7# Pravda vychází najevo

942 34 4
                                    

,,A je to vyřešeno." Oprášil si Sirius ruce. ,,Ne to teda není." Zahřměla za námi moje mamka. Vykulím oči a s leknutím se otočím.

,,Myslím že by jsi mi to měla všechno vysvětlit." Stojím na ulici a dívám se mamce do očí. Zračí se jí tam vztek ale i láska a strach. ,,Nic se nestalo. Není co vysvětlovat." Mávnu nad tím rukou. ,,To teda je holčičko." Uslyším hlas svého otce za zády. Pomalu se otočím i na něj. ,,Ale já nic neprovedla." Pokrčím rameny. ,,Tu myslánku jsem viděl." Řekne táta a já vykulím oči. ,,Ale..." Nedořeknu. Není co říkat. Nemám slov. ,,Bohužel Kate teď musíš k soudu. Vypovídat." ,,Co?! Ne. Nikam nejdu." Za tátou se objeví ten muž. ,,Bohužel slečno. Musíme jít." Rozběhnu se okolo mamky směrem k našemu domu. Zahnu a uvidím něco co se objeví přede mnou. Běžím dál a pak ucítím škubnutí v pupíku. Náhle cítím tvrdý náraz a spadnu na zem. Otevřu oči a zvednu se ze země. Rozhlédnu se kolem. Stojím pod tribunou na které sedí ministra další lidé. Vedle mě stojí ten muž a za ním táta, máma a Sirius. Zamračím se na otce. ,,Jako vážně?" Pokrčí rameny. Na židli uprostřed místnosti sedí Liam a tiše se chechtá. Ten muž mě chytne za rameno a vede mě na jednu z tribun. Sednu si vedle Siriuse a vedle mě se posadí ten muž. ,,Alastore opravdu zajímavý příchod." Řekne ministr kouzel. Alastor pokrčí rameny. ,,Bohužel jinak to nešlo. Slečna si myslela že uteče." otráveně si podepřu hlavu rukou a čekám co bude dál. Po chvilce jeho mluvení vyzvou mě abych se obhájila. ,,Tak počkat. Já jsem tady proto aby jsem tvrdila proti němu? Jako fakt? A kdo podal žalobu?" Naštvaně nakrčím obočí a podívám se na své rodiče. ,,MY" Řeknou sborově rodiče. ,,Jasně." odfrknu si. ,,Moody tak ji asi budete muset odnést." Zavtipkuje ministr Popletal. Takže ten muž se jmenuje Alastor Moody. Toho znám z novin. Znovu si odfrknu. On si mě ale přehodí přes rameno a já vypísknu. Shodí mě na židli uprostřed sálu. Pak se mne začnou ptát na různé otázky ale to je jen formalita aby měli něco co zapíšou do záznamu. Liam už je dávno odsouzený. Co udělají potom mě ale šokuje ještě více. Přinesli myslánku a vytáhli mi vzpomínku. Všechny vzpomínky na Liama. Popletal přišel k myslánce a chystal se do ní nahlédnout. ,,Tak počkat! Co to jako děláte." ,,Řešíme případ slečno Potterová. A toto je poslední dílek abychom věděli co se stalo." ,,Ale -" ,,Kate nech toho." Okřikne mě máma. Moody mi položí ruku na rameno a zatlačí mě více do židle když se Popletal ponoří do myslánky. Po chvíli se vynoří a případ uzavře s tím že Liam jde na dva měsíce do Azkabanu. Setřesu Moodyho ruku a jdu za Siriusem. Rodiče nás přemístí domů a ještě ve dveřích na mě Moody zavolá. ,,Slečno Potterová. Jste velmi odvážná nechtěla by jste to po škole zkusit na bystrozorku?" ,,Nejsem odvážná. Kdyby jste viděl to co bylo v té myslánce řekl by jste o mě že jsem zbabělec který se bojí vyslovit pravdu." Odvětila jsem. ,,Naopak. Já viděl to co je v myslánce ještě tady u vás doma a spousta lidí by to nezvládlo tak jako vy. "Usmála jsem se na něj a on se poté přemístil. Vešla jsem do domu a kolem krku se mi vrhne Lily. ,,Kate všechno jsme to viděli. Jsi úžasná." ,,Jo moje sestra jim to na ministerstvu natřela. I když tě stejně dostali k výslechu." Zasmál se James.

31.12. Silvestr

Kate: Probudím se a jdu se dolů nasnídat. Už tam sedí James. Dloube se v jogurtu a divě civí před sebe. Vlastně od té doby co jsem byla u výslechu se on i Lily chovají divně. Lily se na něj dokonce i usmívá. A protože tu teď není dostanu to z Jamese. ,,Čus bro." sednu si vedle něj. ,,Ahoj Kate." Opravdu divně se culí. ,,Co je ti? Ty i Lily se chováte divně." ,,Nic jen jsme se skamarádili s Lily. A na dnešek mám já a Sirius velké plány." ,,Budu hádat. Ožerete se a o půlnoci vypustíte nějaký ohňostroj." ušklíbla jsem se. ,,Vedle. Ale je to tajné a tak ti to nepovím." ,,Jasně." kývla jsem hlavou a dál se o něj nezajímala. Vzala jsem si snídani a po chvilce přišla dolů Lily. Rozhodla jsem se že budu sledovat její chování k Jamesovi. ,,Ahoj Kate." Vykřikla a když uviděla Jamese trochu zrudla. ,,Ahoj Jamie" Řekla potichu a posadila se naproti mě. Po očku mrkla na Jamese a pak se s výrazem měsíček na hnoji věnovala snídani. Úplně stejně se tvářil i James. Zakoulela jsem očima. Dojedla jsem snídani a rozhodla jsem se že se půjdu převléct z pyžama a zkulturním se. Vzala jsem si černé legíny a fialovo-bílý svetr.

Vlasy jsem si prodloužila k zadku a obarvila na fialovou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si prodloužila k zadku a obarvila na fialovou.

Vlasy jsem si prodloužila k zadku a obarvila na fialovou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem šla do koupelny a provedla ranní hygienu. Sešla jsem dolů kde pořád byli jen Lily a James. Rodiče šli ráno do práce. Sednu si zase vedle Jamese a přidám se do jejich konverzace. Po nějaké době přijde Sirius. ,,Čau lidi." Kývl na Jamese a ten mu kývnutí oplatil. Pak se oba zazubili. Nechápavě jsem se koukla na Lily, ale ta nechápala stejně jako já nic. James se zvedl od stolu. ,,Kate mohl bych s tebou mluvit?" ,,Jasně" Odpověděla jsem a šla za ním do jeho pokoje. ,,O co jde?" Zeptám se a opřu se o futra. James si sedne na postel a frustrovaně si vjede rukou do vlasů. ,,No tak jde o dvě věci. Ta 1. je ..... No chtěl bych začít chodit s Lily. A myslím že dneska by to bylo skvělý. Teda o půlnoci a tak." Povytáhla jsem obočí. ,,Jamesi, ale já jen aby jsi pak nebyl zklamaný." ,,Lily ti asi neřekla co se tu dělo když jste se Siriusem byli na výslechu že?" Zasmál se James. ,,Urovnalo se to mezi námi a Lily mi prozradila že se jí líbím. A to už déle." Čuměla jsem na něj div mi oči nevypadli z důlků. ,,To že ti řekla? No tak fajn. Začni s ní chodit, ale musí to být romantický začátek. Až se vypustí ohňostroj klekneš si k ní a dáš jí nějakou kytku. A zeptáš se jí." James přikyvoval. ,,Díky ségra nevím co bych si bez tebe počal." zazubí se. ,,Jasně. A teď ta druhá věc?" Zeptám se. James se tajemně zašklebí. ,,Co si myslíš o Siriusovi? Teda mě se zdá že se poslední dobou chová nějak jinak." ,,Sirius? Mě se zdá v pořádku. Jsem hrozně ráda že mi řekl abych se svěřila alespoň Lily a že se to vyřešilo díky tomu. A taky že byl se mnou na tom výslechu a tak. A jinak se mi zdá hrozně fajn a -" Zarazila jsem se. Začala jsem o Siriusovi básnit. A ještě před Jamesem. Ten se na mě šibalsky šklebil. ,,Jo. Takže se tu někomu líbí?" Zavrtěla jsem horlivě hlavou. ,,Ne to si děláš srandu? Vždyť je to můj kámoš a navíc bydlí v našem domě a je hrozně sexy." Ty poslední tři slova jsem zašeptala ale Jamesovi stejně neunikly. ,,Ségra ty jsi se nám zabouchla." Vyprskl a začal se smát. ,,Jestli mu něco řekneš urazím ti hlavu." Řekla jsem a radši šla než řeknu ještě něco čeho budu litovat.

Nastal čas oběda. Ohřáli jsme si jídlo které nám připravila máma dopředua po obědě jsme si pustili film. Pak jsme hráli nějaké hry. Okolo páté hodinypřijeli rodiče a začali vařit večeři.     

BLACK and WHITE ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat