O saptamana in compania lui Chris il facu pe Alex extrem de nervos, tensionat si stresat din cauza... nevoilor sale personale. Incepea sa se simta ciudat, iar situatia in care se afla nu era prea favorabila pentru el... Incepea sa-si petreaca din ce in ce mai mult timp cu stapanul stau si asta il inspaimanta cel mai tare.
Dandu-se jos din pat, acesta intra in baie, scapand de haine si intrand sub stropii mici de apa ce ii loveau cu putere corpul. Ochii ii slipira atunci cand vazu vopseaua neagra incepand sa se combine cu apa fierbinte, iesind imediat din baie. Se privi in oglinda incercand sa repare ce a stricat dar fara folos. Acest aofta gandindu-se ca nu e asa de rau pana la urma, doar nuanta aceea de negru inchis se duse, ramanand de un gri inchis. Lacrimile incepeau sa-i curga pe obraji, acesta cazand pe podeaua rece. Pumnul sau se izbi de perete, un suspin lung auzindu-se in camera micuta. Ii era frica, ca daca isi va lasa parul mai lung, ori ii va schimba culoarea pe care o avusese acum cateva saptamani, Christian nu il va mai recunoaste si... Suspinele sale deveneau din ce in ce mai innecate in lacrimi, iar el incepu sa tremure, ghemuindu-se in coltul baii. Trebuia sa se ridice de acolo, trebuia... Totusi o facu, mergand lent spre pat, spre noptiera si scotand acel micut compartiment in care se afla salvarea sa, cel putin pe momet... Stia ca nu e bine ceea ce face, dar nu mai putea rezista asa.. Inhalase mica doza apoi se imbraca in liniste, luandu-si ceasul de pe noptiera si iesind pe usa. Inca era destul de dimineata incat servitorii noi sa fie inca in dormitoare, asa ca Alex inca mai avea timp pentru un ceai in liniste si ocazia de a-i pregati stapanului sau micul-dejun. Usa deschisa il speria pe acesta, intorcandu-se pentru a-l vedea pe Sebastian inghitind in sec si incercand sa zambeasca.
-Stapanul vrea ca tu sa-l trezesti in aceasta dimineata si mi-a spus ca are treaba in oras asa ca ar fi bine ca tu sa-l acompaniezi... Alex, am incercat sa-l conving sa-
-Nu e nici o problema... Ma voi pregati pentru trezirea sa.
Alex se grabi sa se schimbe in hainele otrivite, luandu-si si legandu-si cravata, apoi pregatindu-i ceaiul stapanului sau. Acesta intra in dormitorul sau, un gol in stomac facandu-l sa ezite pentru cateva clipe, dar pasi in interiorul ei, apropiindu-se de draperii pentru a le deschide. Se intoarse pe calcaie, privind spre chipul stapanului sau, aplecandu-se spre pruntea sa, dar se opri brusc. Ce facea? Daca se trezea, in plus nu se mai poate bucura de trezirea facuta de el... Se retrase usor, asezandu-si mana pe umarul sau, corpul vibrandu-i la contactul cu pielea sa.
-Stapane...
Alex inghiti in sec, apropiindu-si capul pentru a vedea mai bine daca s-a trezit sau nu, dar se trezi cu fata stapanului sau la cativa centimentri de a sa. Fiori in cuprinsera corpul, acesta ramanand inlemnit pentru o perioada de timp, apoi se retrase, privind in pamant. Nu, nu era bine... Alex ii servi ceaiul, afisand un zambet timit apoi incepand sa vorbeasca dupa o lunga tacere de cateva minute.
-Buna dimineata, stapane. Ceaiul.
Acesta ii inmana ceaiul, inghitind inca odata in sec.
-Verde?
-Earl Grey Green de fapt. Este unul dintre cele mai populare acum in Londra.
Acesta sorbi din ceasca de ceai alba, privindu-l pe tanarul ce aproape tremura sub privirea sa examinatoare. Acesta il privi serios in ochii, privind apoi spre fereastra.
-Pregateste o caleasca pentru aceasta dimineata. De asemenea, pregateste-te fiindca vom pleca in cateva ore.
Acesta facu o plecaciune, zambindu-i stapanului sau, strangand setul de ceai. Privi inca o data in directia sa, sorbindu-l inca putin din priviri.
-Mai doriti ceva stapane?
-Nu, multumesc Alexander...
Parea trist din nu stiu ce motiv. Alex ingnora pe moment acest detaliu, plecand pentru a pregati caleasca si hainele stapanului, el preferand sa ramana in pat din nu stiu ce motiv... Alex se apuca de curatenia holului principal cu cativa dintre servitori, verificand constant ceasul pentru a se asigura ca nu intarzie, oftand atunci cand ceasul indica ora 11. Acesta sari de pe scara inalta, uitandu-se trist spre munca pe jumatate terminata..
-Daca nu va descurcati, Sebastian este in bucatarie. De asemenea, stapanul va fi plecat in aceasta dimineata si nu stiu cand ne vom intoarce. Va rog sa aveti grija si de biblioreca. Mereu stapanului ii place sa citeasca dupa o calatorie.
-Alexander, stananul a fost asa mereu? spuse o fata mai timida, pe nume Mary.
Alex ofta, uitandu-se in ochii ei.
-Nu... Din pacate acesta si-a pierdut amintire, uitand cum se schimbase dealungul timpului...
Alex se grabi pentru a-si schimba costumul, apoi pleca spre camera stapanului sau. Luandu-i hainele pe care le voia din dulapul sau, se aseza in fata sa pentru a-l imbraca. Ii scoase maioul , punandu-i camasa proaspat calcata si cravata albastra ce se aorta cu costumul, apoi ii puse pantalonii din stofa, pantofii, apoi costumul propriu-zis. Ii aduse vesnicul baston ce trebuia schimbat, probabil aceasta era cauza plecarii lor in oras.
Alex ofta, deschizandu-i usa stapanului sau si intrand in caleasca. Aceasta porni indata cu viteza spre centrul Londrei. Alex incerca sa se calmeze macar pentru cateva minute, uitandu-se pe geam, dar nu se putea aptine in al privi... Cateodata chiar isi trecu limba peste buze, fataindu-se pe scaunul destul de comod al calestii. Trecusera deja de strada principala, el intrebandu-se unde se duc, isi intoarse capul sre stapanul sau, sperand ca va fi observat.
-Ma scuzati de intrerupere, stapane, dar unde mergem?
Alex se rezema de usa, privind denumirile strazilor, ghicind ca poate merg la periferia orasului.
-Am putina treaba. Un domn m-a rugat sa ma intalnesc cu el la marginea orasului pentru a discuta o afacere...
Alex inghiti in sec, intrebandu-se cine este acest domn, dar sunetul cailor ce se oprira il oprira pe Alex din gandit. Acesta cobora din caleasca, privind in jur.
Christian:
Acesta imi deschise usa, privind spre strazile slab iluminate ale acestui cartier saracacios din Londra.
CITEȘTI
Please, Master...
General FictionAlex, servitor in casa Grey este distrus atunci cand afla ca....