Harry's pov
Ze is weg. Hopelijk komt ze terug. Ze heeft me nog gesmst. Ze was naar haar zus en wist niet Waneer ze terug kwam. Jammer dat Wouter pas morgen terug komt. Waar zijn vrienden als je ze nodig hebt. Ik pak mijn mobiel en toets er nummer van Wouter in. Mijn vinger blijft boven de groene knop hangen. Mijn vinger gaat uiteindelijk naar de rode knop. Opeens voel ik me heel boos. Boos smijt ik mijn mobiel naar de ander kant van de kamer. Hij komt neer voor de graffiti. Ik hou zoveel van haar. Misschien had ik haar mee moeten nemen naar het strand of iets met rozenblaadjes. Hoe kwam ik erop dat het gedicht een goed idee was. Ik had Tirza om hulp moeten vragen. Darcy likt over mijn gezicht. Ohja ik was haar bijna vergeten. Ze spring vrolijk van het bed af en rent naar mijn mobiel. Ze pakt hem op in haar bek en brengt hem naar mij. Ze legt hem op me schoot. Ze blaft 3x alsof ze bedoelt: Bel hem gewoon. Ik pak mijn mobiel en bel Wouter. Hij gaat over. 'Hey man hoe gaat het?' 'Slecht. Ik denk dat Lotte het wil uitmaken.' 'Rustig. Het komt goed. Vertel, waarom zou ze dat doen. Jullie zijn zo gelukkig samen.' 'Ik probeerde haar te zoenen. Ze is weg naar haar zus en ze wist niet waneer ze terug komt.' net toen ik dat zei kwam ze binnen lopen. 'Laat maar ze komt net binnen lopen.' 'Succes man.' 'Nog veel plezier Wout.' en ik hang op. Ze is er weer. Ik heb haar zo gemist. Daar zit ze dan op de grond. Ze aait Darcy net alsof er niks aan de hand is. Ik hou zoveel van haar. Laat haar nooit meer weg gaan. Ik moet iets zeggen. Iets waardoor ze nooit meer weg gaat. 'Sorry dat....' midden in mijn zin kapt ze me af. 'Shhh. er is niks waar jij je voor moet verontschuldigen.' Zegt ze met haar mooie stem. Haar stem die al muziek in mijn oren. 'Maar...' stotter ik ongemakkelijk. Ze loopt op me af. ze drukt haar perfecte lippen op de mijne. En we zoenen. Ik zal jullie niet met de details vervelen. ze trekt zich terug en zegt: 'Dit had ik al veel eerder moeten gebeuren.' Ik bloos. Wat zegt mijn prinses dat mooi. Ik ben het helemaal met haar eens. My beautifull girl. Darcy springt vrolijk in het rond en tegen ons op. Lotte lacht. 'Ik denk dat ze uitgelaten moet worden .' zegt ze terwijl ze haar mooie glimlach toont. 'Wil je dat ik mee ga?' 'Gek je moet in bed blijven. Je moet snel beter worden dan kunnen we naar een pretpark of naar het strand.' 'Zozo klinkt veel belovend.' Ik merk dat ik moe ben. Ik merk ook dat Lotte dat ook doorheeft. Ze loopt op me af en geeft een kus op mijn voorhoofd en buigt zich naar mijn oor. 'Sweet dreams.' Ik kan hier zo slecht tegen. De rillingen lopen over mijn lijf. Ze is zo sexy. Hoe doet ze dat. Ze pakt Darcy en Dietse knal groene riem om. Darcy rent meteen weg. Ze word bijna meegesleurd. Ze herstelt zich en loopt de deur uit. Ik lach zachtjes. Ze kijkt om en werpt me heel sexy een glimlach toe. ze heeft veel geleerd bij die zus van haar. Hey Lotte heeft haar mobiel laten liggen. Zal ik stiekem kijken? Of zou dat verraad zijn? Eigelijk wel. Maar wat kan het kwaad. Ze heeft veel jongens war ze mee whats appt. Boy praat ze wel elke dag mee. Even kijken.
B: Hey sgat
L: Hey lkkrding hgh?
B: Geweldig nu ik met jou praat :)
L: *bloos*
B: Sgat you're beautifull. En kan je al kiezen?
L: Vanochtend zat ik egt te twijfelen tussen Wouter en Harry. Maar ik weet het nu...
'Ahum' Ships hoelang staat ze daar al. Aan haar boze blik te zien en haar handen in haar zij. Ze is mooi als ze boos is. Focus. 'Volgens mij is die van mij.' 'Jij bent snel terug.' maar ze laat zich niet van onderwerp veranderen. 'Geef' Ik draai beschaamd me hoofd naar beneden en geef de mobiel terug. Ze lijkt wel boos maar niet zo erg. Ze lijkt teleurgesteld. En dat is 10x erger. Ik zie het aan de tranen in haar ogen. Zou ze nu voor Wouter gaan? Komt dit ooit nog goed?!
JE LEEST
Dat bizarre moment
FanfictionDit boek gaat over een meisje dat Lotte heet. Ze heeft een heel lief vriendje. Maar dan gebeurt het ongeluk en dan weet ze niks meer zeker. Ze twijfelt over alles maar vooral over de liefde. Niks staat meer vast. -voltooid-