Jsem sestra Jamese Pottera. Jmenuji se Kate White-Potter a jsme s Jamesem dvojčata. Jsme si dost podobní, ale já jsem ještě ke všemu metamorfomág. Což je super. James má hnědé kaštanové vlasy často rozčepířené a oříškové oči. Já své vlasy nosím většinou modré a oči také. Ale baví mě se přeměnit občas do podoby Jamese. Mamka neví kdo je kdo. Rádi s Jamesem tropíme vtípky atd.
,,Kate vstávej!" Zařval jednoho prázdninového rána James na prahu mého pokoje. ,,Dneska tě seznámím s mým novým kámošem." Vystřelila jsem z postele převlékla se a šla na snídani. Poté jsme s Jamesem běželi z Godrikova dolu k lesu. Já si svoji podobu raději změnila, protože jsem nechtěla riskovat že by mě poznal po cestě do bradavic. Menší vtípek. Jinak dopisy už přišly. Byli jsme nadšení. Vlasy jsem si změnila na blondýnku a oči si udělala zelené. Účes jsem si nechala. malý copánek. Blížili jsme se k chlapci a já Jamese ještě pozastavila. ,,Představ mě jako Potterovou ne jako Whiteovou. Jasný?" James přikývl a já si ještě pozměnila obličej. Vypadala jsem jinak než normálně a to byl účel. James vyprávěl že jede také do Bradavic a tak ho můžu trošku nachytat.
,,Ahoj Siriusi!" ,,Ahoj Jamesi." Zasmáli se na sebe kluci když jsme dorazili na kopec. ,,Ahoj jsem Katarina." Natáhla jsem k němu ruku. Tak zní celé mé jméno a když mě bude znát pod Katarinou tak bude ještě větší švanda. ,,Katarina Potterová." Opravila jsem se. ,,Ahoj jsem Sirius Orion Black. Ale říkej mi jen Siriusi." Stiskl moji ruku a zašklebil se. Celý den jsme blbli, hráli famfrpál a běhali po lese. Večer jsme se rozloučili a když jsme byli z dohledu vrátila jsem se do původního stavu.
U večeře se nás mamka začala vyptávat kde jsme celý den byli. ,,No tak já čekám." Poklepala prsty na stůl. ,,Byli jsme se Siriusem venku." Zaculila jsem se. ,,Takže nějaký nový kamarád?" Zamrkala na mě mamka. ,,Mami ne. No fuj. To je Jamesův kamarád." Vyplázla jsem jazyk na znamení znechucení. Za dva dny odjíždíme a proto jsem začala trochu balit. Poté jsem si lehla a do minuty usnula.
Druhý den:
Vstala jsem a nasnídala se. Začala jsem si balit zbytek věcí. Tak hrozně se do bradavic těším. Doufám že se dostanu do nebelvíru. Že si najdu nové kamarádky a že si to tam užijeme. K večeru jsem vyběhla ven. Ano chodím běhat. Většinou ráno, ale dneska jsem balila. Večer jsem také hned usnula po tom co jsem zalehla. Nemohu se dočkat bradavic. Tak hrozně se těším!
Ahoj lidi. Jen tak úvodem kratší kapitola. Na tohle téma mě baví psát a je možné že udělám i další díly této knihy. Pokud to všechno nenapíšu do této. :P Jinak jsem ráda za přečtení, vote koments a jakýkoliv názor. Děkuji a ahoj
ČTEŠ
BLACK and WHITE ✓
FanficJmenuji se Kate White a jsem v sedmém ročníku bradavické školy čar a kouzel. Začala jsem chodit se Siriusem Blackem . A jak se to všechno stalo? Čtěte!