Vanessa P.O.V
Pozdravile smo se sa vozacem, uzele svoje torbe i krenule.
"Hajde, idemo popiti nešto prije leta. Previše mi se pije topla čokolada."-povukla sam ju za ruku.
"Moze, eno gore neki kafić, svakako mi se pije cappucino"-govorila je dok je prstom pokazivala na kafic. Stavile smo torbe na ledja i krenule prema kaficu. Rose je otisla da naruči meni toplu čokoladu i sebi cappucino,a ja sam uzela mobitel i poslala tati poruku da cemo uskoro krenuti za New York. Ubrzo je moj mobitel počeo da vibrira zbog poruka koje je slao moj tata. Divno. Puno malih smile emojia se redalo u našim porukama. Ugh tata, stvarno ti moram pokazati kako se pošalje samo jedan.
"Pazi malo gdje hodas!"- moje tipkanje prekida Rose-ino deranje na nekoga. Okrenula sam glavu i ugledala Rose kako stoji ispred nekog momka, dok joj je majica mokra od kafe, a faca crvena od bijesa. O Bože sad i ovo moram riješiti. Zašto uvijek moram spasavati nekoga od Rose-inih pesnica? Brzo sam skočila sa stolice uzela maramice i otisla do Rose.
"Izvini, molim te, nisam namjerno."- rekao je momak dok je sa poda kupio case. Pruzila sam Rose maramicu da obrise majicu. Momak se ispravio i pogledao u Rose. Okej sada čekamo Rose da skoči na njega.
"Hej pa ti si Rose Quinn."- otkud on zna Rose? Okej, Rose još uvijek ne skace, znaci, opasnost prosla. Huh. Podigla je pogled sa svoje, sada uništene, majice i zbunjeno ga pogledala.
"Otkud mi znas ime?"- zastala je malo i bolje ga pogledala.-"Aaa ti si Lucas koji je osvojio drugo mjesto na takmicenju."-
"Da, drago mi je sto sam te opet sreo. Nisam bas zamišljao nas susret na ovakav način,ali eto. Cestitam na pobjedi nadam se da ces dobro proci na Evropskom."- govorio je dok je nasmijano pruzao ruku.
"Hvala. Otkud ti ovdje? Zar ti nisi iz Newcastel-a?"-
"Dosao sam po sestru koja dolazi iz Miami-a. Nije bio let za Newcastel."- stojala sam pored njih i slusala.
"Uhmm, Lucas ovo je moja najbolja prijateljica Vanessa. Vanessa ovo je Lucas, on je osvojio drugo mjesto."- pruzila sam mu ruku i nasmijala se. Ovaj lik ima prelijep osmijeh od kojeg dah zastaje. Ma od njega čitavog dah zastaje. Izgleda kao da je pobjegao sa naslovne strane nekog modnog časopisa. Ali ipak, Harry je bolji. I ljepši. I puno sladji. Okej, nastavim li, neću završiti do sutra.
"Drago mi je upoznati te Lucas."- brzo promrljam da ne bi shvatio kako sam ga odmjeravala. No, njegovo diskretno namigivanje na mene, dokazalo mi je da je ipak primijetio to. Ups.
"I meni. Rose izvini zbog majice."-skrenuo je pogled na nju.
"Ma nema veze."-
"Hej da li zelite mozda malo da sjed..."-govorio je Lucas dok ga oglas nije prekinuo.
"Molimo putnike za New York da se upute ka kontroli."- ljubazni glas sekretarice se prolomio aerodromom.
"Ups, izgleda da ipak moramo ići"-Rose je slegnula ramenima.
"Oh, ma bit će još prilika.."-rekao je i skrenuo pogled na mene. "..nadam se"-dodao je osmijehnuvsi se. Ne pokušava ništa,jel' tako? Jer bolje bi mu bilo da ne pokušava.
"Da, valjda"-promrljala sam sumnjičavo ga gledajući, a onda smo se krenule.
Nakon kontrole, uputile smo se ka avionu. Naravno, da smo se opet posvadjale koja ce sjediti do prozora i ovaj put sam ja pobjedila.
Rose P.O.V.
Sjedimo vec dva sata u avionu, Vanessa odavo spava, a ja gledam film koji je upravo zavrsio. Sta cu sada raditi, Vanessu mi je previse zao probuditi ,a ja ne mogu spavati. Previse sam uzbudjena, zelim sto prije da avion sleti u New York da vidim roditelje i Mike-a. Sto se tice Cameron-a, njega nisam bas pozelila jer me je jako naljutio u Londonu zbog svog ponasanja i pravio mi ogromne probleme. Dok sam razmisljala o Cameronu osjetila sam kako mi mobitel vibrira u zadnjem dzepu. Bravo Rose, mogao mi je display odletjeti u tri lijepe. Izvadila sam mobitel i otkljucala ga da vidim kakva je obavijest. Dylan me je dodao u neki chat. Sta?
VOCÊ ESTÁ LENDO
College Love
FanficDvije cure koje su dosle u London kako bi se skolovale i ostvarile svoje snove i makar tako vratile dug koji su imale prema svojim porodicama koje su sve uradile za njih. Dva momka koji se svim snagama trude da zavrse taj fakultet, ali im ne ide...