18. party 1/2

877 64 11
                                    

Harper:

Pomalu jsem otevřela oči, abych si zvykla na příjemně teplé paprsky slunce, co mi prosvítaly do pokoje skrze okna.

Je divné, když se najednou probudíte v úplně jiném pokoji, domě...městě.
Ale to už je život.

Vstala jsem z nadýchaných přikrývek a doplazila se do koupelny, kde jsem se osprchovala a...však to známe. Jednoduše řečeno jsem se ze sebe snažila udělat člověka. Když jsem měla hotovo, šla jsem po špičkách do  kuchyně. Všichni nejspíš spali, protože jsem nikoho neslyšela.

Taky když je 7 hodin ráno...

No mé předpoklady se zmýlily když jsem v kuchyni objevila Crawforda, jak jí cereálie a u toho se kouká do mobilu. Když jsem si stoupla před kychyňský 'ostrůvek', co nás odeděloval, podíval se na mě a zašklebil se.

"Jak to, že nespíš, maličká?"

Maličká? To jsem nějaký malý dítě?!

"To není tvůj problém." Vyplázla jsem na něj dětinsky jazyk a šla se napít.

Dobře...možná se trošilinku chovám jako dítě.

"Máš kluka?" Zeptal se.

Typická otázka kluků...

"To není tvůj problém." Zopakovala jsem.

"Ale notak, nechovej se jako stará panna!"

S milým úsměvem a plnou skleničkou vody jsem k němu přišla blíž. Celého jsem si ho prohlídla. Můj úsměv se po chvilce vytratil a nahradil ho vraždící pohled.

Hned, co se moje grimasa změnila, tak jsem mu vylila vodu ze skleničky do jeho zahaleného klína.

Rychlostí blesku vstal a koukl se na svůj mokrý rozkrok. Potom střelil vraždící pohledem po mě.

"Stará pana jedna.
Crawford nula." usmála jsem se na něj a šla zpátky do mého pokoje.

S pořád pobaveným výrazem jsem hrábla po mobilu a i když bylo vážně brzo, rozhodla jsem se zavolat Ashley.

"Myslela jsem si, že si mrtvá!" Ozvalo se hned z mobilu.

Zasmála jsem se."Neviděli jsme se jeden den."

"No a? Radši mi řekni jestli jsou u vás hezký kluci a oblečení."

"Je tu podobný jako L.A., jen je tu větší horko."

"A nějakej v dohledu je?"

"Ashley,-" povzdechla jsem si. "Ne, není."

"Promiň, zapomněla jsem na Nate-a. Mimochodem mu moc chybíš, všem moc chybíš." Zesmutněla.

Obsessive LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat