Nyolcadik fejezet

226 19 0
                                    

Milyen fogadást vesztett el Eszter? Most kiderül ;) 

8.

A harag olyan dolog, amit nem lehet irányítani. Az agy legeldugottabb részéről jön, sokáig csak mászkál ott benn, apró kis nyomokat elejtve. Aztán egyszer csak átveszi az uralmat és robban. És amiben eddig hittél oda lesz. Ha kiabált volna. Ha felemelte volna a hangját. De, nem Bence sose tenne ilyet. Dühös volt. Tudom, hogy az volt. Én viszont ordítani akartam. Tombolni, csapkodni, elállatiasodni, elveszteni az irányítást és robbanni. Semmi mást nem akartam jobban ebben az életben. (Biztos vagy te ebben? Én nem pont így emlékszem...) Összezuhanni, sírni és még mindig dühöngeni. (Az én hibám lenne? Nem hinném!) Némán tűrni, mikor őrjöngeni akarsz. Ülni, mikor csapkodni akarsz. Hinni, mikor felejteni akarsz.

Pontosan így éreztem magam akkor is, amikor AZT a fogadást dobtam el. Nem akartam játszani. Nem akartam veszteni. (Na, nem mondod? Mert amúgy a vesztésre játszol?) Pontosan emlékszem, hogy mekkorát buktam.

- Úgy se bírnád ki.

- Hidd el, nekem simán menne. De neked? Hosszú kapcsolatról még nem nagyon hallottál...

Bence nevetve rázta meg a fejét. Amikor még nem volt Liza, nem volt mandula röplabda, nem volt IGEN-t mondató büntetés. Amikor még nem volt semmi, csak mi ketten.

- Lenne valaki, akivel szívesen kipróbálnám –közelebb húzódott.

A szívem hevesen kezdett dobogni (igen? Lesznek itt még problémák...). Tudtam, hogy a fejem kezd bevörösödni, de erősnek akartam tűnni. (Miért?) Bence mindig ezt csinálja. (Csajozási technika?) Gyorsan körbe néztem, mert biztos voltam benne, hogy valaki bámul minket. Blanka kedvesen rám mosolygott, majd visszatért a beszélgetéséhez. Melinda és Blanka külsőre és belsőre is teljesen különbözőek voltak. Blanka az örökké pozitív ember, aki virágmintás (szivárvány és egyszarvú hányás) világban érzi magát, míg Melinda sötét ruhákban jár, rockot hallgat és leszar mindent. (Még barátok is lehetnék, ha nem unnám a lány barátokat.)

- Blankát vagy Melindát szeretnéd? –húztam fel a szemöldököm. (Milyen választ vártam? Téged? Nem hinném.)

- Fogadni merek rá, hogy nem bírnád ki, hogy a barátnőm vagy.

Bence szeme villant, az arcára kiült egy (AZ a) fintor és tudtam, hogy nyernem kell. Úgyis könnyű győzelem lesz. Az én örcsibarcsimnak még sose volt igazán hosszú párkapcsolata. Miért most változna a helyzet? (Hát nem is tudom. Mi rossz történhet?)

- Fogadni merek, hogy nem bírod ki, hogy a barátnőd vagyok –vágtam rá élből.

- Biztos vagy benne? Tudod, hogy én mindig nyerek –nyújtotta a kezét.

- Soha ennyire nem voltam biztos semmiben.

Elkellett volna menekülnöm. Minél messzebb. De nem. Egy Király sosem futamodik meg. Megráztam a kezét, ő pedig rákulcsolta az ujjait az enyémekre. Tudtam, hogy a fejem tiszta vörös. A mellkasom kurva gyorsan emelkedett és süllyedt (mi van? Azért ne menj át ponyvába!).

Bence minden előzmény nélkül fel és aztán magához rántott. Kezeivel megfogta az arcomat és az ajka egyre közeledett. A kék szemeit becsukta és közeledett. Megállíthatatlanul.

- Wahahahaaaa –szakadt ki belőlem. Bence szemei kipattantak, az arcán pedig újra megjelent az a fintor (amit mindennél jobban szeretek).

Fogadni akarsz seggfej?Where stories live. Discover now