18. Finalul

707 69 4
                                    

Paste fericit ma! No, asta-i cadou meu... M-am chinuit ba la el, mi-am luat din timpu cu familia bla bla bla... Mersi ba, am scuza, sa nu stau cu rudele! ;)

Zilele treceau, treceau asa de repede ca o picatura de ploaie pe o fasie de sticla, uitata, un ciob ce isi ducea veacul intr-un loc parasit, impreuna cu bucatile ce formau o stica acum goala, sparta de nu stiu ce betiv ce n-a avut chef de nimic... Ca o adiere de vant ce iti trezea fiori, legandu-te de tot ce te inconjoara cu o mica atingere, neinsemnata dar ce totusi cu atat de multe intelesuri. Visator privi pe geamul unui bloc din apropiere, vis-a-vis de cel in care se afla, gandindu-se daca cineva chiar se bucura ca el este aici, ca cineva chiar se gandeste la el in secunda asta si ca-i duce dorul... Incepea sa-si piarda speranta, asa cum copacii isi pierdeau frunzele, ramanand goi si fara vlaga, un abis imense, negru ce isi dorea doar o sclipire, cat ar fi de mica pentru a exploda... Incepea sa devina nepasator, la un moment dat nici nu-i mai pasa de prezenta lui in camera, ce facea, daca se apropia sau nu, daca-i atingea pielea de un alb bolnavicios, daca ii fremata buzele sau il privea in ochii lipsiti de vise si speranta... Cateodata mai scotea cate un sunet vag, neinteles, urmat de privirea lui Victor ce il tintuia. Dar nu-i pasa ce se alege de el..

Simti o mana ce il trezi din transa si-l apuca de gulerul camasii. Buzele fierbinti se presau peste ale sale, Victor strangandu-i suvite de par in pumn. Il impinse pe cearceaf, miscandu-si rapid soldurile, favandu-l sa geama ragusit pe Alex.

-Ai spus.. Ca n-o sa mai faci asta.. spuse acesta incercand sa-si calmeze respiratia.

-Uite ca m-am plictisit, vezi tu! Esti inutil, ma mir ca Chris te-a ales pe tine in locul meu...

Chipul ii deveni serios, iar chipul i se apropia de cel al lui Victor.

-Cine naiba esti? Mai ales, ce treaba ai tu cu Chris?

Alex ii prinse gulerul, apropiindu-si chipul ai mai tare de al sau.

-A deci poti sa vorbesti daca iti aduc in discutie iubitelul...  Sa vedem cat o sa mai vorbeati acum!

Ranjind il trase de suvite, lipindu-l de perete cu forta. Buzele sale il sufocau iar lacrimile ii dadura. Unghiile sale ii intrara in pielea, facandu-l sa icneasca, el ducandu-si mainile le fata.

Dupa ce Victor se plictisise de el, il trase de mana si il duse intr-o camera.

-Schimba-te! Am o surpriza pentru tine..

~

Chris astepta, nervos, in biroul sau, incercand sa-si innabuseasca durerea de cap... Fiecare fragment, fiecare amintire ii aparea in fata ochilor, facandu-l sa ingenuncheze de durere. Doamne, era atat de nerabdator, si ii era asa de dor de el... Incepuse sa creada ca nu-l va gasi dar nu se oprea isi promisese ca il va gasi, chiar daca va fi ultimul lucru pe care-l va face. Trebuia sa plece, trebuia sa fie acolo, la locul de intalnire dar era prea devreme pentru asta...

Capul il omora, dar  reusi sa iasa pe usa si sa plece...

Nu mai era mult. Isi dorea asa de tare sa-l vada.

~

Alex fu impins intr-o caleasca neaga, Victor asezandu-se langa. Chipul ii era plin de stralucire, spre deosebire de cel al lui Alex. Acesta isi musca, inchizand usa si privind spre el. Blondul ii zambi apoi isi lua privirea de la el. Caleasca porni cu viteza, zgomotul rotilor fiind singurul lucru ce spargea linistea mormantala.. Alex incerca sa se miste, dar corpul il durea prea tare, fiind plin de semne de la biciul de piele neagra si muscaturile lui Victor. Incerca sa reapire, dar tot ce reusa sa faca era sa scoata gafaieli, inainte de a lua o gura de aer ce ii asigura o sansa..

Please, Master...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum