Perfect life? Never!

1.6K 45 0
                                    

Prolog

Tak.. rozhodla jsem se začít psát úplně nový příběh snad se vám bude líbit.. a kdyby se tu oběvila nějaká chyba tak sorry za 1. to píšu na tabletu a za 2. čeština neni můj nejsilnější předmět..  no ale z5 k příběhu..

Hi, jmenuji se Amy a je mi 17... žiju v L.A. ale chci odtuď co nejrychleji vypadnout.. asi se divíte proč, no  je to trochu složitější.. nikdo mě nechápe mám "dokonalý" život, peněz kolik chci, přátel hodně.. no přátel ani nevím jestli se to za přátele dá považovat.. asi to znáte.. pro ně jste přítel jenom když něco potřebují.. Někdy mám pocit, že se se mnou baví jenom kvůli penězům co mám, nebo spíše mojí rodiče a nebo kvůli tomu, že se dobře učím, takže když potřebují poradit udělám to... 

lidi co mě znají, lidi ze školy si o mě myslí, že jsem šťastná, mám všechno co potřebuji a že mám hlavně dokonalý život.. plno lidí mi můj život závidí.. ale já jsem nikdy nebyla šťastná.. možná že si to myslí kvůli tlmu, že jsem nonstop usměvavá a vypadám šťastně no já si osobně myslím, že bych byla super herečka...

protože všechen ten úsměv je přetvářka.. vždycky byla nějaká část ze mě co tento život nesnášela.. ale nemohla jsem si stěžovat.. hlavně ne co se rodiny týče..  jedinná věc co mi pomáhá být aspoň trošičku šťastná je hudba a rodina.. usínám s hudbou, probouzím se s hudbou a žiju hudbou.. mojí další vášní je tanec, kreslení a dokonce i modeling.. to víte tady v L.A. je milion módních přehlídek.. a navíc když je vaše mamka módní návrhářka tak se to dá i předpovídat.. taťka je režisér.. miluje svojí práci. .a já zase ty jeho filmy

tak to je asi všechno o mě.. časem se celý můj život od základu změní.. komplet.. do mého života přibude láska, přátelé, nepřátelé.... a..

no však uvidíte sami.. snad budete číst.. dál.. :) snad se vám prolog líbil.. další část už bude delší a snad se vám ten příběh bude líbit.. thanks.. :)

Perfect life? Never!Kde žijí příběhy. Začni objevovat