Chapter 14

46 3 0
                                    

Rose P.O.V.

Vise od sat vremena smo sjedili u ucionici i nista nismo radili. Vanessa, je logicno sve uradila uz moju malu pomoc. Ja sam joj dodavala alate, bravo ja. One dvije plasticne cu otisle, sto mi je poboljsalo jutro. Momci su opet pitali da napravimo jedan mali party samo mi. Pristale smo(iako jedva, jer Vanessa je poprilicno tvrdoglava i nemam pojma kako sam ju uspjela nagovoriti), jest da mi se stvarno nije islo i da sam htjela spavati ,ali ovo radim za Vanessu i Harrya.

"Znaci poslije nastave idemo kupiti nesto ,ali ovaj put cemo vas cekati ispred vase sobe. Ok?"- rekao je Dylan. Klimnule smo glavom i otisle na druga predavanja. Bilo je tako dosadno, pogotovo na matematici gdje sam se smorila. Malo mi je falilo da zaspim ,ali svaki put kada zatvorim oci profesor pojaca svoj glas. Da nije mozda vidio kako pokusavam zaspati pa me tako budio? Ma nije ba. Ili jest? Nahh,  sta me briga.

Nakon predavanja uputile smo se pravo u sobu , a ispred sobe su vec stajali Harry i Dylan. Ne zele sada rizikovati da ih one opet poljube ispred nas. Tacno kada bi to opet uradile, dobile bi one sebi. Niko ne ljubi mog  de.. Prijatelja!

Prije nego sto smo krenuli , ubacile smo brzo stvari u sobu i samo ponijele novcanike i mobitele.

Do prvog supermarketa nam je trebalo 20 minuta, koje su prosle u mrtvoj tisini. Harry je uzeo torbu , a mi smo krenuli prema slatkisima. U Engleskoj su drugaciji slatkisi nego u SAD-u. Nasla sam neke gumene bombone na kojim pise Best Bomboms in the World, ehhh ako je tako onda zelim ih probati. Kada sam ih krenula staviti u korpu Dylan me uhvatio za ruku i vratio bombone na mjesto.

"Ove bombone ne zelis probati."-

"Pa pise na njima da su najbolje."-

"Rose, ovo su najgore. Svi su kao ti mislili pa se onda kasnije pokajali sto su ih ikako probali."- ova Engleska je cudna zemlja. Kako moze pisati najbolje na svijetu ,a nisu, ja ne razumijem ove engleze. Pogledala sam u bombone, slegnula ramenima i nastavila hodati.

Nakon pola sata zavrsila sam kod police sa cipsovima. Nisam se mogla odluciti izmedu dva okusa ,a ovo troje su me gotovo ubili. Na kraju je Dylan uzeo oba cipsa i krenuo prema kasi. Može i tako.

Nakon sto smo sve platili krenuli smo u internat. Prije nego sto smo usli u sobe dogovorili smo se u koliko sati da dodemo njima u sobu. Ja bih vise voljela da kod nas slavimo, ali eto moze i kod njih. Presvukle smo se prije nego sto smo otisle do njih. Ja sam obukla dvoju dugu SpongeBob pidzamu i preko Dylan-ovu duksericu, Vanessa je obukla svoju batman pidzamu i jednu od Chris-ovih dukserica. Vrijeme izlazka iz internata je vec proslo tako da smo se uputile deckima u sobu. Mene samo zanima kako nas do sada niko nije uhvatio kako idemo njima. U New Yorku zbog desavanja koja su se desila izmedu studenata nije se smjelo ici u druge sobe iako su u sobi samo cure. Cim sam usla bacila sam se na Dylan-ov krevet. Vanessa je sjela pored mojih nogu, a Harry i Dylan su legli na Harry-ev krevet.

"Zelim soka!!!"- proderala sam se kako bi me svi dobro culi.

"Ustani i donesi sama sebi."- rekao je Harry lezerno. Podigla sam glavu sa jastuka i pogledala ga smrtonosnim pogledom.

"V zelim soka!"- Vanessa je odmah mrzovoljno ustala i donijela mi casu soka. Zahvalila sam joj se i isplazila jezik Harry-u koji je isto meni uradio.

"Zasto si to uradila?"- upitao je Harry Vanessu.

"Najbolja mi je prijateljica, a i ne zelim je slusati cijelo vrijeme kako govori da zeli sok jer ne bi prestala dok joj neko ne donese, a sama ustati nece."- rekla je Vanessa , a ja sam Harry-u pokazala srednji prst. Ehhh eto ti.

"Sad nisam vise zedna. Hvala Vanessa, volim te. Sta cemo raditi?"-rekla sam slatkim glasom, nakon sto sam se napila soka.

"Vi znate da se druzimo vec duze vrijeme, a nista ne znamo jedni o drugima. Mogli smo poceti sa upoznavanjem."-rekao je Harry.

College LoveWhere stories live. Discover now