13.

784 97 8
                                    

Alex se prabuzii in asternuturile de culoare rosie, uitandu-se in ochii stapanului sau. Acesta ii ranjii, asezandu-se deasupra sa si comprimandu-i obrajii in palme. Rasuflarea calda a sa i se izbea de fata lui Alex, ce deja incepea sa prinda o culoare rozalie, ca de trandafir. Christian se apleca peste trupul acestuia, muscandu-i una dintre urechi.

-Mi-e frica...

Alex tresarii, indreptandu-si privirea se el.

-De?

Chris ofta, lasandu-si privirea sa cada pe trupul servitorului.

-De tot. De tot ce va urma, de mine, mi-e frica sa nu te sparg. Pari asa de fragil si pretios, iar eu nici macar nu sunt in stare sa ma controlez...

Alex se incrunta pentru o secunda, apoi il trase pe brunet sub el.

-Ce faci?spuse mirat Chris, privindu-i ranjetul ce incepea sa creasca.

Alex nu mai scosese nici un sunet, tragandu-l de guler si unindu-si buzele de ale sale. Incepu sa le framante, bagamdu-si mainile in parul brunetului, dandu-i capul pe spate. Se repezi asupra gatului, pe care il savura, dar nu se opri doar din atat. Voia mai mult, mult mai mult. Gesturile, privirea, pana si zambetul noului Christian ii excitau al naibii de tare, iar acum intrecuse masura. Nu se mai putea controla.

Mainile i-au fugit spre casturii mici, transparenti ai camasii, pe care ii desfacu cu dexteritate, coborand pe pieptul brunetului. Acesta incepu sa geama atunci cand simtii firisoarele de saliva pe tot corpul sau, apoi buzele lui ce ii alintau sfarcurile. Nu se astepta la aceasta reactie, dar Alex continua fara nici o retinere spre abdomenul sau. Incepea iar sa-i alinte pielea cu saruturi fierbintii, dar lui Chris deja ii era dor de buzele pline si rozalii ale sale, tragandu-l deasupra sa. Brunetul se lipi de trupul lui Alex, nevrand sa stea degeaba... Mai ales ca nu putea. Ii scoase camasa pe cap, ii era prea lene sa desfaca fiecare nasture, Alex incolacindu-si picioarele in jurul sau. Amandoi gafaiau, si se frecau unul de altul, printre saruturi salbatice si dorinta. Chris ii desfacu parul prins in coada, lasandu-l sa-i cada peste umerii goi. Scapasera destul de repede si de pantalonii, dar Christian avea o mica ezitare in privire. Alex isi lipi fruntea de a sa, atingandu-i obrajii ce ardeau, incercand sa-si controleze putin respiratia si gemetele. Privirile li se contopira, acestia tremurand in bratele celuilalt. Lipindu-si buzele de fruntea sa, Alex scapa de boxerii sau, apoi ii indeparta si pe cei ai stapanului sau. Il ruga sa se aseze cat mai comod pe suprafata moale a asterunuturilor, aplecandu-se spre noptiera. Scoase un pliculet de culoare albastra si o sticluta cu un lichid albicios, apoi se intoarse spre Christian, inmanandu-i pliculetul.

Christian:

"Ma pregatisem", dar atentia mi-a fost aruncata spre Alex, ce avea fata mai rosie si mai doritoare ca niciodata. Il priveam cum isi musca buza, apoi isi introduce cele doua degete in (Doamne nu cred ca scriu astaaaa..) anus. Il priveam, acesta plecandu-si capul, incercamd sa-si acopere gura cu o mana, gemete incontrolabile iesind din gura sa.

-Te ajut?am spus soptit, fiindu-mi frica sa nu se raneasca...

-Nu. Am terminat... spuse acesta cu un glas stins, dar din care se citea dorinta.

Acesta se aseza pe abdomenul meu, sarutandu-ma inca o data pentru a ma calma.

-Esti gata?spuse acesta muscandu-mi din lobul urechii.

Am dat afirmativ din cap, privindu-l cum se pozitioneaza, incepand sa coboare. Puteam sa-i simt caldura din trupul sau, chiar daca atentia mea era asupra sudorii ce se scurgea pe intreg corpul sau.

Mana mea fugii asupra obrazului sau, odata ce el termina.

-Sti bine? i-am soptit mangaindu-i obrazul.

-Da. Doar ca nu am mai facut asta de ceva vreme.

Suvite rebele ii acopereu fata, acesta aplecandu-se spre chipul meu, incepu sa ma sarute tandru.

Narator:

Alex incepu sa se miste, gemete auzindu-se in intreaga incapere. Buza servitorului incepu sa sangereze de atata muscat, iar coloana i se indrepta, atunci cand brunetul incepu si el sa-si miste din solduri. Alex era fericit, chiar daca regreta ce facuse acum..

Un geamat prelungit se auzi din glasul amandurora, acestia terminand. Alex se prabusii pe pieptul incordat al stapanului sau, acestia strangandu-se in brate si adormind asa, imbratisati.

Doamne, mi-a fost asa de rusine cand am scris capitolu astaaaaa... Mor. Daca e prost, il pot sterge si, nu stiu...Totusi sper ca va placut si scuzati pentru capitolul mai scurt.

Please, Master...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum