15. 5.
Kate: Je sobota ráno a já se vzbudím kolem jedenácté hodiny. Divím se že mě holky nevzbudili. Snídni už nestihnu. Obléknu se a učešu. Sejdu schody do společenky a pohledem hledám ty známé tváře. Uvidím je a mířím k nim. ,,Hele nevěsta se nám vzbudila!" Zařve James přes celou společenku. ,,Jamesi Pottere ty by jsi neudržel tajemství ani kdyby bylo tvé vlastní." Zakroutím hlavou. ,,To bylo tajemství?" Zasmál se. ,,Ne ale nemuseli to vědět všichni. Proč jste mě nevzbudili dřív?" Otočím se na Molly. Lily je zahrabaná v knize takže jí nebudu vyrušovat. ,,Musíš se hodně prospat. Když se už pak nevyspíš..." Zašklebila se Molly. ,,Jak to myslíš? Budu pořád u vás v pokoji." Zakroutím nevěřícně hlavou a se smíchem protočím oči. ,,Uvidíme.." Zašklebí se Molly. Sednu si do volného křesla a skrčím si kolena pod bradu. Obejmu je rukama a položim si na ně hlavu. ,,Neříkej že ještě budeš spát?" Zeptal se pobaveně Remus. ,,Možná.." Odpovím a přivřu oči. Opravdu bych brzy zase usnula kdyby James nezačal zase hulákat jak na lesy. ,,Kate máš tady manžela! A vypadá to že brzy usne stejně jako ty." Zpražila jsem Jamese pohledem typu děláš si prdel? ,,Jamesi Pottere! Už jsem skoro usnula." ,,A co si dělala v noci? Ne počkej nechci to vědět." Zasmál se James. ,,A koho jste vůbec pozvali?" Zívnu. ,,To je překvapení." Zvedne Lily oči od knihy. Pomalým krokem k nám dojde Sirius. ,,Nechápu proč jste mě nevzbudili ale upřímně mi to nevadí." Řekne a zívne si. Dá mi pusu a já jemu též. Po chvilce klábosení se odebereme na oběd. Lily a Molly mi zase nastolili dietu takže salát.
Po obědě jsem se rozhodla si jít zaběhat. Holky stejně ještě něco dolaďují k té svatbě a tak bych jim tam jen překážela. Běžím okolo černého jezera a zastavím se na molu. Vzpomínám jak mě tu Sirius požádal o ruku. Myslela jsem že se rozplynu štěstím. A zítra si ho beru. Jaká to krása. Rozběhla jsem se dál a vzpomínala na naše společné zážitky. Jakoby jsme dospěli. S tou svatbou jakoby z nás byli jiní lidé. Dospělejší. Vracím se během do společenky. Byla jsem venku kolem dvou hodin. Vlezu do pokoje a osprchuju se. Vysuším si kouzle vlasy a učešu se. Obléknu si šortky a tílko protože je venku dost teplo. Ve společence najdu Rema a Siriuse. Zahrajeme si řachavého petra a dost se u toho nasmějeme. Kolem šesté hodiny se odplížíme na večeři. Plížíme se abychom nepotkali Lily a Molly a abych se mohla normálně najíst. Když zjistím že nejsou ve velké síni ulévně si oddechnu čemu se musí Remus se Siriusem zasmát. Vezmu si do ruky první hranolku a už jí mám kousíček od úst když sebou začne škubat a jako kdyby ode mě chtěla odletět pryč. Držím jí pevně a už u toho stojím. ,,Kam jdeš ty mizero! Já mám hlad!" Dohaduji se s ní a Remus se Siriusem se div nepočůrají smíchy. Ostatní studenti se také smějí a dokonce i několik profesorů včetně Brumbála. Všimnu si že se ke mě blíží Lily a v ruce má hůlku namířenou na mě. ,,Ať tě ani nenapadne jí sníst!" ,,Napadlo." Řeknu a začnu se k hranolce přibližovat. Lily mávne hůlkou a hranolka odletí k ní. ,,Do háje Lily. Nic by se nestalo."Oponuji a očima rentgenuji tu hranolku. ,,Víš jakej mám hlad?" Přemlouvám ji dál. ,,Vím a ten salát přímo vybízí k snědku." Znovu můj pohled typu děláš si prdel. Lily ke mě dojde a strčí mi salát do ksichtu. ,,Co mám dělat abych neumřela hlady. Ani nevíš jak se těším až se zítra nažeru." Řeknu jí. ,,Jo to bude něco. Slavnostní hostina že?" Zakuckám se protože jsem si to neuvědomila. Na okamžik jsem zapomněla že se zítra budu vdávat. ,,Jo to teda jo." Řeknu když mě Lily flákne do zad. ,,Ty už se teda těšíš. A o jsi ještě něco dneska neviděla. Nebo spíš někoho." ,,Lily nehraj si na tajemnou a řekni mi na rovinu koho." ,,Nás." Ozvalo se mi sborově za zády. Lekla jsem se a zase se zakuckala. Otočila jsem se na osoby. Byli to moji rodiče. ,,Ahoj mami, ahoj tati." Řeknu. Obejmu je a všimnu si že mamce tečou slzy po tvářích. ,,Proč brečíš?" ,,Ty jsi ak vyrostla a za chvilku už nebudeš naše malá holčička. Nebudeš Whiteová, ale Blacková a je to tak hezký." ,,Mami co budeš dělat zítra. Dneska se ještě nevdávám." Řeknu a setřu jí slzu. Podívám se na tátu a ten se divně šklebí. ,,Mamka má pravdu. Hrozně rychle jsi dospěla. A buď v klidu. Takhle brečí už od rána." ,,To víš já vždycky dospívala rychleji než James." Řeknu a zašklebím se na Jamese sedícího vedle nás. ,,A vy tady přespíte?" Zeptala jsem se. ,,Ano. A neboj budeme spát v nebelvírské koleji. Takže hned ráno ti pomůžeme s přípravami." Vyhrkne mamka.
Po večeři jdou s námi do společenky kde jim McGonagalová která šla s námi ukáže pokoj. I ona je poslední dobou nějak na měkko.
Je osm hodin večer a hraju se Siriusem kouzelnické šachy. On vyhraje a stáhne si mě na klín. Dám mu pusu a on ji prodlouží. Je to nádhera a cítím že ho doopravdy miluji. ,,Kate měla by jsi jít spát aby jsi na zítra byla čilá." Řekne Molly za kterou stojí Lily a mamka. ,,Ale vždyť je ještě tak brzy." Odporuji. ,,Ne. Běž si raději lehnout." Rozkáže mamka. ,,Do čeho já se to zase pustila." Řeknu se smíchem směrem k Siriusovi. ,,Neboj. Tak zítra sraz u oltáře?" ,,Budu tam." Kývnu a naposledy se políbíme jako Whiteová a Black. Naposledy jako dva jiní lidé. Skoro jsme se začali líbat ale Lily která mi poklepala na rameno mě vrátila do přítomnosti. ,,Dobrou Whiteová!" Zařval Black. ,,Dobrou Blacku!" Zařvu mu nazpět ze schodů následována mamkou, Molly a Lily.
Vysprchuji se a lehnu si do postele. ,,A vy ještě nejdete spát?" Zeptám se se smíchem při pohledu na ty tři. ,,My ještě něco doladíme, ale půjdeme brzy také. Ráno vstáváme brzy tak jdi už spát." Umlčí mě Lily a odejdou. Říše snů si mě brzy najde a tak se do ní nechám vtáhnout a pohltit těmi krásami.....
ČTEŠ
BLACK and WHITE ✓
Fiksi PenggemarJmenuji se Kate White a jsem v sedmém ročníku bradavické školy čar a kouzel. Začala jsem chodit se Siriusem Blackem . A jak se to všechno stalo? Čtěte!