No, więc. O szesnastej wróciłam do domu z moją książką za którą dostała szóstkę. Zobaczcie na mój profil są tam skrócone rozdziały bo nie chce plagiatu, ale pracowałam nad tą książką od wakacji w zasadzie. Zaplanowane mam pięć części Opiekunki Snów. Po prostu wejdźcie na mój profil i przeczytajcie. Słowa jak i niektóre nazwy są Łacińskie żeby lepiej wszystko wyglądało. Mój zarys książki kręci się między dwoma światami. Światem snów, a światem realnym. Na koniec rozdziałów macie wytłumaczenie tych nazw z łaciny i to jak się je wymawia. W zasadzie na pomysł wpadłam dzięki mojej kilkuletniej kuzynce. W wakacje opowiadała mi, że śniło jej się, że była śliczną księżniczką i że książę przyjechał do niej. Ona ma pięć lat, ale wtedy pomyślałam nad czymś w stylu świat snów i tak w kilka miesięcy narodził się mój pomysł i zarys książki. Pani dałam w skoroszycie, ale pomyślałam, że jak się przyjmie i będzie mieć dużo odczytów i głosów no i zajmie jakieś miejsce w książkach fantasy to może naprawdę popracuje nad wydaniem jej.
Tak w ogóle nie mam na imię Iza, ale tak mi poszcie w komentarzach bo nie chcę się ujawniać. Wybaczcie, ale nie chcę żeby ktoś wiedział kim jestem i żeby to potem wykorzystał przeciwko mnie. Miałam już dużo takich sytuacji. Raz nawet przez "koleżanke" w klasie zostałam posądzona o plagiat na konkursie. To bolało bo miałam obniżoną ocene z zachowania, polskiego i wszyscy się ode mnie odwrócili. A tak "koleżanka" dostała szóstkę i pierwsze miejsce.
Zapraszam do czytania książki pt. "Opiekunka Snów i Kamienie czterech żywiołów" to jest to pierwsza z pięciu części.
CZYTASZ
Księżniczka Gryffindoru
FanfictionOkładkę wykonała @ penguin_is_a_black <3 Co powiecie na historie o młodej Rozalii i Harrym którzy zakochują się w sobie. Nie martwcie się o Ginny ona ma kogoś a mianowicie Draco Malfoy 'a. Zapraszam do lektury.