Kate: Uběhl nějaký čas. V prvním ročníku se Harry, Ron, Hermiona a Charlotte vydali zachránit kámen mudrců před Quirrellem. Je polovina druhého ročníku. Z mého předmětu se stal i kroužek na kterém mi vypomáhají Snape a nový učitel OPČM Zlatoslav Lockhart. Je hrozně sebestředný a egoistycký. Na kroužku si z něj děláme legraci.
,,A nyní kdo bude předvádět? Co třeba vy pane Pottere. No pojďte sem." Náhle jsem vyprskla smíchy. ,,Promiň ale máš hrozně divný hlas." Řekla jsem mezi smíchem. Snape taky neudržel vážnou tvář. Bohužel jaksi Lockharta přitahuji a tak se stalo že si to bral jako lichotku. ,,děkuji slečno Whiteová. Mohl bych si s vámi potom promluvit? Třeba v mém kabinetu. Jen tak mezi čtyřma očima." Přestala jsem se smát a zvážněla jsem. ,,Zlatoslave. Po kolikáté ti mám říkat že jsem vdaná!" Snape se neudržel a vyprskl smíchy on. ,,Já vím ale tady Severus mi tvrdil že tvůj muž zmizel neznámo kam." Pokrčil rameny. Vrhla jsem po Snapeovi vražedný výraz. ,,No a co chceš abych mu řekl? Pravdu o tom co si o něm myslím já? To snad nechceč slyšet?" Rozhodil rukama. Ano většinou žáci mohli pozorovat jak se buď všichni tři zhádáme nebo jak já a Severus zesměšňujeme Lockharta. Nyní tomu bylo taky tak. ,,Já vím že ho zrovna moc nmusíš kvůli tomu co ti dělal v dětství i s Jamesem ale Lily se za tebe vždy postavila." ,,Nemluv o Lily!" Vykřikl. ,,Myslíte Lily za mlada ještě Evansovou? Později Po-" Oba naráz jsme ho okřikli. ,,Mlč!" Pak jsem se slova ujala já. ,,Neříkej to jméno." Zuřila jsem. Připoměl mi jejich svatbu. ,,Proč jste tak alergická na jméno které jste dříve nosila také. Vždyť je to hezké jméno a tady pan Potter se s ním může pyšnit také." ,,Tak dost! Severusi mám ho zabít tady nebo až v kabinetu?" Řekla jsem a mířila Lockhartovi hůlkou do prsou. ,,Cože?" Vyjekl Harry a Charlotte najednou. ,,Nezapomínej že já jsem za mlada byla Whiteová stejně jako teď." ,,Já myslel že je to jméno tvého manžela?" Řekl roztřeseným hlasem Zlatoslav. ,,Ne. Jméno svého manžela vymazala ze svého seznamu. Proč asi?" Provokoval Severus. Otočila jsem se na něj a hůlku zabodla do jeho hrudi.,,Ty víš že jsem schopna ti ublížit Sra-" ,,Neříkej to!" Věděl že jsem chtěla říct srabusi. Je to jeho dávno zakopaná minulost.
Po skončení ledna a druhým týdnem února jsem chtěla úplně zmizet z povrchu zemského. Hned ráno to začalo špatně.
14.2.
Kate: Vstala jsem převlékla se jako vždy a vyrazila na snídani. Byl valentýn a Zlatoslav nechal vyzdobit celou školu srdíčky atd. Také nechal po škole chodit troly aby předávali vzkazy zamilovaných párů. Vešla jsem do velké síně a někdo mě zatahal za hábit. Podívám se a tam stojí trol. ,,Píseň pro slečnu Whiteovou. Od pana Lockharta." Řekl trol a já se zděsila. ,,Já to nechci slyšet." řekla jsem a zvedla ruce v obraném gestu. ,,Nemáte na vybranou." řekl trol a šel ke mě blíž. Já jsem se mu vyhla a rychle pokračovala k učitelskému stolu. On mě doběhla a stoupl si přede mě. ,,Ne! Ticho buď!" Křikla jsem na trola. Běžela jsem k učitelskému stolu a s úleou si sedla. Severus se tiše pochechtával. jenže ten trol vzal mojí židli a prudce jí odsunul. Spadla jsem tedy do zádu. Vyšvihla jsem se na nohy a slezla před učitelský stůl. Trol mě pronásledoval. Couvala jsem a stále ho pozorovala. Když jsem do někoho narazila a ten někdo mě zezadu objal. ,,Neboj se a vyslechni ho." Jeho hlas byl strašný a takový dětský. Otočila jsem se odstrčila Lockharta až zavrávoral. ,,Co si myslíš že děláš?" Vyjela jsem. ,,Vyznávám ti svou lásku." ,,J8 to beru jako přepadení od trola" Odsekla jsem. Ten trol přistoupil o kousek blíž a chtěl začít zpívat. Já ho ale umlčela rázným ne! Jenže když jsem se vracela ke stolu trol mi podkosil nohy a začal zpívat poté co jsem spadla na držku.
,,O má milá Kateí jen já valentýnku chci ti dát. Jen ty jsi moje slunce má kráska bílá jak sníh čistá a milá jak někdo kdo i obyčejná slova zpívá. Doufám že ti jednou budu moct říct ty slova vezmeš si mě? a ty odpovíš své ano mě. Protože jen mi dva se k sobě hodíme a svatbu si v bradavicích vyprosíme..." Vyšvihla jsem se na nohy s očima plných slz. Nic horšího jsem neslyšela ale tou svatbou mi připoměl moji a Siriusovu svatbu tady v bradavicích. Dala jsem Lockhartovi facku a odešla do svého kabinetu.
Slyšela jsem klapot podpatků jak se přibližoval. Byla jsem zatím jen kousek od velké síně. ,,Kate to bude dobré. " Byla to McGonagallová. Chlácholivě mě vzala kolem ramen. Já se rozbrečela naplno. ,,Proč musel odejít. Proč Lily s Jamesem zemřeli? Proč je všechno tak těžké?" Vzlykala jsem. " ,,Chápu že vám to s tou svatbou tady moc neulehčil ale Zlatoslav je prostě zlatoslav. A navíc vzpomínejte na něj jen v dobrém. Ne ve zlém." ,,Já na něj ani jinak nevzpomínám. Ale už ho nejspíše nikdy neuvidím a tolik se mi po něm stýská. Tolik ho miluji a to co řekl před tím než ho odvedli. 6e mě najde. Že se pro mě vrátí. a že je pomstí. Lily a Jamese." Rozbrečela jsem se znovu. Minerva mě odvedla do mého kabinetu. Ještě více mě tam utěšila.
Na obědě jsem si sedla vedle Severuse a doufala že stihnu sníst jídlo dříve než se objeví Zlatoblb. Bohužel jsem to nestihla. jen co si vedle mě sedl mě začal ostřelovat otázkami. ,,To tě ta píseň tolik dojala?" ,,Ne" Zavrčela jsem. ,,A proč jsi se rozbrečela?" Zeptal se znovu. Prudce jsem se zvedla a šla do kabinetu. Bez oběda vydržím. Nebo zajdu do kuchyně. ,,Kate tak mi odpověz!" Zavolal přes celou síň a běžel ke mě. ,,Byla hrozná stačí?" ,,ne kvůli tomu b jsi se nerozbrečela!" ,,Rozbrečela jsem se kvůli tomu že moje svatba byla v Bradavicích. Vzal si mě tu a já mu řekla své ano! A bylo to to nejlepší co se mi kdy stalo! A fakt že už ho nikdy neuvidím je příšerný! Navždy jsem ho ztratila a už se nikdy do nikoho takhle nezamiluji chápeš to?!" Vyřvala jsem si na něj hlasivky. Po tváři mi zase začala stékat slza. Otočila jsem se na podpatku a odešla pryč. Ještě téhož večera za mnou přišla Charlotte. Už věděli že je Harry můj synovec. Dozvěděl se ode mne o svých rodičích a nyní se mě přišli ptát na moji svatbu. Kdo je můj manžel se neptali protože věděli že jim to stejně neřeknu. Fotky jsem měla schované a tak je nemohli vidět. Naštěstí. Napsala jsem Remusovi a po nějaké době jsem usnula.
ČTEŠ
BLACK and WHITE ✓
FanficJmenuji se Kate White a jsem v sedmém ročníku bradavické školy čar a kouzel. Začala jsem chodit se Siriusem Blackem . A jak se to všechno stalo? Čtěte!