Ochii mi se deschisera lenesi, iar narile imi fusesera invadate de un miros cunoscut, ce imi incanta de fiecare data simturile. Simteam mici picaturi de apa ce se scurgeau pe umarul meu, dar nu m-am obosita sa imi ridic privirea. Am imbratisat trupul stapanului meu, lipindu-ma complet de corpul sau cald. Acesta isi puse barbia pe capul meu, scotand un sunet neinteles nici macar de mine.
Narator:
Alex isi ridica privirea, surazand atunci cand isi dadu seama ca stapanul sau durmea. Facuse un dus deoarece mirosea a sampon de rodie, preferatl lor. Se ridica in sezut, uitandu-se spre fereastra, observand ca era probabil ora mesei. Se ridica usor de pe suprafata moale a patului, pentru a nu-l trezi, apoi isi pregati costumul de culoare alba, ce se asorta cu cel bej al stapanului sau. De fapt erau aproape la fel, dar cel al lui Alex avea o extensie ce forma un V la partea superioara a acestuia. Deschise usor usa baii, cascand dupa ce o inchise. Dadu drumul la apa calaie, intre timp periindu-si dintii si spalandu-se pe fata. Intra in dus, muschii relaxandu-se la contactul cu apa. Isi sprijinii capul de perete, oftand. Totul se intampla asa de repede, ii venea sa creada ca totul este un vis, un vis placut ce va fi spulberat in cateva secunde de alarma de pe nopptiera sa, sau stapanul sau ce nu-si poate amintii nimic... Ofta pentru a doua oara, incercand sa-si adune gandurile la olalta, mai ales ca azi este o zi destul de importanta pentru stapanul sau. Parintii lui vor veni in seara aceasta pentru a pentrece o perioada de timp cu Christian. Trebuia sa se comporte normal si sa nu o dea in bara...
Cum putea sa explice asta, Christian si parintii lui nu erau intr-o relatie destul de buna... Nici acum nici inaite, asa ca va fi o perioada destul de tensioanata. Cel putin tatal sau s-a enervat destul de tare atunci cand a aflat ca, compania este intr-o perioada proasta.
"Probabil asta este si motivul petru care vin aici..." se gandi Alex oprind apa dupa ce-si spala corpul. Iesi din baie, privind spre stapanul sau. Inca dormea. Isi puse boxerii negrii, imbracand pantalonii si incheindu-i cu o curea de aceeasi culoare.
-Dar ce priveliste frumoasa avem aici.
Alex se intoarse, inrosit ca trandafirii din gradina canacului, lasandu-si capul in pamant.
-Continua. spuse ranjind, examinandu-l.
Alex deja impietrise, dar nu putea sa ramana asa, nu?! Isi puse camasa urmat de celelalte piese ale costumului, constant urmarit de Christian.
~
Intrara in sala principala, unde mai erau cateva grupuri de persoane pentru a lui micul-dejun. Din nefericire, pentru amandoi acum, Mikasa se apropia de masa lor, asezandu-se si ignorandu-l complet pe Alex.
-Buna dimineata, Christian. spuse ea pe un tot care trebuia sa fie seducator, dar fata brunetului nu se schimba, acesta fiind atent la mancare.
Isi ridica privirea, salutand-o politicos, apoi isi indrepta atentia adupra lui Alex.
-Astazi, presupun ca parintii mei vor veni sa cineze. Cat timp vor sta?
-Aproximativ 5 zile..
Acesta ofta, mancand din omleta cu ciuperci si ardei. Dupa ce am teriminat de mancat, a urmat impachetarea. Era deja ora 12, iar noi plecam spre conac. "Sper ca cineva a curatat macar etajul intai, deoarece nu as vrea sa dam o impresie proasta. "
Drumul fusese mult mai aglomerat decat se asteptau acestia, facand in plus o ora pe drum.
Au coborat plictisiti din caleasca, intrand in interiorul conacului. Era liniste, ca de obicei.
-Voi curata camerele ramase, apoi voi verifica daca masa este gata. Va rog sa va faceti comod si sa va relaxati pana vin parintii dumneavoastra. Daca doriti ceva, va rog sa ma chemati.
Alex se apleca, salutand politicos, dar se opri atunci cand simti mana calda a stapanului sau, ce ii ciufulea usor parul. Alex se ridica, inrosit, apoi se indrepta spre corpul secundar, unde probabil il va gasi pe Sebastian. U, dar inainte chiar trebuia sa se schimbe de acest costum.
Inchise usa in urma sa, facand un dus rapid, apoi imbraca costumul negru. Se grabea deoarece deja era ora 2, iar parintii sai vor veni la ora 8, deoarece tatal sau nu reuseste sa aterizeze mai devreme...
Alex ofta, incercand sa-si dea seama de unde sa inceapa. Stranse cativa servitori ce aproape il injurara fiindca le taiase din pauza.
-Bun, aripa principala si in general etajul intai trebuie curatate luna, apoi vor merge la etajul al doilea pentru a curata camerele oaspetilor. Nu vrem sa facem o impresie proasta. De asemenea daca stiti alti servitori sau vedeti ca si-au terminat treaba, chematii sa ne ajute. Avem nevoie de cat mai multa mana de lucru.
Alex ii imparti pe echipe, apoi se duse direct in biblioteca. Era preferata Doamnei. Cauta scara aceea gigantica, apoi se urca pe ea incepand sa sterga in viteza fiecare raft in parte, invatase cum sa manevreze scara incat sa nu coboare decat atunci cand terminase complet curatenia. Cum sarea el de pe un raft pe altul, rasucind scara dintr-o parte in alta, auzi usa deschizandu-se. Privi in jos spre servitorul blond, si maraii usor pentru a nu-i atrage atentia.
-Nu am nevoie de ajutor, aproape am terminat...
De parca blondul nu-l auzea, se aseza in fata unui raft, incepand sa curete partea inferioara pe care Alex o lasase pentru sfarsit. Oftand, cobora pentru a se indrepta spre urmatoarea camera. Il privi atent pe blond, ce il analiza cu coada ochiului, strambandu-se apoi plecat spre camerele ramase murdare. De asemenea trebuia sa verifice daca incepantorii facura o treaba buna, acesta fiind surprinzator de incantat de munca depusa.
~
Dupa 4 ore intregi de curatenie, conacul lucea. Dar inca mai erau destul de multe lucruri de facut.
-Voi puteti lua o pauza, dar va vreu prezenti la intampinarea contelui Grey si sotiei. Nu vreu nici un fel de incident. Astazi este o zi importanta.
Alex ii saluta politicos, surazand la revoltele obosite ale acestora. Se indrepta grabit spre bucatarie, pentru a verifica daca mancarea ce va fi servita azi, si prajiturile sunt aproape gata. Echipa ce era in bucatarie aproape terminase, asa ca mai ramanea doar sa aranjeze sala de mese exterioara si sa verifice dormitoarele.
Totul mergea surprinzator de bine, dupa parerea lui Alex, comparativ cu vizita trecuta a Doamnei Elizabeth. Se indrepta spre biroul stapanului sau, ciocanind de doua ori in usa. Nu se auzi nimic, asa ca intra, dand de stapanul sau stand pe un malder de foi aruncate alandala. Acesta se apropia de el, incercand sa-l apuce de brat, dar Chris il trantii de perete.
-Stapane, va rog calmati-va...
Se pare ca, crizele revenira in mintea stapanului sau.
-Nu, nu vreu sa ma calmez!tipa el, apropiindu-se de chipul sau.
Alex icnii atunci cand stapanul sau isi puse toata greutatea pe el, acesta lasandu-se sa cada usor, dar Chris il tranti de podea, asezandu-se pe stomacul sau. Nu era chiar asa de usor, asta facandu-l pe Alex sa tuseasca de cateva ori. Acesta isi uni buzele brutal de ale servitorului, strangamdu-i cateva suvite in pumn. Alex icnii, simtind cum firisoare de saliva ii curgeau de pe obraz, pe maxilar, apoi pe gat. Chris se napusti asupra gatului fira al lui Alex, muscandu-l dureros si sugandu-i pielea alba. Cu o mana inca ii tinea suvitele, iar nu cealalta ii deschise nasturii camasii.
De obicei, Alex stia ce urma dupa acest incident. Urma sa fie dus asa, prin tot conacul pana in camera stapanului sau, apoi legat de barile patului, unde va sta acolo, impreuna cu Chris pana dimineata, unde va adormi. Urmatoarea seara va fi la fel, dar mult mai dureror, pana in momentul in care Chris va ceda nervos, si se va oprii, vazand in ce stare se afla acesta.
Dar acum nu stia ce urma, nu stia ce se va intampla cu el, si nu stia daca stapanul sau va fi in stare sa-si controleze furia numai asupra sa..
CITEȘTI
Please, Master...
General FictionAlex, servitor in casa Grey este distrus atunci cand afla ca....