17.

976 69 10
                                    

Harper:

"Nechceš se už vrátit zpátky?" Zeptala jsem se Lele, která po obchodech běhala jako šílená.

"Počkej, poslední kousek!"

"Jo, to si řekla předtím, než z toho 'poslední kousku' vzniklo 5 naplněnejch tašek." Odfrkla jsem si.

"Tenhle ale beru tobě, koukni!" Před obličej mi strčila bílé plavky s 'krajkou'.

"Tenhle ale beru tobě, koukni!" Před obličej mi strčila bílé plavky s 'krajkou'

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Fajn.Tak já to zaplatím-,"

"Kdepak! Já to zaplatím a jdi zatím čekat k autu." Skočila mi do řeči a popohnala mě.

Nemělo cenu ji odporovat a tak jsem šla čekat k autu. Po chvilce přišla i Lele, která odemkla auto. Vstoupili jsme dovnitř auta a já pomalu ani nemohla dýchat z horka, co uvnitř bylo. Rychle jsem otevřela okýnko auta a nadýchala se teplejšího vzduchu.

Jeli jsme zpět domů a musím přiznat, že když se tak porozhlídnu, je to tu moc hezké. I lidi tu vypadají plní energie a nadšení.

"Líbí se ti tady?" Zeptala se Lele, jako kdyby mi četla myšlenky.

Přikývla jsem se smutným úsměvem.

"A co ten smutnej úsměv." Zeptala se.

Nadechla jsem se, proto abych ji odpověděla, ale ona mě zarazila.

"Počkej, je v tom kluk, že jo?!Vždycky za to může kluk!"

Nejistě jsem přikývla při vzpomínce na Nate-a jsem se stydlivě usmála.

"Jak se jmenuje?!" Vykřikla nadšeně.

"Nate."

"Kolik mu je?!"

"19?"

"Kolik centimetrů?!"

U téhle otázky jsem se zastavila a začala se smát, Lele se ke mně po chvíli přidala a když jsme se dosmáli, Lele už parkovala auto směrem do gáráže.

"Máš ho ráda?" Zeptala se když jsme se blížili k domu.

"Em...jo."

Podezíravě se na mě koukla, ale potom zakroutila hlavou a strčila klíč do zámku, trochu klíčem pootočila a otevřela dveře.

"Chybí ti hodně." Zašeptala.

Smutně jsem přikývla.

"Miluješ ho, viď?"

Poraženecky jsem přikývla.

"Tak proč si odjížděla tak brzo?Hádam, že ten důvod, co si mi řekla nebyl pravej. A klidně mi ho řekni, jsme kamarádky, ne?"

Po chvíli jsem přikývla a nadechla se pro odpověď.
"Protože-,"

"CRAWFORDE! TY ZASRANÝ HOVADO!"
Přerušil mě Chrisův křik.

Obsessive LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat