15.

1.1K 80 16
                                    

Nate:

"Nech mne tu státi, až si vzpomeneš."

"Abys tu státi zůstal, zapomenu myslíc jak milá jest tvá společnost."

"Aby si zapoměla, chci tu státi, nemysle, že jest jinde domov můj."

"Nastává ráno, měl bys odejít. Nic dále však než ptáče, které dívka jen kousek cesty na skok z ruky pouští, jak ubožáka vězně svázaného, a na hedvábné nitce zpět zas táhne, v své lásce svobody mu závidíc."

"Kýž jsem tvé ptáče."

"Přála bych muj milý: však milováním bych zabila.
Dobrou noc: loučení tak bolně blaží, že srdce do rána se loučit snaží."

"Sen oblaž oči, mít buď v prsou tvých!-
Kýž tě co sen a mír mám v rukou svých! Teď povím v cele otci nábožnému o blahu svém, by přispěl k štěstí mému."

"Skvěle!" Zatleskala nadšeně učitelka.

"Dejte si přestávku a doupravte si make-up, za chvilku začínáme a tohle jako procvičení myslím, že stačilo ." Všichni jen přikývli a dali si přestávku.

"Kde je vlastně Colton?" Zeptala se Harper.

"Viděla jsem, jak hned co přišel odešel. Měla jsi ho vidět, vypadal jak tučňák." Smála se Ashley a upravovala všem make-up.

"Kámo doufám, že si mu toho projímadla do pití nedal moc." Zašeptal ke mně Dylan.

"Měl by si se mnou slavit! Vždyť já jsem zasranej Romeo!" Zasmál jsem se a napil se vody z pet lahve.

Dylan se jen zasmál a nevěřícně pokroutil hlavou. Potom se koukl na Harper, pak na mě a pak zase na ni.

"Jak to zvládáš?"

Povzdechl jsem si. "Čím blíž se její odjezd blíží, tím hůř. Nejhorší na tom je, že jak dny utíkají, tak mě začíná mít čím dál tim víc ráda."

Smutně jsem se usmál a Dylan mě poplácal po zádech a řekl mi pár povzbudivých slov.

"Začínáme přesně za půl minuty!"
Oznámil nám spolužák.

"Tak ať to neposereš, bratře Lorenzo."  Pohladil jsem ho po jeho falešné pleši a šel trajdat na pódium.

***

"Byli jste úžasní!" Chválila nás máma.

"Děkuju, Ell." Usmála se na ni Harper.

Moji rodiče se potom zapojili do konverzace s rodiči Harper a dalšími dospělími. No já měl na plánu něco jiného.

"Pojď se převléct!"

Zatáhl jsem ji do převlíkárny, kde jsme se bohužel každý musel rozděleně převlíknout.

Můj překrásný andílek na sobě měl černé volné šaty, které byly upnuté jenom v pase.A její dlouhé blonďaté vlásky měla v přírodních vlnách, které se ji kroutily po ramenách.

Obsessive LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat