Charlotte: ,,Harry nechoď sem! Je to past!" Zakřičel Ron. Dveře se zavřeli a tam stál Sirius Black. Harry na něj namířil hůlkou. Zabiju tě. Za to že ty jsi zabil moje rodiče." ,,Já je nezabil! To on!" Vykřikl a ukázal na Rona. ,,Já?" Zeptal se vyděšeně Ron. ,,Ne ty! Ta krysa!" Dovnitř vešel Remus. ,,Remusi! Je tady! Můžeme ho zabít." řekl Black. ,,Strejdo Remusi?" ,,Ty jsi její strýc? No to je jedno. Nejdříve ho-" ,,Ne! Já zabiju vás." ,,Harry nedělej to." Křikl Remus a vyrazil Harrymu hůlku z ruky. ,,Remusi! Co to do háje děláš?" Křikla jsem já. ,,Zabil mi rodiče!" Vykřikl Harry. ,,Já je nezabil! To Petigrew." Ronova krysa už zase dávno zdrhla. ,,Vylez Péťo Vylez!" Byl jako blázen. ,,Petigrew vyzradil tvoje rodiče ty víš komu. Já je chtěl pomstít. On zabil těch dvanáct mudlů a pak se proměnil v krysu. Udělal to tak aby to vypadalo že jsem to byl já." ,,Ale to není možný! Prašivka je v naší rodině už-" Ron to nedopověděl a Black mu zase skočil do řeči. ,,-12 Let! Nějak dlouhý život pro obyčejnou krysu nemyslíš? A nechybí mu náhodou prst?" ,,Jediné co z Petigrewa zbylo byl-" Harry uvažoval. ,,Prst! Ten křivák si ho uřízl a utekl. Aby to vypadalo že jsem ho zabil." Do chýše vtrhl Snape. ,,Věděl jsem že pomáháš kmarádíčkovi na hrad." ,,Severusi ale tak to není." ,,Remusi. Zabijme ho. Hned. Je tady." ,,Ještě ne Siriusi." Okřikl ho Rem. ,,Slyšíte je? Hádají se jako starý manželé." Ušklíbl se Snape. Harry vzal svojí hůlku ze země. Snape namířil na Siriuse. ,,Mozkomoři se těší že si s tebou dají pusu." ,,Expeliarmus!" Vykřikla jsem. Bohužel to bylo moc silné a Snapa to omráčilo. ,,Charlotte ty jsi omráčila profesora!" Vykřikla zděšeně Hermiona. ,,Chci vědět co máte společného s mojí mámou!" Křikla jsem a namířila na Siriuse hůlku. ,,Charlotte on není nejlepší osoba která by ti to měla říct." Řekl Remus. ,,A kdo je tvoje máma?" Ušklíbl se Sirius. ,,Charlotte neříkej mu to." ,,Hele Petigrew!" Vykřikl náhle Sirius. ,,Zamířil na krysu hůlkou a z krysy se stal chlap. Divně se podíval na Siriuse s Remem. ,,Přátelé jak rád vás vidím.." řekl a pokusil se rozběhnout. Oba dva ho zastavili. ,,Kdepak nyní zemřeš. Tak jako kvůli tobě zemřeli Potterovi." řekl Sirius a v očích se mu zablýsklo. ,,Harry nenech je mě zabít. Tvůj otec by si nepřál abych zemřel. Postavil by se za mě." Prosil u Harryho. ,,Nemluv na Harryho!" Vykřikl Black. ,,Nezabijeme ho. Můj otec by nechtěl aby se z jeho nejlepších kamarádů stali vrazi. Odvedeme ho na hrad a tam ho předáme mozkomorům." Petigrew se zděsil. ,,Chlapče nenech je aby mě předali mozkomorům. Byl jsem přeci tvoje krysa ne? Měl jsi mě rád a staral se o mě." Ron zavrtěl hlavou jako by se mu chtělo zvracet. ,,a co ty? Ty vypadáš jako chytré děvče?" Šoural se k Hermině která od něj ustoupila. ,,A ty?" Plazil se ke mě. Vykulila jsem na něj oči. ,,Vypadáš rozumě jako tvoje matka. Jinak jsi jako tvůj otec, ale vím že by jsi mi nechtěla udělat to samé co on. Přeci jen v hloubi duše jsi " Nedořekl protože jsem ho okřikla. ,,DOST! Ještě jedno slovo o mé rodině a zabiju vás já!" Vykřikla jsem. On vykulil oči. ,,No asi jsi více po otci." Zamumlal. zhluboka jsem se nadechla. ,,Ale ne. Trefil do černého." Podíval se Harry úzostně na Remuse. Oba věděli že jsem horká hlava a jsem schopna ho jakkoliv zabít. ,,Odvede ho tedy." Zakročil Remus a stoupl si přede mě.
Šli jsme chodbičkou k východu pod vrbou mlátičkou. Sirius si povídal o něčem s Harrym. Hermiona a já jsme podpírali kulhavého Rona a Hermiona levitovala Snapea. Remus levitoval Petigrewa který byl svázaný. ,,Charlotte, myslím že už se Siriuse můžeš zeptat na svoji matku." ,,Ale proč jsou všichni tak neklidní z toho když se mluví před moji matkou o něm nebo o mamce před ním?" Zeptala jsem se a do očí se mi draly slzy. Všichni zpozorněli. I Harry a Sirius. ,,Kdo je tvoje matka? A kdo je tvůj otec?" Zeptal se Sirius opatrně. ,,Než ti to řekne prohlédni si ji." řekl Remus. Sirius mě oskenoval ale zastavil se na obličeji. ,,Moje mamka se jmeuje Katharina White-Potter. A svého otce neznám. Nechce mi říct kdo to je." Hlas se mi zlomil. ,,KATE!" Vykřikl Sirius. ,,Kde bydlíte?" ,,No zrovna teď je tady v Bradavicích jako profesorka." Oznámim mu. ,,Siriusi Charlotte se narodila zhruba osm měsíců po tvém převezení do azkabanu." Oznámil dál Remus. ,,Jakže se tedy jmenuješ?" Zeptal se Sirius nechápavě. ,,Charlotte Lily Whiteová." řeknu. ,,Ale správně by se tak jmenovat neměla. Správně by se měla jmenovat Charlotte Lily Blacková." Osvětlí Remus. ,,COŽE?" Vykřikneme já a Sirius najednou. ,,U Merlina je to tvoje dcera a on je tvůj otec!" vysvětlí nám Remus. Nejdříve jsem jen stála a zírala s otevřenou pusou. Pak jsem přistoupila k Siriusovi a objala ho. Rozbrečela jsem se štěstím. Konečně jsem našla svého pravého tátu. Sirius mě také obejmul. ,,Tati.." řekla jsem skrze slzy.
Vyšli jsme ven. Sirius, já a Harry jsme si stoupli na kraj skalky a pozorovali oblohu. ,,Harry já jsem tvůj kmotr a jak tak přemýšlím tak zároveň i tvůj strýc." řekl po chvíli ticha táta.
Kate: Viděla jsem skupinu lidí jak vylézají zpod vrby mlátičky rozběhla jsem se tam. Z dálky jsem rozpoznala Rona, Hermionu, Snapea, Remuse a Harryho s Charlotte kteří stáli s nějakým mužem kousek dále. ,,Remusi co tady u Merlina děláte?" Vykřikla jsem na Rema. Všichni se na mě točili. Všimla jsem si svázaného Petigrewa. ,,Peter!" Vyhrkla jsem. ,,Je to o něco horší." řekl Remus a ukázal směrem k Harrymu a Charlotte. ,,Si-si-siriusi?" Vykoktala jsem. Pomalu šel ke mě. ,,Kate. Ani nevíš jak rád tě zase vidím." řekl a zastavil se kousek ode mně. ,,Co se stalo?" Zeptal se po chvilce. ,,Remusi já mám zase vidiny. A dnes jsou tak skutečné. Mluví se mnou. A je přímo tady." řeknu a dotknu se hrudi Siriuse. ,,A dokonce ho i cítím. A jako bych cítila jeho bijící srdce. Jakoby přesně takhle měl po čtrnácti letech vypadat. Jako kdyby tady stál přesně ten muž kterého jsem si brala tady na pozemku. Se kterým jsem se tu procházela a kterého pořád tak hrozně miluji." řekla jsem a stále hypnotizovala svojí vidinu Siriuse. ,,Kate on je skutečně tady. Charlotte vidí svého otce, Harry svého strýce a kmotra a já svého starého přítele. " řekne Remus. ,,Remus jak tě tak slyším mám pocit že jsi i ty jen vidina. Navíc je tu Petigrew a ten je mrtvý. Prej ho zabil Sirius, ale já tomu nevěřím. A chtěla bych aby všechny tyto vidiny byli skutečné. Aby se všechno vrátilo do normálu a já mohla každý den výdat svého manžela, který by šťastně vychovával naší dceru o které ani nevěděl. Asi se ze mě stal blázen." Zasměji se. Snape se náhle probere. Nejspíše ho někdo omráčil. ,,Kate to není vidina. Všichni jsou skuteční a před tebou stojí chlap kvůli kterému jsi málem zabila zlatoblba." Ušklíbne se. ,,Cože?"
ČTEŠ
BLACK and WHITE ✓
FanfictionJmenuji se Kate White a jsem v sedmém ročníku bradavické školy čar a kouzel. Začala jsem chodit se Siriusem Blackem . A jak se to všechno stalo? Čtěte!