Následující den jsem se vzbudila velmi brzy. Holky ještě spali a venku byla tma. Podívala jsem se na budík a zjistila jsem že je pět hodin ráno. Vzala jsem si peřinu a šla do společenky. Sedla jsem si do křesla naproti krbu a zachumlala se až pod bradu.
S plánováním svatby to bylo u konce. Nyní už věcí zajišťovali a tak jsme se Siriusem nemohli pomáhat. Svatbu naplánovali na 16.5. To znamená za dva týdny. Brumbál s tím souhlasil. Přemýšlela jsem že to bude krásný ale zároveň jsem začínala být nervózní. Zhluboka jsem se nadechla a zavřela oči.
Když jsem uslyšela kroky dost jsem se lekla a otočila hlavu tím směrem. Uviděla jsem Siriuse. ,,Ahojky Kate." Zasmál se. Dál mi pusu a sedl si do vedlejšího křesla. ,,Taky už jsi nemohl spát?" Zeptám se a snažím se vypadat normálně. Ale nervozita stoupá a obzvláště v jeho přítomnosti. ,,Kate co se děje?" Zeptal se. Vykulila jsem oči. ,,Jak jsi to poznal?" Nyní se Sirius zasmál. ,,Kate znám tě sedm let a brzy se budeme brát. Poznám když tě něco trápí." ,,No jsem trochu nervózní. Ale to bude z toho nevyspání." Zamluvím to. Je mi jasné že na to neskončí. Na to Siriuse znám moc dobře. ,,Aha. Takže jsi nervózní z nevyspání a nemůžeš spát protože jsi nervózní z té svatby. Mám pravdu?" Pozvedla obočí a zašklebil se. Poraženě jsem kývla. Sirius mě obejmul a šeptal.mi do ucha. ,,To bude dobrý. James a Lily a Arthur s Molly to všechno obstarají." Otočím se na něj s pobavením v hlase. ,,Vážně jsme museli být zdrogovaný když jsme nechali Jamese připravit nám svatbu." Oba jsme se zasmáli. Po asi dalších dvou hodinách povídání jsem se šla do pokoje převlíknout. Když jsem vyšla z koupelny Lily s Molly se probudili. ,,Ahoj Kate" zívla Lily.,,ahoj." Odpověděla jsem ale stejně jako ráno jsem nervozitou přímo oplývala. Raději jsem seběhla schody a vydala se na snídani. Sedla jsem si ke stolu a nabrala si snídani. Po chvilce dorazili i ostatní. ,,Kate proč jsi nervózní?" Zeptala se Molly. ,,Já nejsem nervózní!" Odporovala jsem ale to že jsem odpověď vykoktá mi moc nepomohlo. ,,Vždycky když jsi nervózní máš oranžové vlasy. " Zasměje se James. Vezmu pramínek svých vlasů do ruky a podívám se na něj. Mají pravdu já jakožto metamorfomág špatně skrývám pocity. Pokusila jsem si vlasy obarvit na modro ale nepomohlo to. Po chvilce už byli zase oranžové. Povzdechla jsem si a dál se věnovala snídani.
Na první hodině kterou dnes bylo jasnovidectví jsem se vůbec neuklidnila. Ba naopak. Měli jsme číst z kávových zrn a na mě to profesorka předvedla. ,,Mohu se podívat slečno?" Zeptala se a sahala po mém hrnku. Přikývla jsem. ,,Vás čeká ta slavná událost že? Tady vidím že se vám v blízké době stane velké neštěstí. Později neudržíte emoce a až budete mít dítě tak se vám vrátí manžel. " Dořekla a v klidu položila můj hrnek zpět. Já ale tak v klidu nebyla. ,, Cože?!" Vykřikla jsem až sebou profesorka škubla. ,,Jak jako že se mi vrátí manžel?" ,,Po dlouhé době se opět objeví. Neznámo jak. Ale vy budete ta kterou chce najít." Vysvětlí a já upřu svůj vystrašený pohled na Siriuse. Ten mi věnuje uklidňující úsměv ale já to nezvládám. Podívám se na Lily sedící naproti mě. ,,Kate to bude v pořádku." Řekne. Profesorka se nyní koukne do jejího hrnku. ,,Vy tady máte slávu a štěstí které jste dlouho hledala. Ale také obavy a smrt." Odloží Lilyiných hrnek a Lily celá zbledne. Otočíme se na kluky kteří sedí hned za námi. Chtěly jsme se sami přesvědčit co tam mají ale profesorka si to prohlédla před námi. ,,Vy pane Potterem tu máte to samé co slečna Evansová. Asi zemřete spolu." Pak se natáhla pro Siriusův hrnek. ,,Vy zde máte pomstu a ztrátu. Také velký návrat a překvapení."
Po této hodině jsem se odebrala na lektvary a doufala že mě ty výpary alespoň na chvíli uklidní.
Další hodiny probíhali taky relativně v klidu ale nejlepší tentokrát byla hodina dějin čar a kouzel profesora Binsse. Je to duch a nevšímá si toho že na jeho hodinách spíme nebo si posíláme vzkazy. Když zazvoní proletí tabulí a začne mluvit. Dívá se při tom na bradavické pozemky. Jeho hlas je monotoní a uspávjící. Jediný kdo si píší poznámky je Lily a Remus. Občas se snažím dávat pozor, ale dnes jsem si potřebovala odpočinout. Sedla jsem si do lavice se Siriusem a oba jsme po dvou minutách usnuli.
,,Kate! Siriusi! Vstávejte! " Zavolal James. Prudce jsem otevřela oči a zvedla hlavu. O něco jsem se při tom bouchla, převážila jsem se s židlí a spadla na zem. Podívala jsem se o co jsem se to bouchla a zjistila jsem že je to Sirius který si mnul bradu. Usnula jsem na jeho rameni a on si na moji hlavu položil bradu. Jak jsem se prudce zvedla tak jsem ho nejen praštila, ale taky schodila na zem a tak teď tady vedle sebe sedíme a pohledem vraždíme Jamese který kolem pasu drží Lily. Zvedneme se a vyrazíme na oběd.
Dlouho pozoruji to jídlo přede mnou až se rozhodnu pro kuřecí stehno, ale Lily mi rychle chytí ruce. ,,Tak to ani omylem. Dáš si něco zdravého a výživného." Věnuji jí pohled který malé děti upírají na svoje rodiče když o něco prosí. ,,Já si chci dát kuře!" ,,Ne. Pak by jsi se nám nemusela vejít do šatů. Jen tak mimochodem dneska jdeme do prasinek a zkoušku šatů." Usmála se Lily a pak mi nandala nějaké rizoto či co. Odstrčila jsem to a upřela na ní pohled děláš s ze mě prdel? Vzala jsem si salát a odevzdaně ho snědla.
Po návratu na kolej jsem se zavřela v pokoji v koupelně. Oblékla jsem si džíny a nějaké triko a učesala se. Vyrazili jsme do prasinek. Vybrali jsme nádherné svatební šaty. Už se těším až mě v nich Sirius uvidí...
ČTEŠ
BLACK and WHITE ✓
FanfictionJmenuji se Kate White a jsem v sedmém ročníku bradavické školy čar a kouzel. Začala jsem chodit se Siriusem Blackem . A jak se to všechno stalo? Čtěte!