Hoofdstuk 8

63 6 1
                                    

Lotte's pov

Ik word wakker en ben meteen blij. Het is zaterdag. Tirza en Wouter komen weer als het goed is. Harry slaapt nog. Hij ziet er zo schattig uit. Ik pak mijn mobiel. Geen berichten. raar. Dan hoor ik wat geritsel. Ik zie het vrolijke blonde hoofd van Tirza om de hoek steken. In glimlach. Ik maak een gebaar met mijn vinger voor mijn mond en gebaar naar Harry. Ze knikt begrijpend en maakt het zelfde gebaar achter haar. Tirza komt binnen en dan komt het blonde kopje van Wouter de deur om. 'Hallo beauty.' verluistert Wouter ik glimlach. Ik hoor Harry kreunen. Hij doet zijn ogen open. 'Hey, zijn jullie hier al lang?' mompelt Harry duidelijk overrompeld door het bezoek. 'O, nog geen 5min.' Zegt Tirza. 'Ik heb wat gedroomd. Dat de school afgebrand is' zegt Harry. Tirza's en Wouters monden vallen open. 'Dag is waar.' zegt Wouter. We zijn allemaal verbaast. 'Hoe?' stotter ik. 'Vuurwerk.' zegt Tirza met brok in haar keel. 'Waneer?' Vraag ik. 'We waren er niet bij gisteren. we waren al uit.' Stottert Wouter. 'We hebben voorlopig vrij.' Ik ben best blij daarom dan hebben. Harry en ik vaker bezoek. Het was lang stil. 'Ik had ook een droom.' begin ik vertwijfelt. 'Ik was op een feest. We hadden het heel gezellig. Na een tijdje was in jullie kwijt gelukkig wat Harry bij mij. We gingen opzoek naar jullie maar, we kunnen jullie niet vinden. We zochten en toen zag ik jullie bij de bar en.' Ik kijk rond. Ze kijken me allemaal verwachtingsvol aan. Ik a maar snel door. 'En jullie zoende.' Tirza en Wouter worden rood. Tirza kijkt Wouter aan en knikt. 'Ik heb een broer. Op een avond kwam hij thuis helemaal enthousiast over een meisje. Hij had een vriendin en gezoend. Hij beschreef haar als een mooi meisje met mooie goudblonde lokken en liet het nummer zien. Ik herkende het meteen het was het nummer van Tirza.' 'Wacht!!! Tirza heeft verkering zonder het mij te vertellen. Hoe heet die gozer eigenlijk?' 'Louis' stamelt Wouter bijna onverstaanbaar. 'Van 4 direction?' vraagt in blij. 'Ja' mompelt Wouter. 'We kunnen ze meenemen met onze skitrip en jij kan het regelen Wout!' 'Ik ben ook druk bezig met mij skilessen.' Vertelt Tirza enthousiast. 'En ik regel het wel.' zegt Wouter trots. 'Ja jij wil wel met Louis skiën ' plaag ik Tirza ze word rood. Harry komt bij me op de rand van mijn bed zitten. Ik pak zijn hand. Hij aait lief door mijn haar. In zie Tirza Wouter de gang op sleuren. Harry kust me en kont naast me liggen. In druk me dicht tegen hem aan. Als we klaar zijn blijf ik dicht tegen hem aanliggen. S'avonds liggen we nog steeds zo. Harry valt ik slaap maar, ik kan niet slapen. om 10uur komt er een dokter en sluit me aan op een zakje met blauwe vloeistof. Ze zegt gelukkig niks over Harry en mij. Ik zie haar met opgetrokken wenkbrauwen naar de graffiti kijken. In glimlach. 'Heeft mijn Haz gemaakt verluister ik.' Ze glimlacht. Als ze de deur uitloopt voel ik mijn oogleden zwaar worden. Ik kijk nog een laatste keer naar Harry die lief ligt te slapen. Dan vallen mijn ogen ook dicht.

Harry's pov

Ik word wakker met Lotte in mijn armen. Ze ziet er lief uit. Haar bruine haar zit verward.En zie ik nou een knuffel? Een lief beertje met zwarte kraaloogjes. Wat een lief dingetje. past goed bij dat schattige meisje in mijn armen. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. 'Goodmorning Beauty' verluister ik in haar oor. Ze kreunt en doet haar mooie ogen open.

Dat bizarre momentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu