Chapter 1

86 9 7
                                    


Rose P.O.V.

Letim po stanu dok trazim jebenu iglu i konac. Rekla sam joj da treba da prestane sa prezderavanjem i posjeti makar jednom mjesecno ustanovu po imenu teretana.

Ja sam Rose Arabelle Quinn , cura koja trci u stiklama koje su 15cm visoke , samo da bi spasila svoje i drugaricino dupe. Problem u tome sto je Vanessi pukla haljina ,a ja ne mogu naci iglu i konac.

Vanessa P.O.V.

„Hajde vise Rose! Imamo jebenih 15 minuta do pocetka dodjele diploma"

„Hej nisam nasla iglu i konac ,ali sigurna sam da i ovo moze pomoci." -vidjela sam jednu njenu ruku podignutu visoko u zrak dok je ona lezala iza naslonjaca.U ruci joj je bila siva selotejp (a/n: Ne znamo drugi naziv srry) traka.

„Rose je li ti to mene zajebavas ili ti to ozbiljno mislis."- upitala sam ju sa podignutim obrvama. Ona je samo slegnula ramenima i rekla:

„Oke, bez selotejpa."- i bacila ga u cosak. Nakon 5 minuta cula sam neko lupanje i zapitala se sta je ona brineta opet sjebala.

-„NASLA SAM!"- dotrcala je do mene i pocela spasavati moju haljinu. Nakon 10 minuta smo vec bile na putu do skole koja je udaljena 5 minuta. Malo kasnimo ,ali stici cemo. Na kraju krajeva to smo ipak mi, Rose i Vanessa. Hej pa nisam se predstavila! Ja sam Vanessa Madeline White imam 18 godina kao i moja retardirana drugarica Rose.

Brzo smo navukle one crne odore i u trenutku kad su prozvali Rose mi smo otvorile vrata i to je definitivno bio najbolji nastup na dodjeli.

Rose P.O.V.

Kada smo otvorile vrata ,cula sam svoje ime i sva vazna odsetala po zasluzenu diplomu. Pruzila sam direktoru ruku i nabacila lazni osmijeh silazeci sa pozornice. Sljedeca je bila V koja je sa blagim smjeskom primila diplomu i brzo sisla sa pozornice crvena kao rak, da veoma je stidna.

„De opusti se. Diplomirale smo i sto je najbolje idemo zajedno na fakultet."-

„Kako mislis da se opustim kada samo cekam trenutak da mi svi ovi konci popucaju koje si tako profesionalono zasila."-prosiktala je kroz zube.

„Izvini ,ali nisam se bavila krojenjem."-odgovorila sam sarkasticno. Ona je samo prevrnula ocima i onda smo se uputile na zajednicko slikanje.

3 mjeseca kasnije

Rose P.O.V.

Unosimo zadnje kutije u nasu zajednicku sobu u internatu. Upale smo na jako cijenjen fakultet, kojih ima sirom svijeta,ali mi smo se odlucile ostati u New Yorku jer nazalost u protekla 3 mjeseca nismo stigle skupiti dovoljno novca, koji nam je trebao za stan u drugom gradu ili drzavi. Kada sam spustila zadnju kutiju na pod, bacila sam se na krevet i otpuhnula.

„Ja ne mogu visee"-rekla sam. Vidjela sam Vanessu koja se takodje bacila na svoj krevet.

„Moramo sad sve ovo otpakovati,a mrsko mi je i disati"-rekla je prekrivsi lice rukama.

„Zasto ne mozemo jednostavno biti kao ostala djeca sa ovog fakulteta koja su bogata i mogu imati sve sto pozele"-rekla sam. Nemojte me pogresno shvatiti, mi nismo sad toliko siromasne,ali ipak bih htjela nekada izaci u grad i potrositi puno para na odjecu, patike i ono najvaznije - knjige.

„Nemoj tako govoriti. Hajde sad ustani pusti nam muziku i da poradimo ovo. Zelim sto prije leci, umorna sam."-rekla je V jedva gledajuci. Obje smo ustale i krenule raspakovati stvari. V je pocela redati nasu odjecu u ormar ,a ja sam pocela redati knjige.

Obje smo lude za knjigama i najradije bi sve pare potrosile na knjige. Jedino sto je razlicito izmedu nas jeste sto ja volim citati knjige o vampirima i vukodlacima ,a ona voli citati ljubavne. Jednom sam pokusala citati njene knjige i nakon prvih deset stranica vec mi se pocelo povracati od ljubavnih sranja. Ja sam se do sada samo jednom zaljubila i to je bilo u osnovnoj. Taj momak me je godinama izazivao i govorio mi da se nikada ne bi zabavljao sa mnom jer sam debela i ruzna. Nakon zavrsetka osnovne pocela sam se zdravo hraniti, ici u teretanu i paziti na svoju figuru.

College LoveWhere stories live. Discover now