Lotte's pov
Ik loop ijsberend door de kamer. 'Tirz, ik weet het niet. Straks vind hij me niet mooi genoeg.' 'Komt goed hij houd van je zoals je ben.' probeert ze me gerust te stellen. 'Shhhht straks horen de jongens ons.' Ik laat me op mijn ben vallen en Tirza komt naast me zitten. 'rustig de jongens zitten in de kamer en de deur is op slot.' Ik zucht. 'Ik weet het niet meer.' Ik schrik van fat ik dit zeg. Nu moet ik wel door vertellen. 'Lotte van Ekris wat is er?' 'Nou, Ik hou echt van Harry hij is de ware maar.....' Ik stop even en zie dat Tirza aandachtig luistert. 'Ik kan er niks aan doen. Ik vind Wouter ook zo knap. Hij heeft iets bijzonders. Ik ben zo blij dat hij niet mee is. Ik weet het echt niet meer.' 'Wow heftig. Weetje ik dacht al zoiets.' Ik staar haar met open mond aan. Zij weet echt alles van mij voor ik er zelf weet. Ik hoor gerommel bij de deur.
Harry's pov
Ik wist niet dat Lot zo onzeker was. En dan nog Wouter. Ze heeft ook gevoelens voor mijn beste vriend! Straks pakt hij haar van me af. Ik hoor een klein gilletje. Ships ze hebben me gehoord. Snel loop ik de kamer in naar de andere jongens. 'heey Gast je ziet een beetje depri.' 'Ach hou je bek Wouter.' Wacht Wouter. Hij mag hier niet zijn het kan niet. 'SURPRISE' roept Louis. 'We dachten misschien ben je eenzaam dussss we lieten Wouter over vliegen.' roept Liam blij. 'Kut' roep ik hard en ren naar de wc's om me daar vervolgens op te sluiten.
Tirza's pov
Ik loop samen met Lotte de kamer in en zie de jongens en Wouter zitten. Lotte verstijft en trekt wit weg. 'Waar is Harry?' vraag ik om de stilte te doorbreken. 'Naar de wc's' zegt Niall droevig. 'Het is mijn schuld' huilt Wouter. Wacht Wouter huilt. Lotte rent weg en sluit zich op in onze kamer. Fijn. 'Ik haal haar wel' zeg ik en loop achter haar aan. 'Ik krijg Harry wel uit de wc' zegt Louis.
Liam's pov
We zitten nog maar met een kluitje in de woonkamer en ik schenk voor iedereen wat cola in en trek een zak ships open. Niemand heeft meer honger. Ik heb net Wouter getroost. We gaan allemaal naar onze eigen kamer om ons om te kleden voor het zwemmen. Het waterparadijs is in onze achtertuin dus we kunnen er in een keer in. Als ik terug kom (ik weet niet hoe) zit iedereen in bikini en zit de vrolijke stemming er weer helemaal in. 'Hèhè ben je er eindelijk Liam.' zeurt Zayn. Pfff. Niall zit met de zak chips op schoot en heeft hem al bijna leeg. haha echt iets voor Niall. We lopen de achtertuin in en Tirza en Lotte rennen gillend voorbij. Tja wij kennen dit park al jaren en ik loop lekker naar de jacuzzi en Wouter ook. Harry en Louis rennen Lotte en Tirza achteraan. Ze gaan met ze vieren in een 2 persoons band. Tja dat vraagt om problemen. En ja hoor even later komen ze proestend van het lachen boven. Lotte rent naar de duikplank en iedereen klapt voor haar. Harry het hards. ze neemt een aanloop en maakt een salto en komt met een plof op het water neer. Ze zwemt zo in Harry's armen. Tja dat vind ik wel genoeg details. Na een uur gaan we douchen en afdrogen en we maken ons klaar voor het eten dat te saai was voor woorden.
Lotte's pov
Tirza komt glunderend op me af. ' Ik ben ook geen groentje meer.' fluistert ze. 'Goedzo meid.' fluister ik terug. We liggen meteen dubbel en gaan lachend aan het ontbijt. 'Woooow wie heeft dit heerlijke eten gemaakt!' schreeuwt Niall. Zayn bloost. Ahhh wat schattig. 'Ik heb de hartvormige eieren gemaakt.' vertelt Harry trots. Ik geef hem een kus onder luid ge-aaaaaahd. Harry komt aan de andere kant naast me zitten we smikkelen ons ontbijt op en maken ons klaar voor ski-dag 1. 'Een nieuwe dag vol met kansen. Een nieuwe dag vol avontuur of misschien en nieuwe dag met veel gevaren.' zegt Tirza op een plechtige stem alsof ze voor de radio werkt. Misschien heeft ze wel gelijk.....,.
JE LEEST
Dat bizarre moment
FanfictionDit boek gaat over een meisje dat Lotte heet. Ze heeft een heel lief vriendje. Maar dan gebeurt het ongeluk en dan weet ze niks meer zeker. Ze twijfelt over alles maar vooral over de liefde. Niks staat meer vast. -voltooid-