Rose P.O.V.
Moram priznati bilo je slatko sto su uradili. Pozvale smo ih da udju u nasu sobu da malo pricamo. Ispravka, Vanessa ih je pozvala u nasu sobu, ja nisam bila bas raspolozena da se druzim sa njima. Htjela sam spavati. Dylan se bacio na moj krevet,a Harry je na Vanessin. Sjela sam pokraj njega i uzela mobitel u ruke.
-"Sta cemo raditi?"- upitala sam gledajuci u mobitel.
-"Mozda da pogledamo film?"-upitao je Dylan.
-"Hmmm nije losa ideja. Idem izabrati film, pa cemo leci na pod jer mozemo svi stati. Vi pripremite dekice i jastuke."- govorila sam dok sam uzimala laptop u ruke. Trazila sam horor kako bih Vanessu malo prepala jer me je natjerala da im oprostim. Dobro, nije me bas natjerala, ali vecinom je ona zasluzna za pomirenje. Cim sam nasla film pogledala sam prema njima. Sve je bilo pripremljno i jedva cekam da pocnemo gledati.
-"Nasla sam film."- skocila sam sa kreveta sa laptopom u rukama.
-"Kako se zove?"- upitala je Vanessa.
-"The other side of the door."-
-"Zvuci cool. Da nije ljubavni ili?"- upitala je nadajuci se da je nesto lijepo. Samo sam se zlobno nasmijala i klimnula glavom.
-"Kako ja znam, "The other side of the door je horor" ."- rekao je Dylan i stao odmah iza mene. Eto mora on meni sve zasrati. Pogledala sam ga smrtonosnim pogledom i udarila ga laktom u stomak.
-"Rose ne, znas da mrzim horore."- pogledala me je dok je pravila svoj poznati puppy face i sada moram ostati jaka. Uvijek popustim kad vidim taj pogled, jednostavno je preslatka kada to uradi i pretesko je odbiti ju.
-"Nema sanse, danas nece upaliti puppy face."- govorila sam dok sam kaziprstom vrtila ispred njenog lica. Sjela sam na pod i namjestila laptop. Pridruzili su mi se i oni. Vanessa i ja smo sjedile izmedu ove dvojice. Vanessa je od prve sekunde filma vec pocela drhtati i prekrivati oci. Odjednom je izletjelo neko cudoviste, a Vanessa je skocila i zabila lice u Harry-eva prsa, a Stylesu nije smetalo. Pogledala sam u Dylana koji je izgleda cekao kada cu se ja prepasti i traziti u njemu zastitu, ali to se, naravno, nece desiti. Svi su skocili osim mene kada je opet dosao strasni dio. Gledala sam vec film tako da znam sta ce se desiti. Harry je zastitnicki zagrlio Vanessu dok sam ja bila gotovo metar od Dylana odmaknuta. Okranula sam se prema njemu i vidjela da je zaspao. Awww kako je sladak kad spava. Woah. Sta? Rose prestani vise. Ne mogu se zaljubiti u njega, samo ce mi na kraju srce slomiti. Kao i svaki drugi. Natjera te da se zaljubis, a onda ti lezerno da nogu. E pa ovaj put nece tako biti.
Kada je konacno film zavrsio bila sam jedina koja je bila budna. Cak je i Vanessa zaspala nakon ovakvog filma. Izgleda da joj se Styles svidja cim je uspjela zaspati u njegovom zagrljaju.
Ustala sam sa poda i krenula leci u krevet. Bilo je hladno u sobi, vidjela sam da Dylan jedini nije pokriven dekom. Bilo mi je zao ostaviti ga tako pa sam ga pokrila svojom dekom , a ja sam uzela drugu deku i legla na krevet.*********
Otvaram oci i pogledam na sat, bilo je pola 10. Dobro je pa je subota, nema predavanja i mogu spavati jos. Zatvorila sam oci i okrenula se na drugu stranu. Kako sam se okrenula legla sam na nesto tvrdo. Otvorila sam oci i ugledala Dylana u mom krevetu.
-"Aaaaaaaa"- vrisnula sam i upala sa kreveta. Udarila sam guzicom tako jako od pod da cu sigurno imati modricu iducih 15 dana. Svi su skocili iz kreveta i gledali u mene.
-"Rose sta radis na podu i zasto vristis?"- upitao je Dylan. Ma jel on to mene ozbiljno pitao?
-"Htjela sam vidjeti kako je gledati iz zablje perspektive."-rekla sam mirno ,ali sa veoma vidljivom dozom sarkazma, a onda sam se pocela opet derati.-"STA RADIS U MOM KREVETU!?"-
YOU ARE READING
College Love
FanfictionDvije cure koje su dosle u London kako bi se skolovale i ostvarile svoje snove i makar tako vratile dug koji su imale prema svojim porodicama koje su sve uradile za njih. Dva momka koji se svim snagama trude da zavrse taj fakultet, ali im ne ide...