O pár dní později:
Naposledy jsem si přejela leskem po rtech. Uklidila jsem po sobě všechno líčení a šla si obléknout červené šaty s bílými lodičkami.
Když se domem ozval zvonek, otevřela jsem dveře a zářivě se usmála na Nate-a.
"Ahoj." Šeptla jsem.
"Ahoj." Šeptl hlubokým chraplákem.
Nabídl mi ruku, kterou jsem přijmula a šla i s ním ven z domu. Nastoupili jsme si jeho auta a jeli pryč.
Za těch pár dní jsme se dost zblížili i když mě trošku mrzí, že se moc nevěnuju Ashley, ale když jsme ji představili našeho roztomilého Dylana, hned neměla žádné argumenty.
Tráví spolu hodně času, ale abych řekla pravdu, moc chemie tam nevidím. Navíc Ashley je...jak to říct slušně? Prostě kluky strašně střídá, ale u ní mi to nějak nevadí.
A jak to vzala máma s tátou, když jsem jim řekla o mém přestěhování? Určitě se to neobešlo bez slz a přemlouvání ať zůstanu.
"Takžeee?"
"Takžeee?" Koutkem oka se na mě podíval a usmál se.
"Kam jedeme?" Zeptala jsem se.
"To je překvapení." Zašklebil se.
Už jsem chtěla říct, že nemám ráda překvapení, ale Nate mě předběhl.
"A nelži, že nemáš ráda překvapení. Zrovna mně by si lhát neměla. Znám tě líp, než kdokoli jiný." Mrkl na mě a dál se věnoval řízení.
Chvilku jsem hrála uraženou, ale když jsem cítíla na mém stehně jeho dlaň, uvolnila jsem se.
***
"Jsme tady!" Řekl po hodinové jízdě.
Vystoupili jsme z auta a Nate šel pro ještě něco do kufru. Vzal z něho košík a deku?
"Nějakej večerní piknik?" Zvedla jsem s úsměvem obočí
"Možná." Zasmál se nervózně.
Do jedné ruky jsem si od něj převzala deku a on mě za druhou ruku chytnul. Ruku v ruce jsme šli překrásným lesem, kde bylo slyšet jen křupání větviček pod našima nohama, také cvrčci a šumění potůčku.
Během pár minut se před námi objevilo překrásné jezero. Před jezerem byla stará lavička, která si už taky něco zažila. Od dna jezera se odrážel svit hvězd a všude kolem šla cítit typická vůně jehličí.
"To je...nemám slov." Řekla jsem zaraženě.
"S tímhle místem mi pomohl táta. Prý je tu kousek odtud tábor, kam chodil s mámou asi dva nebo tři týdny, teď si nejsem jistý."
Vyprávěl, když jsme šli směrem ke staré lavičce.
"Byli tady kvůli tomu, že si navzájem dělali problémy ve škole. Taky se za tu dobu hodně zblížili a aniž by si to uvědomovali, či si to chtěli přiznat...se do sebe pomalu, ale jistě zamilovávali."
Usmál se jemně."Pěkná love story." Přiznala jsem se smíchem.
Už jsem chtěla mít narážky tipu 'a stalkoval taky tvojí mámu tvůj táta?', nebo 'děsil ji taky nebo ji unesl?'. Ale nechtěla jsem být hnusná nebo ničit tak hezkou chvilku.
"A přesně tady táta vyznal mámě lásku." S úsměvem pohladil povrch starého dřeva.
"A jak to vzala tvoje máma?" Zeptala jsem se.
"Byla lehce zaskočená." Zachichotal se."Ale v té chvíli byla čerstvě po rozchodu a tátu brala spíše jen jako kamaráda. Dohromady se dali až několik týdnů potom."
Přikývla jsem a dál sledovala dno jezera přede mnou. Chvilku jsem rozmýšlela jestli tim nenaráříží na to, že by se to sámé nemohlo stát mezi námi, ale radši jsem to hned vypustila z hlavy.
I s Natem jsem vstala a rozložila deku na trávu před jezero. Sedli jsme si na rozloženou deku a Nate položil košík vedle něho. Mě si k sobě přisunul blíž, já mu položila hlavu na rameno a pozorovali jsme s úsměvem hvězdy.
"Kde si vlastně bral všechny ty peníze a vůbec všechno na to mě unést, kupovat mi dárky a tak dále."
"Slib mi, že když ti to řeknu, tak to nikomu jínýmu neřekneš a budeš se se mnou pořád bavit."
Přikývla jsem.
Zhluboka se nadechl."Můj táta je mafián."
Řekl s klidem.Vykulila jsem oči a jediné co ze mě vyšlo bylo tiché 'aha'.
"Nemusíš se ničeho bát." Zasmál se a pohladil mě po zádech.
Rozpačitě jsem se usmála a radši změnila téma.
"Na jakou vysokou jdeš ty?"
"No chtěl jsem chodit na vysokou tady v L.A., ale když odjíždíš a já tě tu nebudu mít, řekl jsem si, že bych místo vysoký pomáhal tátovi s prací a možná se stal bossem mafie."
Zamračila jsem se."Jestli mě miluješ, tak půjdeš na svou vysněnou vysokou a nebudeš se zabývat něčím jako je mafie."
Koukla jsem mu do oči a on mně také. "Když si to andílek přeje." Políbil mě do vlasů a já se s červenými tvářemi usmála.
"I když je mi blbý se na to ptát. Necítíš aspoň něco víc, než kamarádství? Aspoň o trošku." Zeptal se s nadějí v hlase.
"Em, já nevím Nate. Cítím se s tebou hezky a za těch pár dní jsem si tě vážně hodně oblíbila. A jestli je v tom láska, to sama nevím. Ale možná, možná v tom bude něco víc, než jen přátelství...možná!" Vstyčila jsem na něj ukazováček.
Zasmál se a podíval se mi hluboko do očí. Já mu pohled oplácela a pomalu se k němu přibližovala a stejně tak on.
Naše rty se dotýkaly a během vteřiny byly spojeny. Oplácela jsem mu lehké polibky. Choval se ke mně, jako bych byla z porcelánu a jemně se mě dotýkal.
Pomalu mě položil na deku a nadlehl nade mě. Já mu zamotala prsty do vlasů a hrála si s nimi. On mě chytl za tváře a palci mě po nich pomalinku hladil.
Když nám došel dech, odtáhli jsme se od sebe a hleděli si do očích.
V těch jeho byly roztomilé jiskřičky, jako kdyby do jeho očí někdo zasadil hvězdy. Hleděl na mě s láskou a něhou, kterou jsem od někoho zažívala úplně poprvé. A je to krásný pocit...být někým milován.
"Miluju tě." Zašeptal mi na rtech a zase je spojil v jedny.
Čahoj, cukrouši :)) :D Jsem zoufalá! Přečtěte si někdo tu knížku! 😭😂😂😂❤❤
-Nat
ČTEŠ
Obsessive Love
Romance• Stalker • - Co nebo kdo to je? Harper O'Neil takový pojem ještě nedávno nic neříkal. Jenže jednou přišel člověk, který jí život udělal o něco děsivější a zajímavější, než kdy jindy. Ale je vůbec možné milovat člověka, který vás sleduje na každém k...