4.

1.5K 102 9
                                    


"Ty si na pláži potkala Coltona?" Vyjekla Ashley  u mě na posteli, když rodiče nebyli doma.

"Jo? Co je na tom špatnýho?"

"Harper, ten...ten idiot tě psychicky týral a teď se vážně ptáš, co je na tom špatnýho?!"

"Hele, nic se nestalo. Prostě jsme si jako kamarádi popovídali, zasmáli se a,-"

"A vyměnili si telefonní čísla. Harper ty víš, že tě mám ráda a nechci, aby si se zase trápila. Takže tě prosím, nechoď za ním. Prostě se s ním nestýkej."

"Neboj, nebudu." Vydechla jsem.

Hned se mi vybavila konverzace s Creepy Psycho Boy. Myslím, že to jméno ho vážně skvěle vystihuje. Jen pořád nechápu, proč to všechno dělá nebo odkud zná mě, moje kamarády či rodinu. Musím mu napsat. Teda až Ashley odejde.

"Posloucháš mě?!"

"Eh, ne, promiň. Co sí říkala?"

"No, že jsou teď velký slevy na boty a my bychom mohli,-"

"Ne, nemohli. Ta poslední akce opravdu stačila."

"V tom případě jdu s Haley. Ne, že bych ji měla ráda, ale fakt chci nový boty. Zvlášť, když jsou slevy, kde všechno zboží, popřípadě i sexy prodavač zmizí díky mě." Zazubila se.

Zasmála jsem se."Tak běž, ty dračice."

"Jestli nepříjdu s půlkou vytrženejch vlasů, roztrhanýho oblečení a v celku pohodě xichtem, napíšu ti." Mrkla na mě a odešla.

Nevěřícně jsem nad ní zakroutila hlavou. Vzala jsem do ruky mobil s úmyslem napsat panu psychopatovi.

Me: Odkud vlastně znáš?

Creepy Psycho Boy: Můj kamarád měl v přátelích, tak jsem si přidal. Mimochodem, taky tě zdravím a jo mám se skvěle.

Me: Nech si ty prupovídky. Odkud mě DOOPRAVDY znáš?!

Creepy Psycho Boy: Jestli chceš, abych to napsal, jdi na balkón, prosím.

Sice nevím co mě to popadlo, ale na ten balkón jsem šla.

Otevřela jsem dveře balkónu a vstoupila na něj. Rozhlížela jsem všude kolem, ale nic. Žádnej úchyl, co mě nejspíš pozoruje.

Pohledem jsem začala hypnotizovat obrazovku telefonu, dokud na něj nepřišla zpráva.

Creepy Psycho Boy: Můj kamarád s tebou chodí do školy a něco mi o tobě řekl, tak jsem zkoušel najít na sociálních sítí...a našel jsem :) .

Proč mi ten smajlík na konci příjde děsivej? Nicméně si pořád nejsem jistá, jestli píše pravdu, ale co já vím?

Creepy Psycho Boy: Co kdybychom si něco zahráli, Harper?

Obsessive LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat