Chris se apropia cu pasi mari de Alex, privindu-l nervos in ochi, maraind.
-Esti asa un egoist! Mai intai te freci de orice tip, fara sa-ti pese, apoi esti extrem de enervat de o fata ce se pare ca ma place si chiar incerca sa ma ajute!
Facu o pauza, respirand pentru cateva secunde.
-In schimb, tu, tu esti asa nesabuit! Cine crezi ca esti sa-mi spui mie ce sa fac? Iti zic eu cine esti, esti un servitor care nu stie nimic despre mine!
Alex tremura nestapanit, nervos si obosit in cat nu-si mai putu tine in frau gandurile. Acesta il impinse pe marginea patului, asezandu-se deasupra lui. Chris icnii, uitandu-se in ochii acum de un rosu aprins ce il priveau cu dispret si disperare.
-Nu stiu cine esti? Nu stiu cine esti?! Tu te auzi ce spui in secunda asta?! Stiu mai bine ce vrei si ce nu vrei!
Chris se enerva si mai tare, incestandu-si maxilarul.
-Atunci daca ti-ar pasa macar o secunda de mine, te-ai chinui macar sa explici!
Lacrimile ii curgeau de pe chipul sau, pe chipul lui Chris. El fu surprins atunci cand buzele calde ale lui Alex se unira cu ale sale, mainile reci ale lui urcand pe suprafata patului, pentru a-i atinge fata temator. Se apleca mai mult spre chipul sau, strangandu-i cateva sufite in pumn. Chris se trezi din transa mirifica, cei ii trimitea fiori in tot corpul, ridicandu-se pentru a-i cuprinde talia lui Alex. Alex se lipi si mai tare de brunet, simtindu-se si mai incomfortabil. Chris isi lipi buzele de gatul sau, savurandu-l pentru o buna perioada de timp in care ii simtea lacrimile lui Alex pe ceafa sa. Doamne, stica un moment asa de bun... Chris se enerva, trantindu-l pe Alex de cearceaful moale, asezandu-si genunchil intre picioarele sale.
-Poate naiba, sa-mi explice si mie cineva ce se intampla?!
Alex se prinse de camasa lui, incercand sa nu-l priveasca, dar degetele brunetului ii prinsera barbia, obligandu-l sa se uite la el.
-Ea e fosta ta iubita, aproape logodnica, ce te-a inselat si pacalit-
-Nu la asta ma refeream!
Se auzi vocea stapanului sau, acesta asezandu-se cu genunchiul pe partea sa sensibila. Alex gemu, acoperindu-si fata cu o mana, gafaia si nu putea sa-si opreasca impulsul de a-si misca soldurile. Lacrimile i se oprira atunci cand stapanul sau isi lipi fruntea de a lui, privindu-l fara a scoate niciun cuvand.
Tacerea fu sparta de glasul stins al lui Alex.
-Ce vrei sa sti?..
-Totul.
Alex isi dadu capul pe spate, incercand sa-si relaxeze corpul pentru cateva minute. Apoi glasul ii rasuna in camera micuta.
-Eu sunt Alexander. Am fost adus aici la varsta de 10 ani, atunci cand tu aveai 12 ani. Am fost luat in custodie de catre parintii tai, deoarece tatal meu m-a vandut familiei tale. In primii cativa ani erai foarte timid, nici macar nu stateai de vorba cu mine, dar eu am fost mereu acolo pentru tine. Odata, aveai o idee pentru afacerea tatalui tau, dar el era foarte ocupat, asa ca ai plans si ai stat incuiat in camera ta timp de 2 ore. Apoi ai deschis usa, si m-ai tras inauntru dupa mii si mii de intrebari si batai in usa. M-ai luat in brate si ai plans pe umatul meu, dar te-ai oprit atunci cand te-am strans tare la piept si ti-am promis ca voi face totul real. Asa ca m-ai luat de mana si ne-am prefacut toata ziua ca tu esti stapanul meu si ca tu conduci compania familiei. Erai asa de fericit ca ai adormit in mijlocul actiunii. Te-am asezat pe pat, zambindu-ti, dar m-ai tras de maneca si mi-ai spus sa stau cu tine. Nu am dormit in acea noapte, de emotie mai mult. Era cea mai fericita zi din viata mea. De atunci mereu aveam grija de tine, iar tu incepeai sa fi din ce in ce mai deschis. Anii trecusera iar compania devenise a ta... Parintii tai au inceput o noua afacare, una destul de dura pentru tine, deoarece te lasau singur, dar le-am promis ca voi avea grija de tine si...
Acesta suspina,strangand si mai tare de materialul camasii albe.
-Si nu am facut asta, tu nu mai sti nimic, compania este intr-o stare destul de proasta, iar eu...
Alex tresari atunci cand il simti pe Chris, imbratisandu-l. Isi sprijinii barbia de umarul sau, strangandu-l la randul sau in brate..
-De ce ati pasa asa de mult de mine? De ce ai stat toti anii astia, cand puteai sa pleci si sa-ti vezi de viata?
Alex isi ridica chipul pentru al putea privi in ochi pe Christian.
Chris:
Ochii ii sclipeau, iar zambetul ii reaparu pe chip, zambindu-mi mai dulce si mai cald ca niciodata.
-Fiindca esti singurul lucru care conteaza pentru mine, pentru ca te iubesc.
Inima incepu sa-mi bubuie in piept, simtind cum acesta imi strange atat de tare camasa, si-si puse capul pe pieptul meu. Eram atat de rosu la fata, iar corpul ii era asa de rece incat imi era frica, ca n-o sa se mai trezeasca in dimineata urmatore. Mainile mele ii cuprisesera umerii, vrand sa-l aduc cat mai aproape de mine. Nu stiu ce ma apucase, dar ma simteam asa de bine atunci cand il simteam langa mine, de parca eram conectati printr-un fir imaginar.. Am suras la acest gand, privindu-i chipul ce deja adormise cu un zambet larg pe fata.
"Nu te merit, in niciun caz acum..." gandi Chris, afungandu-si barbia in parul albicios al lui Alex.
CITEȘTI
Please, Master...
General FictionAlex, servitor in casa Grey este distrus atunci cand afla ca....