Chapter 24

7 0 0
                                    

Rose P.O.V.

"Rose je varala. Ukrala je moju ideju. Ja sam zasluzio prvo mjesto."- sokirano sam pogledala i malo je falilo da mi pehar ispadne.

"Oprosti mladicu, ali bilo je nemoguce varati"- profesor iz komisije je uljudno odgovorio Carlosu.

"O da, itekako je bilo moguce"-rekao je ostro.

"Molim te, pojasni"-profesor iz komisije ga je zainteresirano upitao, dok smo profesor i ja, a i ostatak prisutnih posmatrali ovu situaciju sirom otvorenih ociju.

"Ukrala je postavku zadatka"-rekao je odlucno.

"Mladicu, bili ste odvojeni jedno od drugog, ona je bila na jednom kraju prostorije, a ti na drugom."

"Hakirala je moj laptop"

"Oh, to je jos manje moguce. Prvo, laptopi nisu imali pristup internetu, a drugo, laptopi su jako dobro zasticeni, tako da nije mogla da provali u tvoj laptop. Zao mi je, ali trebao bi biti zadovoljan sa trecim mjestom"-namrsteno mu je rekao.

"To nije fer! Vi lazete! Sigurn..."

"E pa, sad je dosta! Ako ne zelis izgubiti to trece mjesto, bolje bi ti bilo da zasutis"

"Carlose"- pored mene je zarezao profesor.

"Ali.."-ocajno je krenuo Carlos.

"Tisina"-prekinuo ga je ponovo, a onda ga zgrabio za ruku i izletio iz dvorane.

"Oprostite na ovome"-tiho sam rekla,a onda i ja izasla. Woah, taj lik nije normalan. Pogledala sam u pehar u rukama i odmah se ucrtao osmijeh na mom licu. Hej, moram javiti Vanessi i Dylanu i Harryu! Brzo sam izvukla mobitel iz dzepa i pritisnula tipku za brzo biranje, a na ekranu od mobitela se odmah pojavila Vanessina slika kao i broj. Pritisnula sam tipku za zvanje, te mobitel prislonila na uho.

"Hej"-cula sam Vanessin izmoreni glas.

"Hej V, jesi dobro?"-upitala sam namrsteno iako me ona nije mogla vidjeti.

"Mhm, samo sam malo umorna"-promrljala je. "Sta ima, jesu bili rezultati?"-upitala je.

"Da...nisam bila ni medju prva tri"-odglumila sam tugu, a ustvari sam jedva zaustavljala smijeh.

"Oh, jesi sigurna? Da nije greska? Cini se nemogucim da nisi usla ni medju prva tri"-zacudjeno je govorila.

"Salim se budalo! Prva sam"-vrisnula sam u mobitel.

"Mah, znala sam to"-rekla je lezerno. "Cestitam bitch, bilo je i ocekivano! A sada, nazalost moram ici, predavanje pocinje za minutu. Saljem ti puno pusa!"-radosno je rekla.

"Pozdravi je, pozdravi je!"-cula sam jos neciji glas zbog cega sam se namrstila.

"Dylan te pozdr... I LJUBIM TE LJUBAVIIII!"- Dylan ju je prekinuo u pola recenice, deruci se kao budala. Moj osmijeh se jos vise prosirio licem.

"Ljubim i ja njega, vidimo se za par sati!"-rekla sam, a nakon sto mi je otpozdravila, poklopila sam. Profesor je vukao Carlosa za ruku, a ja sam lagano iza njih hodala i divila se peharu. Sjela sam u auto zajedno sa profesorom i Carlosom.

"Carlos jesi li ti normalan? Otkud tebi ideja da je Rose ukrala od tebe ideju?"- upitao je profesor ljuto.

"Nije fer. Ja vec drugu godinu idem na takmicenje i uvijek osvojim trece mjesto, a ona dode nije kako treba ni srednju zavrsila i zauzme prvo mjesto."- rekao je iznervirano gledajuci u profesora. Mene nije ni pogledao.

"Rose je bolja od tebe i to moras shvatiti. Odmah da si se izvinuo."-

"Nema potrebe za izvinjenjem ionako mi to izvinjenje nista ne znaci."- rekla sam i stavila slusalice u usi. Nagela sam se na prozor i zaspala. Cijeli put sam prespavala i cim smo dosli pred skolu odmah sam se uputila ka sobi. Bilo je pola 1 kada smo dosli, Vanessa sigurno spava. Otkljucala sam sobu i polahko na prstima sa peharom u rukama krenula prema ormaricu da ostavim ga. Svaki put kada zbog moje tezine cuje se pod, stala sam pa tek nakon 5 minuta ponovo krenula. Taman kada sam dosla kod ormarica upalilo se svijetlo.

College LoveWhere stories live. Discover now