Charlotte: Probudila jsem se na ošetřovně. Zdálo se mi o tátovi. Že ho doma našli a vzali ho do azkabanu. Proto mi po tváři stékli slzy. Ron ještě spal. Podívala jsem se na hodiny, které oznamovali devět hodin ráno. Vstala jsem a chtěla odejít, jenže mě madam Pomfreyová uslyšela a donutila mě tam ještě ležet. Asi okolo desáté hodiny přišla Hermiona a Harry. ,,Ahoj Char co ty tady?" Vyděsila se trochu Hermiona. ,,Málem mě cestou schodila jedna smrtijedka z koštěte." Mávnu rukou. ,,A to je další věc." Zamračí se Harry. ,,Jak je možné že jsi se jen tak sebrala a odletěla?" ,,No...." Pohled upřu do strany. ,,Já musela zase vidět Siriuse." Řekla jsem. ,,To snad chápete ne?"Obrátila jsem pohled zase zpět na ně. ,,Jo to chápeme." Položila mi Hermiona ruku na rameno. ,,A kdo tě málem schodil z koštěte?" Zamračil se zase Harry. ,,Prej nějaká Blacková. Asi Bellavix?" Přemýšlela jsem. Dveře trochu zavrzali a do pokoje vešel Remus. ,,Nemyslíš Bellatrix? A co vůbec udělala že se o ní zase mluví?" ,,Málem mě schodila z koštěte a trochu mě trefila do ramene. Taky jí znáš?" ,,Cože udělala?!" Vykřikl Remus. Pak se sebral a vyběhl ven. Už ho znám natolik dobře abych věděla že nyní provede nějakou hloupost. (Kdo je asi starší?) Vyběhla jsem za ním nechávajíc na ošetřovně zmateného Harryho a Hermionu a spícího Ronalda. Běžel chodbou kde bylo celkem pusto. Byli tam asi dva studenti. Kašlala jsem na ně a vyzkoušela nové kouzlo které by mi mohlo pomoct zastavit Rema. Proměnila jsem se ve zvíře. Ano jsem zvěromág. A měním se ve velkého černého psa. Trochu připomínajícího smrtonoše. Předběhla jsem Remuse a ten se s leknutím zastavil. ,,Do háje Tichošlápku co tady děláš?" Vydechl. Já se s nechápajícím výrazem posadila před něj. ,,Co se děje? Co tady děláš?" Opravdu jsem nechápala co mu je. Vyplázla jsem jazyk a začala funět. Pak jsem si olízla čumák a zase si stoupla. Už jsem ho nechtěla dál trápit a tak jsem ho vzala za hábit aby pochopil že má jít se mnou. V jiné chodbě kde vůbec nikdo nebyl jsem se proměnila zpět.
,,Charlotte? Ty jsi zvěromág?" ,,Jo. A co máš v plánu? Vykašli se na tu Betatrix." ,,Bellatrix." Usmál se. ,,Nestojí ti za to. A já jí to oplatila. Ona skončila hůř. Věř mi." Remus protočil očima. Pak se zhluboka nadechl a nakonec přikývl. Vrátil se se mnou na ošetřovnu. ,,A proč jsi mi řekl Tichošlápku?" Otočila jsem na něj hlavu. Hermioně se zatajil dech. Nevěřícně se na něj podívala. ,,Jak jste si ji mohl splést s Tichošlápkem? Snad není jako on." ,,Je." Přikývl Remus. ,,Co?" Vykulila jsem já i Harry oči. ,,Kdy jsi se mi to hodlala říct?" zeptala se zase Hermiona. ,,Říct co?" ,,Že jsi jako Sirius." ,,Cože?" Teď jsem oči vykulila já. ,,Ty jsi zvěromág!" Zašeptala, ale dost rázně. ,,Jo, tohle. No já to sama nevím moc dlouho." Pokrčila jsem rameny. Ale až teď mi došlo že jsem tátu viděla jako psa. ,,No jo vždyť on odtáhl Rona." Plácla jsem se do čela.
Kate: Probudila jsem se. Nejdříve jsem se trochu lekla kde to jsem, ale pak jsem si vzpomněla. Co mě ale více zaráželo bylo to kde je Sirius? Vyskočila jsem z postele a běžela dolů, kde jsem ucítila tu nádhernou vůni. Podívala jsem se do kuchyně. Sirius se snažil vařit. Vypadal legračně. Ale zároveň jsem si vzpomněla jaké to bylo když jsme se vzali a po škole jsme se přestěhovali domů a on se každé ráno snažil o snídani. ,,Ahoj zlato." Řekla jsem nakonec. ,,Ahoj Katei. Ty už jsi vzhůru?" ,,Ano, ale budu muset zajet za Charlotte. Možná jí i přivezu pokud mi to Poppy dovolí." Došla jsem až k němu a dala mu pusu. Pak od něj jemně převzala pánev a špachtli a dodělala ty palačinky. Po skvělé snídani jsem se oblékla a chystala se vyrazit, když mě Sirius zastavil. ,,Počkej a co já?" ,,Ale ty tam nemůžeš." ,,Ale můžu." Dupl si a pak přede mnou stál pes. protočila jsem se smíchem očima a pak ho vzala do letaxu.
Odletaxovali jsme se do Bradavic. Procházela jsem chodbami a když viděla pár vystrašených výrazů řekla jsem žákům že se toho psa nemusejí bát že nekouše. Došli jsme až na ošetřovnu. Tam mi Ron oznámil že už tu není. Asi šla na oběd. Nechtěla jsem ho brát sebou do velké síně, ale on si nedal říct. Proto jsem otevřela dveře a zraky všech se přesunuly na nás. Tedy spíše na Tichošlápka. Remus byl jak malý kluk. Vyskočil od stolu a s výkřikem běžel k Siriusovi. ,,Tichošlápku! Pojď sem! No neboj se." Musela jsem se pousmát. I Charlotte vyskočila od stolu hned jak ho viděla. Oba se mu vrhli klem krku. ,,Tolik jsi mi chyběl. A to jsem tě nedávno viděla." Zasmála se. I Harry a Hermiona ho objali hned potom co je ty dvě malý děti pustili. PAk se mu ovšem zase Charlotte vrhla kolem krku. Já šla k Brumbálovi který se zpod svých půlměsícových brýlí usmíval. ,,Dobrý den profesore." ,,Ahoj Kate. Hádám že si vezmeš Charlotte na pár dní domů." ,,Jen protože se jí objevil táta a aby zase neuletěla. Jinak měla menší nehodu s Bellatrix Lestrangovou." Snažila jsem se aby to bylo co nejméně slyšet ale velkou síň stejně hned potom zaplnil šum. ,,Ale vypadá to že to zvládla." ,,Ano prý ji odstřelila někam pryč a dokonce jsme dostali hlášení že v těch místech byla viděna jak útočí na nějaké dítě." ,,Je celá po vás dvou. A co ty svatební fotky?" Trochu jsem nasucho polkla. ,,Který?" ,,Tvoje a tvého manžela. Jediný pár co si přál svatbu v Bradavicích a fotky záhadně zmizeli ?" ,,Fajn mám je u sebe, ale zatím bych to tak chtěla nechat. Prosím. Je to i kvůli ní." Podívala jsem se směrem k Charlotte. Brumbál přikývl. Rozloučila jsem se s Remusem, Harrym, Hermionou a Ronem. Pak jsem vzala Charlotte a Siriuse a vydali jsme se na cestu domů.
Charlotte: Po tom co se vzbudil Ron jsme se s Harrym a Hermionou vydali na oběd, protože mě Pomfreyová konečně pustila. Chvíli jsme jedli a pak všichni utichli a koukli se ke dveřím. Já jsem uslyšela jen Remuse jak nadšeně volá:,,Tichošlápku! Pojď sem! No neboj se." OKamžitě jak jsem tátu viděla jsem vyskočila a stejně jako Remus jsem se mu vrhla kolem krku.
ČTEŠ
BLACK and WHITE ✓
FanfictionJmenuji se Kate White a jsem v sedmém ročníku bradavické školy čar a kouzel. Začala jsem chodit se Siriusem Blackem . A jak se to všechno stalo? Čtěte!