6.

1.1K 103 4
                                    

Chris privi pe fereastra calestii, gandul fugindu-i toate directiile. Era obosit iar stomacul il durea din cauza pumnului primit. Acesta inghiti in sec, privind spre rana deschisa ce sangera, si la fata servitorului sau, ce abia se tine pe picioare. Acesta ofta, luandu-i sacoul si rupandu-l in mai multe fasi, apropiindu-se de scaunul sau.

-Da-ti jos camasa.

Ii vazu ezitarea din privire pentru o secunda, executand comanda data de Chris. Acesta atinse rana insangerata, curatand-o cat mai atent pentru a nu-i provoca si mai multa durere decat suporta acum, dupa ce rana era aproximativ curatata, acesta o lega strans, un incent de durere auzindu-se raspicat din gura servitorului.

-Poti sa o misti?

-Da, nu este nici o problema stapane, doriti ceva? Daca-

-Nu ma refeream la asta!se rasti el, privindu-l nervos, dar milos in ochi. Incercam doar sa vad daca e ok... Daca esti ok.

Acesta isi musca buza, revenind la locul sau.. Totusi ceva nu era in regula cu el, acesta agitandu-se pe scaunul din piele, privind des spre trupul servitorului, examinandu-l. Ceva era gresit, incepand sa respire greoi, imagini neclare aparundu-i in fata ochilor.

Acestia ajunsesera in fata conacului, Alexander dand sa iasa pentru a-si ajuta stapanul.

-Nu, tu stai aici, nu vreau sa ti se intample ceva si mai rau. Il voi chema pe Sebastian pentru a te ajuta sa cobori, in timp ce eu sun doctorul

Alex, aproba cu o miscare lenta din cap, incercand sa se aseze cat mai comod pe suprafata lucioasa pe care era asezat. Incepea sa vada din ce in ce mai neclar, simtindu-se slabit si extrem de obosit. Privi spre mana ce se oprise pe moment din sangeratul puternic, gandindu-se ca deja a pierdut destul de mult sange decat trebuia. Privi pe geamul micut al calestii spre Sebastian ce alerga in directia acesteia.

-Esti bine? Poti merge?

Chiar daca stia ca nu putea, acesta zambi incercand sa coboare. Sebastian ii intinse bratul, el sprijinindu-se si inconjurandu-si mana in jurul gatului sau. Incerca sa nu cedeze, simtind ca picioarele i se inmuiau.

Intrara pe usa conacului, Alex ajungand in camera sa, intinzandu-se pe patul acum patat cu acel lichid rosu, cu miros metalic, ce ii acaparase narile. Incepea sa icneasca de durere, lacrimile curgandu-i lent pe fata palida, lipsita de vlaga. Deabia isi mai simtea mana atunci cand doctorul intra pe usa, cu o trusa uriasa medicala. Alex isi inchise ochii, simtind cum oboseala ii acapareaza corpul, acesta cazand prada intunericului ce ii calma mintea.

Alex isi deschise lenes ochii, simtind cum durerea se simtea din bratul sau. Acesta igni zgomotos, strangand in pumn cearceaful curat, proaspat schimbat. Un parfum afrosidiac ii invada narile, fiori simtindu-se in tot corpul. Incerca sa-si roteasca, capul, dar ameteala ii cuprinse, inchizandu-si usor ochii pentru a alunga durerea de nesuportat.

-Nu te agita prea tare, doctorul a spus ca nu ai voi sa faci efort cel putin cateva ore.

Inima incepu sa-i bata mai tare, simtind cearceaful imbibat cu mirosul stapanului sau, miros ce-i trezea toti atomii din corp, facandu-l sa se cutremure pentru cateva secunde.

Acesta se cufunda in asternuturile curate, inchizand ochii si bucurandu-se de senzatia moale pe care io dadea patul.

Aproape adormi, ochii fiindui inchisi atunci cand simti o mana calda ce-i atingea palma acum curatata de sange. Tremura la propriu, frigul intrand in camera. Alex incerca sa-si miste corpul spre stapanul sau, privind spre mana calda ce-i anima simturile. Se pare ca adormise pe acel scaun incomot, cu fata spre el. Se simtea asa de prost ca-i acaparase patul, dar in acelasi timp fiind recunoscator pentru acest lucru. Din instinct, Alex ii stranse mana stapanului sau, adormind cu gandul la ultima data cand fusese aici.

~

Razele de soare ii mangaiau fata lui Alex, acesta deschisandu-si usor ochii impaienjeniti. Acesta se simtea odihnit aproape, reusind sa doarma cat nu facuse el in tot acest timo de cand venise inapoi la conac.. Acesta incerca sa se foiasca pe asternuturile moi, dar mana asezata pe soldul sau il oprea din orice miscare. Fiori ii impanzeau iar corpul atunci cand acesta simti aerul cald ce se izbea de ceafa sa. Acesta inchise ochii, muscandu-si repetativ buza. Un zambet ii aparu pe chip, stiind cine se afla in spatele sau, strangandu-l slab in brate. Aproape plangea, bucurandu-se de aceasta clipa..

Bucata de material de sub trupul tau incepu sa se miste, Chris ridicandu-se in sezut, frecandu-si ochii. Alex tresari atunci cand il simti aplecandu-se peste trupul sau, el inchizandu-si ochii. Christian ofta, dandu-se usor jos din patul sau, mergand lenes spre baie. Usa se inchise lent, urmat de sunetul apei ce incepu sa curga.

Alex se chinui sa se ridice in capul oaselor, simtindu-si mana pusa intr-o fasa de panza, destul de tapana. Mana nu ii era in gips, acesta imaginandu-si ca glontul ii strapunse doar muschiul. Acesta icni, reusind pana la urma sa se aseze pe marginea patului. Incerca sa se intinda, acesta simtindu-si corpul amortit, cascand de cateva ori.

Zgomotul usii ce se deschise il facu pe Alex sa tresara, acesta intorcandu-si capul spre stapanul sau, ce avea corpul acoperit doar de un prosop destul de scurt. Acesta isi muta privirea in alta directie, inghitind usor in sec.

-Nu voiam sa te trezesc..

-Nu e nici o problema. Vreti sa va ajut?

-Nu.. Ma descurc, cum isi mai e mana?

Ii simti trupul cum se aseza pe pat, incepand sa se imbrace. Stropi de apa i se prelingeau pe gat apoi pe spatele destul de musculos, apoi se afundau in cearceaful deja umed.

-E mai bine...

Acesta se ridica de pe pat, apropiindu-se de Alex ce il urmarea cu privirea. Chris se puse in fata sa, aplecandu-se peste el, dar avand grija sa nu-l loveasca. Intr-o secunda Alex isi simti buzele acoperite de ceva cald moale ce ii dezmierda buzele cu o aroma afrodisiaca. Acesta isi inchise ochii, capul incepand sa-i fie umplut de gandusi si de senzatii uitate, de care ii era asa de dor. Isi dorea ca timpul sa inchete atunci cand Chris ii fremata usor buzele.

Please, Master...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum