Boek 15: Zwerkbal spullen

142 8 0
                                    

Verschillende spullen die je kan kopen bij Zwik en Zwachtels Zwerkbalpaleis. De bezems en de ballen voor het spel. Het is een fantastische winkel die je kan vinden in de Wegisweg. Alleen daar vind je de beste spullen voor het fantastische spel Zwerkbal.

Beuker:Droom je ervan om een drijver te worden? Dan moet je trainen met een beuker. Deze beuker is gemaakt van ijzer en weegt 67kg. Je moet hem in in een kist bewaren, want het is een deugniet die het liefst losgelaten wordt. Dus houd je hoed maar vast als je hem loslaat.

Komeet 180: Een oudere bezem die, ondanks zijn leeftijd, een maximum snelheid van 101 kilometer per uur kan bereiken.

Nimbus 2001: De Nimbus 2001 is een van de best verkochte bezems sinds een lange tijd, en dit is het nieuwste model van de Nimbus serie. Hij is snel, scherp en draait makkelijk. Deze bezem vereist beslist een ervaren heks of tovenaar, dus als je nog in je beginjaren op Zwijnstein zit, kan je het beste een paar jaar wachten met het aanschaffen van deze bezem. Hij vliegt tot 180km/uur sneller dan dat je het woord "Zwerkbal" kan zeggen, dus vergeet u niet goed vast te houden als u op deze bezem vliegt!

Gouden snaai: Heb je altijd al Zoeker van het Zwerkbal team van je afdeling willen worden, maar ben je het beu om te moeten oefenen met walnoten? Dan is deze opleiding-editie van de Gouden Snaai precies wat je nodig hebt. Het is bijna identiek aan een echte Gouden Snaai, maar je kunt zelf de snelheid aanpassen zodat je steeds beter kunt worden. Binnenkort zul je de beste Zoeker uit de geschiedenis worden.

Blauwfles: Een bezemsteel voor de gehele familie met een ingebouwd dieven alarm.

Vuurflits: Dit is de snelste bezemsteel die ooit gemaakt is. Deze bezemsteel kan een snelheid halen van 200km per uur en is gemaakt van het beste essenhout. Hij neemt bochten sneller dan alle bezemstelen op Zweinstein en is fantastisch om mee te vliegen. Enkel ervaren heksen en tovenaars kunnen deze bezem in bedwang houden. Met een vuurflits ben je ongetwijfeld de snelste zwerkbalspeler in jouw team. Dus houd je muts en bril maar vast. Zeer zeldzaam en zeer duur.

Slurk: Om de beste jager in de wereld te worden moet je veel oefenen. En oefenen gaat natuurlijk niet zonder een slurk. Daarom adviseren wij je deze exacte replica van de slurk die gebruikt wordt in de grote kampioenschappen aan te schaffen. Hij is makkelijk te gooien en vangen.

Zilveren pijl: Zeer mooie oude bezem.

Pols- en scheenbeschermers: Een set met pols en scheen beschermers voor wanneer je gaat vliegen. Met deze bescherming vermijd je pijnlijke verwondingen aan je polsen en schenen. Aanbevolen door verschillende professionele Zwerkbal spelers.

Ludo Vika: Deze bezem is geschikt voor jou, als je net bent begonnen met vliegenlessen op Zweinstein, maar het gevoel dat je het al heel goed doet. De bezem heeft een maximale snelheid van 110 km per uur en is daarom een goede bezem om mee te beginnen, tot je je ouders overgehaald hebt om voor jou een nieuwere en koelere bezem te kopen. Je kunt deze bezem in 5 kleuren verkrijgen, zoals roze, blauw, grijs, groen en oranje. Er zou er voor ieder één moeten zijn.

Bezem kompas:Met dit bezemkompas zal je altijd je weg vinden, zelfs door de dikste mist. Je hoeft alleen maar te onthouden waar je heen wilt en op welk deel van de wereld je aan het vliegen bent. Het bezemkompas is makkelijk te bevestigen en van de bezem af te halen, al is hij tijdens de vlucht stevig bevestigd.

Komeet 260: Een vrij mooie bezemsteel. Alhoewel, het is niet een van de beste op de markt als we het over kwaliteit hebben.

Snelle: Dit is de deze bezem om mee te beginnen als je pas net een smaak voor Zwerkbal ontwikkelt. De bezem is niet erg groot en daarom geschikt voor kinderen onder de 15 jaar. Het is snel, klein, en makkelijk om op te vliegen. Het heeft een maximum snelheid van 90 kilometer per uur, dus je hoeft je geen zorgen te maken over te snel gaan. Deze bezem komt in een verscheidenheid van kleuren, de enige limiet is je verbeelding.

Komeet:Eén van de goedkoopste bezemstelen op de markt; daarom van slechtere kwaliteit. Geschikt voor de mensen die van plan zijn te leren vliegen.

Helleveeg: Deze bezem is makkelijk en snel om mee te vliegen. Het is erg aan te raden aan heksen of tovenaars die van vliegen houden maar ook een redelijke prijs voor hun bezem willen. De bezem heeft een maximale snelheid van 160km per uur. Hij is verkrijgbaar in het blauw, zwart en bruin en is de nieuwste versie van de Cleansweep bezems.

Helm: Een mooie helm om te gebruiken tijdens Zwerkbal. Hij is vooral raadzaam voor wachters, maar ook voor iedereen die zich onveilig voelt op een bezem.

Helleveeg 6: Een degelijke bezemsteel die geschikt is voor iedereen. Het is een goede bezemsteel voor degene die beginnen met vliegen. Ook is het een goede keus voor zwerkbal, omdat je snelle draaien kan maken met deze bezemsteel. De maximumsnelheid is 130 km per uur. Deze bezemsteel is ook een goede bezem voor reizen, omdat deze urenlang comfortabel zit.

Vleermuizen: Elke drijver heeft één van deze knuppels nodig voor zijn taak. Met deze knuppel kan hij gemakkelijk elke beuker die hij onderweg tegenkomt verpletteren. 

BibliotheekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu