Hoofdstuk 10

66 5 1
                                    

Lotte's pov

Ik word wakker van een gil. Ik doe mijn ogen open en kom er achter dat ik het zelf was. Ik sla mijn handen voor me mond en merk dat ik helemaal bezweet ben. Ik begin zachtjes te huilen. 'Wat is er Lot?' hoor ik een slaperige stem naast me. Ik kijk door mijn tranen heen. Tirza ligt op Louis borst te slapen. De rest blijkt ook nog te slapen. Mijn blik blijft haken bij Harry. Hij legt bezorg zijn hand op mijn been. Het voelt vertrouwd. 'Een nachtmerrie.' stotter ik bijna onverstaanbaar. 'Wat was er?' 'Een ski ongeluk.' mompel ik. 'Ik ben er om je te beschermen. Jou zal niks overkomen.' Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Hij heeft zijn groene sweater aan. Die vind ik het leukst naast zijn v-hals t-shirts. Ik voel dat hij in slaap valt. Ik kijk op mijn mobiel. Een sms van Marieke!

• Hey meissie,

Is het een beetje gezellig in de bus?

Alvast veel plezier!!!

Niet vreemdgaan met een knappe snowboardleraar!

XXX je zusie•

Aaaaah wat lief. Ik zal nooit vreemdgaan van Harry. Hij betekend alles voor mij. Bijna net zo belangrijk als Tirza! En dat is best moeilijk. Ik stop mijn mobiel weg en pak een snoepje uit mijn tas. Als ik de snoepzak wegdoe kom ik mijn iPod tegen. Ik maak een selfie van slapende Harry en mij en post hem gelijk op Instagram. Ook maak ik een foto van slapende Louis en Tirza. Ze zijn zo cute samen. Ook die foto post ik op Instagram en ik tag Tirza. Ik doe mijn iPod weg. Ik ben echt moe door die reispilletjes. Waarom heb ik nou precies last van wagenziekte! Maarja, niks aan te doen. Ik doe mijn tas weg en sluit mijn ogen. Het laatste wat ik doe is nog even ruiken aan Harry's sweater en val dan gelukkig in slaap. Deze keer geen nachtmerrie hoop ik.

Tirza's pov

Ik slaap slecht. Ik heb een nachtmerrie gehad maar durf het niet te vertellen. Louis geeft me een kus. In verdwaal in zijn ogen. Zijn har zit nog helemaal door elkaar. Ik ben zo moe dat ik bijna meteen al weer in slaap val. De glimlach van Louis staat in mijn gedachten en ik zal hem nooit vergeten. En ik droom over ons. Hij is de ware voor mij.

Lotte's pov

Ik heb de zelfde droom. Een helikopter verschijnt. De jongens waren apart skiën. Omdat Tirza nog niet goed kan skiën namen wij de blauwe en de boys de zwarte. Stiekem baalde ik enorm ik wou me skills graag laten zien. Maar Tirza maakt alles gezellig en ik neem gewoon de hobbel paadjes. Tirza doet er echt een uur over 1 piste. De jongens deden er 5 min. over ofso. Ik voelde meteen dat er iets fout was gegaan na 5 min. Toen de helikopter er was liet ik Tirza achter en skiede recht de piste af. En daar lag hij. Zijn snowboard lag 10 meter naar boven. Zijn helm was af. Ik zag zijn krullen voor zijn bleke gezicht. 'Harry!' schreeuwde ik. Louis kijk om met tranen in zijn ogen nee. Ik voelde tranen in mijn ogen prikken. Harry werd omhoog getakeld en was weg.

'TOOEET'

Ik schrik wakker en kijk in het lachende gezicht van Harry. Gemeen om me zo te laten wakker maken. Ik schenk hem een kleine glimlach en breng er sjaggerijniger dan ik wil uit:' Haha grappig hoor.' Ik schrik van mijn eigen toon. 'Eindelijk nieuw voedsel!' 3x raden wie dat zei.... 'Yes we zijn er eindelijk. SKI VAKANTIE HERE I COME!' schreeuwde Tirza. Louis kijkt haar verliefd aan. Wat cute. 'Wij gaan vandaag even doornemen. Iedereen pakt zijn spullen uit in ons vakantie huisje. Boodschappen zijn niet nodig die liggen er al.' zegt Liam met een plechtige stem. Niall rent meteen naar binnen en we grinniken wat. 'Vanmiddag staat er zwemmen op het progamma en we gaan uit eten.' klinkt geweldig. 'Snel Lotje we moeten en goede kamer hebben.' schreeuwde Tirza. 'Harry ik Lotte en Tirza gaan op de vier persoons kamer met twee 2 persoons bedden.' schreeuwt Louis. Men Tirza en Louis zijn echt gemaakt voor elkaar. Harry pakt mijn hand en we lopen de grootse slaap kamer in. Tirza en Louis zijn al druk aan het uitpakken. Ik laat mijn tas neer ploffen. Harry duwt me op bed en begint me lief en teder te zoenen. 'Harry kap zo kan ik toch niet uitpakken.' glimlach ik. 'Je wilt het wel.' fluistert Harry in mijn oor en plant een paar kusjes in mijn nek. Men hij heeft zo gelijk en ik word rood. Ik duw hem van me af als ik realiseer dat Tirza en Louis ons onwijs aanstaren. 'Je zou toch echt wat meer moeite daarvoor moeten doen.' grijns ik. Harry kijkt quasi verdrietig. Hij loopt op me af. 'Wacht maar tot het zwemmen.' fluistert hij. Ik word rood en bedenk dat ik een veel te sexy bikini mee heb genomen. Oeps!

Dat bizarre momentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu