Rose P.O.V
Budim se i prvo sto vidim su bijeli zidovi. Sta se desilo? Zasto se nalazim u bolnici? Podigla sam glavu sa jastuka i protrljala oci.
"Probudila se uspavana ljepotica."- cula sam meni poznati glas. Kada sam okrenula glavu u smjeru odakle dolazi glas ugledala sam Dylana. Cim sam ga ugledala prevrnula sam ocima.
"Sta radim ovdje?"-
"Uhh izgleda da su one tablete protiv bolova bile jake. Upala si na fizickom i povrijedila nogu."-rekao je.
"Ahhh sjecam se. Tvoj dragi prijatelj je pokusao udariti Vanessu."-sjetila sam se da sam ja prvo Dylana udarila.-"Izvini zbog onoga na fizickom, nisam gadjala tebe, vec cupavog."-rekla sam stidljivo. Sta je meni? Otkada sam ja stidna.
"Nema veze ,dobro sam."- rekao je. Ustala sam sa kreveta i taman kada sam htjela staviti nogu na pod Dylan je dosao do mene i uzeo me pod ruku. Odmaknula sam se od njega i rekla da mogu sama. Kada sam spustila nogu na pod osjetila sam i dalje bol u nozi , ne kao u sali, ali je i dalje bolilo.
"Ja ću te odvesti do sobe."-rekao je i opet uzeo me za ruku.
"Mogu sama."-rekla sam i izvukla svoju ruku iz njegove.
"Prestani biti tako tvrdoglava i pusti me da ti pomognem!"-viknuo je iznervirano.
"Ne deri se na mene"-rekla sam jednakim tonom kao i on.
"Jao kako ste slatki"-culi smo neciji glas i brzo preusmjerili pogled na tu osobu.
"NISMO ZAJEDNO!"-viknuli smo u isto vrijeme i zbog toga smo se pogledali cudno.
"Aha da, vjerujem vam"-rekla je medicinska sestra. Prevrnula sam ocima i odmahnula rukom, nemajuci snage da se prepirem i sa njom. Krenula sam prema izlazu, a bol u nozi me zaustavila. Taman kada sam opet krenula hodati osjetila sam kako me je neko uhvatio i podigao kao mladenku. Znala sam da je Dylan i nije mi se dalo da se svadjam sa njim pa sam samo sutila i molila Boga da su svi na casovima ili u svojim sobama.
Imala sam srece, niko nije bio na hodnicima. Dylan je stao ispred mojih vrata i nogom pokucao. Vanessa je izasla iz sobe i kada nas je ugledala prvo je bila sokirana sto me Dylan nosi pa se onda sklonila sa vrata kako bi mogao uci. Spustio me je na krevet i samo se okrenuo prema izlazu. Prije nego sto je izasao dobacila sam mu:
"Hvala."- jedva sam se natjerala da mu se zahvalim. Okrenuo se i samo se nasmijao. Vanessa me je pogledala pogledom 'sta ovo treba da znaci' i smijala se. Ja sam samo odmahnula glavom u stilu 'nista me ne pitaj' i okrenula glavu na drugu stranu i uzela mobitel u ruke. Vanessa me samo pokrila dekom i sutila, znala je da joj sada nista ne mogu objasnjavati, tako da nije nista pitala.
"Sta se desilo sa tobom? Znam da nisi krenula sa mnom kada su me odveli do ambulante."-
" Samo sam malo popricala sa Harry-em i to je to."-rekla je slegnuvsi ramenima.
"Sta li si ti pricala sa njim?"-rekla sam sumnjicavo.
"Nista posebno. Pukla ga koji puta sakom i nogom."-rekla je opusteno.
"Ti nekoga udarila? Dragi Boze hoce li to smak svijeta?"- rekla sam sokirano. Vanessa nikada u zivotu nije nikoga udarila. Jedino je mene znala puknuti kad je nerviram ili kad ja nju udarim.
"Izgleda da ja sad preuzimam poziciju opasne u drustvu."-ponosno je dignula glavu i nasmijala se. Podigla sam obrvu i uputila joj pogled ' ti i opasna ne ide zajedno'. Samo se pocela smijati na moj izraz lica i rekla kako se samo salila.
"Sta je bilo izmedu tebe i Harry-a dok sam ja bila odsutna?"-
"Okej, ovako je bilo: Prvo sam skocila na njega i krenula ga udarati i vikati kako je kreten i da to nije smio uraditi. Onda je on uhvatio moje ruke i privukao me sebi i rekao da si zasluzila jer si i ti povrijedila Dylana. Onda sam ga ja nabila nogom u njegovog frenda, pa se on savijao od bolova. Kada sam krenula da izadjem iz sale uhvatio me i pribio uz zid. Zaprijetila sam mu da ako se ne makne za tri sekunde da cu ga ponovo nabiti. On je mislio da se salim i podrugljivo mi se nasmijao. Kada sam izbrojala tri sekunde on je uhvatio moje noge misleci da cu ga nabiti,aaaali ja sam ga pukla sakom i brzo pobjegla u svlacionicu i zakljucala se. Uglavnom, on je uspio razvaliti vrata, ali ih nije razvalio prije nego sam ja uspjela pobjeci kroz prozor. Jos uvijek ne vjerujem da nisam slomila svaku mogucu kost u tijelu kad sam skocila sa tog prozora"-ispricala je sve u jednom dahu dok sam je ja gledala sa perverznim smijeskom na licu.
YOU ARE READING
College Love
FanfictionDvije cure koje su dosle u London kako bi se skolovale i ostvarile svoje snove i makar tako vratile dug koji su imale prema svojim porodicama koje su sve uradile za njih. Dva momka koji se svim snagama trude da zavrse taj fakultet, ali im ne ide...