Kate: Po návratu domů jsem asi měsíc bydlela u rodičů. Poté jsme si se Siriusem koupili dům. V godrikově dole. Akorát na druhý straně vesnice, ale nevadí. Lily se s Jamesem vzala a koupili si dům hned vedle nás. Molly s Arthurem se vzali také. Bydleli někde dál na samotě. V polorozpadlém domě kterému se říkalo doupě. Molly mě a Lily jednou poslala sovu s tím že je těhotná. Všichni pracujeme. Lily jako lékouzelnice u svatého Munga, Arthur na ministerstvu, Molly teda nepracuje a já s Jamesem, Siriusem a Remusem pracuji jako bystrozorka. Chodíme na různé akce. Uběhli dva roky od školy. Molly je po třetí těhotná ( berme to tak že je to normální i když není já vím) a Lily také. Lily teda poprvé a je v pátém měsíci. Vyskytla se věštba o dítěti a popis pasuje na jejich. Má zabít Voldemorta a ten je kvůli tomu chce zabít dřív než to udělá to dítě. Brumbál řekl že něco vymyslí. Chodím k nim co nejčastěji. Zrovna nyní jsem s Lily u nich doma.
,,A co vy Kate? Nechtěli by jste dítě?" Zeptá se Lily. Já se zamyslím. ,,Jednou určitě ano. Ale to teď není důležité. Hlavně aby jsi ty byla v pořádku." Lily se zasměje. ,,Notak Kate." ,,No jo. Chtěla bych dítě, ale nevím jestli by ho chtěl i Sirius." Řeknu a leknu se když za sebou uslyším jeho hlas. ,,Co jestli bych chtěl?" Zeptá se Sirius. ,,Ale nic. To je jedno." Odpovím a mávnu nad tím rukou. ,,Dítě." Zasměje se Lily a já ji spražím pohledem. ,,To víš že jo! Akorát si nemyslím že je teď vhodná doba. " Pokrčí rameny. Zasměji se a dám mu pusu. Spolu odejdeme domů. Uvařím večeři a koukneme se spolu na televizi. Poté jdeme spát.
O tři měsíce později v nemocnici u svatého Munga:
Kate: Hned jak jsem zjistila že Lily porodila jsem se se Siriusem přemístila do nemocnice. Našli jsme její pokoj a když jsme vešli uviděli jsme Lily ležící v posteli jak drží miminko a vedle nich sedí na židli James. ,,Harry James Potter." Řekne na uvítanou Lily. ,,Harry hele to je tetička a strýček. " Ukáže na nás James. Přejdu až k Lily a ta mi ho podá abych si ho pochovala. Sirius se mi dívá přes rameno. Malý Harry se na nás směje. Podívám se na Siriuse. Ten se také usměje a řekne. ,,Tak fajn jak ho tak vidím už chci taky dítě. Kdy se na to vrhneme?" Všichni se zasmějeme a já ho vrátím Lily.
Když se Lily i s Harrym vrátí domů navštíví je Brumbál. Jsme u toho i my a Weasleyovi(Arthur, Molly, malý Bill a Charlie) a Remus s Petrem. ,,Budete pod ochranou Filedilova zaklínadla. Ale musíte určit strážce tajemství. James s Lily se podívají na mě a Siriuse. ,,Tak to ani náhodou. My jsme moc nápadní. Je mu jasné že to bude buď tvoje sestra, nebo tvůj nejlepší kámoš." Řekne Sirius. James pokývá hlavou a pak se koukne na Petera. ,,Ty budeš nenápadný Petře." Peter kývne hlavou. Odejdeme z jejich domu. Rozloučím se s oběma a odejdu. Nevím jak dlouho je neuvidím. Už teď se mi po nich stýská.
O nějakou dobu později:
Kate: Je večer. Lily a Jamese jsme neviděli snad věčnost. Podívám se z okna a uvidím jak někdo vstupuje do jejich domu. Zatají se mi dech a zavolám Siriuse. Vyběhneme z domu. Uvidím tři zelené záblesky. Vbíhám dovnitř. Nejprve nacházím dole tělo. Jamesovo tělo. Rozbrečím se a kleknu si němu. Stoupnu si a vybíhá schody nahoru. Uslyším dětský pláč. To je Harry. Vejdu dovnitř. Harry stojí ve své postýlce. Před postýlkou leží Voldemort a Lily. Rozbrečím se ještě víc. Sirius vyběhne z domu. Já vezmu Harryho do náruče a pomalu scházím za ním. Venku stojí Hagrid a Brumbál. ,,Kate. Víme jak je to těžké, ale Harryho vezmeme k jeho tetě. K Lilyině sestře. Bude to bezpečnější." Vše hned pochopím. Podívám se na Harryho a kývnu. Ještě si ho k obě přitisknu a rozloučím se s ním. Podám ho Brumbálovi a ten i s Hagridem zmizí. Jdu domu. Když mě zavolají z ministerstva že musím k zásahu. Seberu se a řeknu si že truchlit budu pak. Přemístím se na určené místo. Je tam Sirius. Dvanáct mrtvých mudlů a Peter. Vypadá to jako by ho zabil. Jako kdyby je všechny zabil. Bystrozorové ho vzali. Já jen stála na místě jak přikovaná a nemohla uvěřit svým očím. Jako kdyby se zbláznil. ,,Kate! Já se vrátím! Kvůli tobě! Slibuju! Vrátím se za tebou! Kate miluji tě!" Křičí. ,,Siriusi! " Vydechnu. Oči plné slz. Přemísťují se ním a já padám k zemi. Omdlela jsem.
Otevřu oči. Jsem v nemocnici. Vedle postele sedí sklíčený Remus. Chytnu ho za ruku a on na mě upře svůj zrak. ,,Kate..." ,,Nic neříkej. Stratili jsme je. Všechny." Vydechnu a opět se rozbrečím. Hned ovšem vyskočím a běžím na záchod co je u pokoje. Pzvracím se. Remus přijde a podrží mi vlasy. Když vejde doktor nemůže nás najít. ,,Je tady někdo?" Zavolá. ,,Tady jsem!" Odpoví Remus. Já stále zvracím. Doktor se na mě podívá a řekne. Nebojte není to nic vážného. Akorát.... čekáte dítě." Vytřeštím oči. Čekám dítě? Panebože. Vždyť nebude mít otce. Znovu se rozbrečím. ,,Sirius. On. On tu není. To dítě nebude mít otce. A James a Lily. Nepoznají ho. Tolik jsem se těšila až jim ho jednou ukážu tak jako mi ukázala Lily Harryho a on je teď u Petunie....." Brečíím a škytám. Remus mě obejme. ,,To bude dobrý..." Chlácholí mě.
Kate: Zase uběhl nějaký ten čas. Přesněji řečeno něco přes osm měsíců. S Remem jsme se k sobě nastěhovali. Pomáhá mi vychovávat dceru. Jmenuje se Charlotte Lily Whiteová. Nechtěla jsem aby byla Blacková, protože by si na ní lidi ukazovali prstem. Nechtěla jsem aby byla Potterová protože jsem měla pocit že tohle bude nejlepší. Sama jsem používala příjmení Whiteová. Jednoho dne mi na okno zaklepala sova. Otevřela jsem ho a vzala jí ze zobáčku dopis. Byl z bradavic. ,,Remusi! Přišel dopis z Bradavic!" Zavřískla jsem přes celý dům. Remus přiběhl i s malou Charlotte které je už šest let. Remus i já jsme propadli našim dětským věkům a chovali se jako kdyby to byl dopis o našem přijetí. Nadechla jsem se a otevřela ho.
Dobrý den slečno Katharino White-Potter/Black. Chtěli jsme vás poprosit o nastupení na místo učitelky obrany proti černé magii........
Bohužel jsem to musela odmítnout a to z jednoho prostého důvodu. Charlotte. Nemohla jsem jí jen tak nechat někde a chodit učit do bradavic.
ČTEŠ
BLACK and WHITE ✓
FanfictionJmenuji se Kate White a jsem v sedmém ročníku bradavické školy čar a kouzel. Začala jsem chodit se Siriusem Blackem . A jak se to všechno stalo? Čtěte!