Uitslag
Aangezien er 1 reactie was wint die automatisch. Dus lees maar wat er gat gebeuren. :0
---------------------------------------------
Lotte's pov
Ik loop met Harry mee. als we de kamer binnen komen staat iedereen stil. 'aaaaaah het is een puppy.' schreeuw ik heel hard en ren er op af. Ik neem het beestje opschoot. Wat een cutie. Ik aai het beestje en zet het op mijn schoot. Als ik naar de deuropening kijk zie ik nog steeds iedereen geschokt kijken. 'Harry, Kom hij is super lief!' Harry stapt uit zijn bed en komt naast me staan. Ook hij aait het beestje. 'Ze moet een naam hebben Harry.' 'Darcy' Ik denk na. 'Darcy' herhaal ik zacht. 'Klinkt goed.' De dokters zijn weg en het bed staat op de goede plek. Harry gaat liggen en ik ga naast hem liggen. Darcy klimt ook meteen enthousiast op het bed. Ik lach. Harry valt in slaap en ik voel dat Darcy ook haar plekje heeft gevonden. Ik val ook in slaap. Het was ook een lange dag.
Harry's pov
Ik word wakker van iets nats op mijn gezicht. 'Haha heel grappig Lotte' kreun ik. Als ik mijn ogen opendoe zie ik dat Lotte slaapt. Was het dan een dokter? Ik schrik op uit mijn gedachten door nog iets nats. Huh er zit een hondje voor me. WACHT het is Darcy natuurlijk. Helemaal vergeten. Ik pak me mobiel en bel de Albert Hein. 'Hallo waar kan ik u mee helpen.' hoor ik een vriendelijke stem zeggen aan de andere kant van de lijn. 'Ik wil een bestelling plaatsen. Ik wil Honden brokken, Snoepjes, een eet en drinkbak voor een golden retriever.' som ik op. 'En waar kunnen wij dat bezorgen meneer.' 'Het Utrechtse Ziekenhuis. Ik zal u beneden opwachten.' 'Okeej we zullen het zo snel mogelijk bezorgen.' *tuut* *tuut* *tuut*. Opgehangen. Ik stap uit mijn bed maar voel een pijnscheut door mijn hoofd en ga maar weer snel liggen. Ik besluit Lotte wakker te maken en geef haar een kus op haar voorhoofd. Ze kreunt en word wakker. Darcy likt ook haar vrolijk en ik lach. 'Lot wil je naar beneden ik heb hondenspullen besteld bij de AH. Ze komen ze brengen. Kan je ze halen?' Ze knikt en loopt weg. 10 minuten later komt ze binnen met een grote doos. Darcy springt van het bed en rent naar Lotte toe en springt blij om haar heen. Lotte zet het etensbakje neer en pakt een drinkbakje. Ze loopt ermee baar de badkamer om hem te vullen. Wow ze is zo sexy. Ik zou een gedicht voor haar moeten en schrijven. Ze komt terug de kamer in en Darcy drinkt meteen gulzig uit het waterbakje. Lotte vult nu poogt etensbakje. Als ze klaar is komt ze weer naast me liggen en valt meteen weer in slaap. En dat om 1 uur s'middags! Ik pak een pen en papier en begin enthousiast. 10 minuten later heb ik nog niks. Ik twijfel of ik op internet ga zoeken mar dat lijkt me geen goed idee. Ik kijk naar haar. Ze is prachtig. Ik krijg meteen inspiratie en begin weer enthousiast te pennen.
Lieve Lotte,
Een ski weekje weg.
Werd mijn grootste pech.
Toen de jongens en ik de zwarte piste namen.
Was het gevolg dat we weer hier samen kwamen.
Laat mij samen met jou naar een mooie toekomst streven.
Want ik weet het zeker jij bent de liefde van mijn leven.
Dat wist ik zeker toen.
Ik in je ogen keek zo mooi groen.
Ik was meteen helemaal van de kaart.
Maar ik weet zeker het was het waard.
Je bent zo'n mooie meid.
Alsjeblieft blijf bij me voor altijd.
XXX Your love
Tja dat moet ze wel mooi vinden. Ik ga haar wakker maken om het te geven maar dat moet ik op een bijzondere manier doen. Ik weet wat ik moet doen! Ik pak me gitaar en speel.
Oh her eyes, her eyes
Make the stars look like there not shining.
Her hair, her hair
Fallaci perfectly whitout her trying
She's so beatifull, and I tell her every day.
Ze opent meteen haar ogen. Ik speel het liedje af. Lang leve Bruno Mars. Ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft en een grote glimlach. Ik geef haar met een rood gezicht mijn gedicht.
Lotte's pov
Wow hij speelde zo mooi. Ik zie hem stralen. Zijn hoofd word rood een hij haalt een opgerold papiertje tevoorschijn met een rood lintje eromheen. Ik pak hem uit. Het is een gedicht. Het is zo lief en mooi. Ik herken zijn handschrift. Ik geef hem een kus en hij opent zijn mond een beetje. Ik schrik en trek meteen terug. 'Sorry. Ik weet het niet.' stotter ik. 'Is niet erg.' 'Ik ga ik zou nog naar Marieke gaan. doei.' 'Doei.' Ships ze is weg. omw ( O My Wortel ) zou ik zo slecht zoenen?
JE LEEST
Dat bizarre moment
FanfictionDit boek gaat over een meisje dat Lotte heet. Ze heeft een heel lief vriendje. Maar dan gebeurt het ongeluk en dan weet ze niks meer zeker. Ze twijfelt over alles maar vooral over de liefde. Niks staat meer vast. -voltooid-