de les? Een draagbaar moeras kun gebruikt worden om voetgangers te vertragen, omdat je er aan blijft plakken. Het draagbaar moeras is erg lastig te verwijderen.
Doos met raketten: Je fascinatie voor vuurwerk is nog niet oprecht totdat je deze set koopt! Het zal naar de hemel racen zodra het is aangestoken, dus het moet met voorzichtigheid behandeld worden. Daardoor is deze set beter geschikt voor degene die serieus zijn over vuurwerk.
Dreuzel magie: Een magische set inclusief een touw, kaarten, zwarte hoed, een truc toverstok, en meer.
Instant duistergruis: Moet je meteen weg kunnen sluipen? Gooi wat Peruviaans Instant Duistergruis op de grond en je krijgt de kans om gelijk weg te glippen zonder dat uw vriend of vijand zich dit realiseert. Ze zullen meer geïnteresseerd zijn in de grote, donkere lucht die om hun heen verspreidt, dan door jouw verdwijning.
Hangoren: Deze oren bieden je de mogelijkheid om te luisteren naar alle spannende gesprekken waar je niet voor bent uitgenodigd. Wordt een super spion en kom achter alle interessante geheimen die andere geheim houden. Plaats één oor op je eigen oor en gooi het andere, uitschuifbare deel naar de muur of deur waarachter het gesprek zich afspeelt - zorg er echter wel voor dat je niet gesnapt wordt - zo wel, dan zullen de oren je geen goed doen. Ze zijn eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken.
Gepatenteerde zwijmelbezweringen: Een zeer uniek stuk magie dat jou een bezoek biedt in de wereld van het dagdromen. Voel je je gedeprimeerd? Dompel jezelf in de wereld van het dagdromen en droom jouw problemen weg. De Gepatenteerde Zwijmelbezweringen duren 30 minuten en geven jou genoeg tijd om van een gelukkige dagdroom te genieten.
Alarmisthoorn: Gooi een Alarmisthoorn op de grond. Hij zal weg rennen en met een harde knal zorgt het voor jouw perfecte afleidingsmanoeuvre
JE LEEST
Bibliotheek
Non-FictionHier is de bibliotheek van Zweinstein. Boeken over spreuken, boeken over toverstokken en boeken over toverdranken. En wie weet wat je nog meer vindt. Loop maar snel de bibliotheek in en ga opzoek.