Kochani proszę przeczytajcie mam prośbę, a w zasadzie dwie.

110 2 0
                                    

Po pierwsze: Skoro czytacie rozdziały to może byście zostawiali gwiazdki i komentarze. Cokolwiek. Bo mam ponad 600 wyświetleń - za co strasznie dziękuję - k tylko kilkanaście gwiazdek.

Po drugie: Wśród was na pewno jest ktoś kto potrafi robić okładki. Na razie nie publikuje książki, ale pracuję nad nią strasznie ciężko. Chcę żeby się przyjęła i spodobała się. Nie ma rozdziałów bo pracuję nad tą książką.

Tutaj macie informacje o tym jaka ma być ta okładka:
Autor: Chocolate_Lene
Tytuł: Pozostała Nadzieja
Opis: Hope Johnson to nastolatka o śnieżnobiałych włosach i niebieskich, jak wzburzone morze oczach. Ma 165cm wysokości i jest szczupła. Można by rzec, że ma idealną figurę. Za kilka dni skończy szesnaście lat. Taka młoda, niewinna nastolatka, ale czy na pewno?

Czy wrogie watahy powstrzymają swoją niechęć do siebie, żeby uratować ród wilkołaków?

Czy Hope pozna kogoś komu zaufa?

Może wszystko się zmienić na dobre lub na złe?

Cztery watahy.

Cztery alfy.

Czwórka rodzeństwa.

Cztery żywioły.

Ogień.

Woda.

Ziemia.

Powietrze.

Tylko trzy samice.

Tylko dwie siostry.

Tylko jedna wybrana.

I tylko jeden świat.

Świat likantropów.

Może uratować życie wszystkich niewinnych. Może połączyć watahy i zwyciężyć świat cienia. Może pokonać niepokonanego. Może znaleźć miłość, przyjaźń i swój cel życia.

Lub może zniszczyć wszystko przez jedną historię. Jedna historia? I nic nie będzie takie same.

Na okładce: Na okładce ma być dziewczyna z białymi włosami i niebieskimi oczami. Ta dziewczyna ma całować się z chłopakiem o brązowych włosach i czekoladowych oczach. Mają się całować. Za nimi ma być morze nocą i takie klif, nad klifem ma być księżyc w pełni. Na tle księżyca mają być dwa wilki - jeden biały, drugi czarny - i mają wyć do księżyca.

Z góry dziękuje. Trzymajcie się.

Księżniczka GryffindoruOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz