Nadechla jsem se vzduchu, který voněl po trávě a naopak smrděl po cigaretách a alkoholu. Ne, že bych hulila, jen mi to prostě z nějakého důvodu voní.Seš divná...
Vůbec nevím co tu mám dělat. Všichni, které znám si nejspíše užívají a já tu prostě jen tak stojím s džusem v ruce a klepu nohou do podlahy.
Celá místnost najednou zčernala a začalo pomalu problikávat červené světlo a u toho hrála písnička The Neighbourhood - Sweater Weather.
Nevím jestli to bylo sexy, nebo strašidelný. No každopádně lidi začali tancovat jako důchodci, kteří se snaží zapůsobit.
Ne, vůbec jim to nešlo.
Při tom divném 'osvětlení' se všechno zdálo tak hrozně zpomalené.Najednou během jednoho přebliku se pár metrů přede mnou objevil Crawford s vážným výrazem. Naše pohledy se střetly a ani jeden se nehodlal pohnout.
Červené světlo opět bliklo a na Crawfordovo obličeji se rýsoval jeho typický úšklebek. Nebudu lhát, celkem jsem se ho bála. Radši jsem chvilku koukala na pravou stranu, kde se na mě usmíval Nate a při tom si povídal s nějakou holkou.
Parkrát za sebou jsem zamrkala a pak svůj pohled opět zaměřila před sebe. Trochu jsem poskočila, když v mém osobním prostoru stál Crawford s vážným výrazem ve tváři.
"Ahoj, maličká." I když šeptal, slyšela jsem ho.
Tyčil se na demnou s jeho neuvěřitelnou výškou a já si předním přišla strašně maličká a zranitelná. Nate byl ještě vyšší, než Crawford, ale v jeho přítomnosti jsem se cítila chtěná, v dohledu a pod profesionální ochranou. Byli si tak podobní a přes to jiní.
"Nazdar." Zavrčela jsem.
Zachechtal se a jeho prsty mi zvedl bradu, aby jsem mu koukala do očí.
"Si tak roztomilá."
"A ty opílý." Zamračila jsem se.
"Jediné ce jsem pil, byl jeden lok vodky." Usmál se.
"Lhaní ti moc nejde." Řekla jsem pobaveně.
Jazykem okopíroval jeho rty."Nelžu."
"Pořád nevěřím." Pokrčila jsem rameny a začala jsem být na odchodu.
Zadržela mě jeho ruka, kterou obmotal kolem mého zápěstí, které mi silně tiskl a já věděla, že tam zítra budu mít modřinu. Nate by mě takhle nikdy nechytl.
Přestaň je porovnávat...
Otočila jsem se na něj a zamračila jsem se.
"Můžu ti to dokázat." Úšklebek hrál na jeho tváři.
Povzdechla jsem si. Chtěla jsem prostě odejít a třeba se trochu opít. Jenže vím, že když mu budu odmlouvat, tak to nedopadne dobře. Crawford je vlastně takový Nate a Colton dohromady. Vražedná kombinace.
"Jak?" vysmekla jsem jeho ruku z mého zápěstí.
Otočil si mě k sobě a přitáhl si mě k němu blíž. Jeho ruce pevně chytli mé tváře a během chvilky byl jeho obličej u toho mého.
"Takhle." Zašeptal mi do rtů a políbil mě.
Začala jsem kolem sebe máchat rukama a něco mu mumlala do pusy, z které mimochodem opravdu nebyl cítit žádný alkohol.
ČTEŠ
Obsessive Love
Romance• Stalker • - Co nebo kdo to je? Harper O'Neil takový pojem ještě nedávno nic neříkal. Jenže jednou přišel člověk, který jí život udělal o něco děsivější a zajímavější, než kdy jindy. Ale je vůbec možné milovat člověka, který vás sleduje na každém k...