19# ode dneška Blacková

466 19 3
                                    

Kate: Probudí mě Lily která lehce zatřásla mím ramenem. Venku je ještě slabé šero ale pomalu se rozednívá. Vysprchuji se, a připravím tak aby bylo všechno fajn přesně podle Lilyina seznamu. Mamka mi donese snídani takže snídám v pokoji. Chtějí zamezit tomu, aby mě viděl Sirius. Narvou mě do šatů a učešou mi vlasy které jsem si změnila na blond. Vezmu si boty na podpatku a kytici. 

Vše je připraveno a my se máme dostavit na pozemky kde proběhne svatební obřad

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vše je připraveno a my se máme dostavit na pozemky kde proběhne svatební obřad. Cestou se studenti ohlíží protože všechny už jdeme v šatech a tak ti co se obřadu nezúčastní na nás mohou oči nechat. Vyjdu z hradu a zhluboka se nadechnu. Jsem nervozní jako prase. Dojdeme kousek od stanu ve kterém se to uskuteční. Táta mi nabídne rámě a já jak vkročím na koberec jsem pod pohledy všech přítomných. Vidím zde spolužáky, příbuzné a profesory. Spustila se hudba. Vše je laděné do černobílé. Vystihuje to naše příjmení. dojdeme k oltáře kde stojí Sirius a Brumbál, který nás oddává. Je neskutečně krásný. Táta mě předá jemu a jde si sednout k mamce. Brumbál začne řeč. ,,Siriusi Orione Blacku. Berete si zde přítomnou Katharinu White-Potter za svou právoplatnou manželku, budete jí chránit a starat se o ní v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví dokud vás smrt nerozdělí?" ,,Ano" Vydechl Sirius. ,,Táži se vás Katharino White-Potter. Berete si zde přítomného Siriuse Oriona Blacka za svého právoplatného manžela......." Odříkal vše jako předtím. ,,Ano" Vydechla jsem . POtom jsme si vyměnili prstýnky a dali si první novomanželský polibek. Všichni nám pogratulovali a já konečně viděla kdo všechno tu doopravdy je. Polovina lidí se rozbrečela. Já měla také na krajíčku. Vydali jsme se na slavnostní hostinu. Byl tam nádherný svatební dort. Ani nevíte jak jsem se najedla. Po hostině se tancovalo. Prostě nejlepší den v mém životě. Když všichni odjeli tak jsem se se Siriusem šla projít ke břehu černého jezera. Poté co jsme se vrátili a převlékli jsme se jsme dostali nový pokoj. Byl to pokoj ve kterém bydleli moji rodiče tyto dva dny. Byl mezi schodišti do dívčích a chlapeckých ložnic a byla tam cedulka Blackovy. Musela jsem se usmát. Věci už nám tam přinesly. Byla tam manželská postel a nádherná koupelna.Osprchovala jsem se a pak si se Siriusem lehla do postele.......

17.5.

Kate: Vzbudila jsem se a když jsem zjistila kde jsem musela jsem se usmát. Vedle mě ještě spal Sirius. Umyla jsem se a oblékla. Pak jsem k němu opatrně přišla a lehce ho políbila do vlasů. ,,Dvanácteráku nech mě spát." Řekl ještě se zavřenýma očima a přetočil se na druhý bok. ,,Já ti dám dvanácteráka." Řeknu. Konečně otevře oči a když si uvědomí co se stalo včera a kde je také se usměje. Dá mi pusu a jde se umýt. Když už také oblečený vyjde z koupelny vyrazíme na snídani. Bohužel dnes máme školu, ale nějak to přežijem. Ve velké síni sedí všichni naši přátelé. Jakmile nás spatří začnou se smát a James musí vykřiknout tak že to slyší celé Bradavice. ,,Blackovi se dostavili!" Někteří začnou tleskat a když konečně dojdeme ruku v ruce až k nim zasměju s nad vzpomínkou na dnešní ráno. ,,Tak co?" Zeptá se Arthur. ,,No skkvělý. Akorát si mě ráno sirius spletl s Jamesem." Řeknu a sirius se ušklíbne. ,,Jste přece dvojčata ne?" ,,Já ti dám říkat mi dvanácteráku." Zakroutím nad tím s úsměvem hlavou. 

Jdeme na první hodinu kterou je obrana proti černé magii. K našemu údivu tam stojí někdo jiný než náš profesor. ,,Dobrý den žáci. Váš profesor bohužel musel odjet a tak vás budu učit já. Dnes si vyzkoušíme patronovo zaklínadlo. Učili jste se ho již v předešlých letech a dnes si ho zopakujeme." Zapátrala jsem v mysli a hledala šťastnou vzpomínku. Vzpomněla jsem si jak mě Sirius požádal o ruku a jak jsem mu u oltáře řekla své ano. Natáhla jsem hůlku a vykřikla. ,,Expecto patronum!" Z mé hůlky vyběhl pes. Byla to velmi silná záře, ale já a kluci jsme uměli patrona na výbornou protože jsme zvěromágové a pomáháme Remusovi když se mění ve vlkodlaka. Toto byla ale oslepující záře a když pes zmizel musela jsem se usmát. ,,Slečno Whiteová hádám že to byla velmi silná vzpomínka." zasměje se Moody. ,,Ode dneška Blacková. A ano byla." Kývnu. Bylo legrační jak si mě spletl. Siriusovi se povedl také tak dobře jako mě. Hádám že myslel na to samé. Jeho patron je velký pes. Trochu připomíná smrtonoše. 

Hodina lektvarů proběhla skvěle stejně jako ostatní hodiny tohoto dne. 

,,Už mě nepřemluvíš Lily. Dneska se nažeru." Lily se zasmála. ,,Jasně. To bylo hlavně aby jsi se nám vlezla do šatů." ,,Hej! Tolik bych snad nestloustla." Zavrtím hlavou. Za týden jsou zkoušky OVCE. Já je skládám z OPČM, přemněňování a kouzelných formulí. Už se těším až to budu mít za sebou. Po obědě jsem si šla vypracovat nějaké eseje a zase se šla učit. Kolem páté hodiny jsem uklidila knihy a vydala se do společenky. Zamířila jsem rovnou do pokoje. Musela jsem se usmát protože jsem chtěla jít nahoru do schodů. Otevřu dveře a rozhlédnu se po pokoji. Nikdo tam není takže si hodím tašku na zem a svalím se do postele. Přemýšlím a začnou se mi u toho zavírat oči. 

Sirius: S klukama se po obědě jdeme proletět na famfrpálové hřiště. Když se vrátím chvíli kecáme ve společence a pak jdu do pokoje. Pootevřu dveře a nahlédnu jestli tam není Kate. Leží v posteli a má zavřené oči. Pravidelně oddechuje. Myslím že spí. Zavřu dveře a opatrně si lehnu k ní. Pohladím jí po vlasech a potom  jí obmotám ruku kolem pasu. Pohlédnu na budík a zjistím že je čas večeře. ač nechci tak se zvednu a opatrně probudím Kate. ,,Kate vstávej. Musíme jít na večeři." Pošeptám jí do ucha. ,,Ještě pět minut." ,,Kdepak. Jdeme hned." ,,Lily prosím. Víš jak se na tu svatbu těším, ale potřebuji si odpočinout. " Zamumlá Kate a převalí se na druhý bok. Vzpomněl jsem si na ráno kdy se stalo něco podobného. Pousměji se. ,,Jste stejná jako já paní Blacková." Řeknu. ,,Cože?" Kate se vyhoupne do sedu. ,,Já usnula?" Ptá se zmateně. S úsměvem jí to odkývu a vydáme se na večeři. Tam musím všem povědět jak si mě naoplátku spletla s Lily. Po večeři se trochu učím na zkoušky. Ale po deseti minutách knihu odhodím a jdu s klukama hrát řachavého Petra. Dost se u toho nasmějeme. Po nějaké obě si všimnu že Kate vylezla z ložnice. Mávne na mě a vystoupá schody do dívčích ložnic. Asi jde za Lily a Molly. Večer ulehnu do postele po boku s Kate. Jak já ji miluji...

BLACK and WHITE ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat