6. část

531 25 2
                                    

DĚKUJI VŠEM CO TO ČTOU.. :)

Šla jsem otevřít a stál tam Niall.. upřímně.. ani mě to nepřekvapilo.. nevím proč, ale čekala jsem ho.

"Amy ahoj.. prosímtě nemáš strouhanku?? chci si udělat řízky.. mám hlad" začal se strašně smát.. "jo mám.. pojď dál.. musím ji najít" "ok a děkuji.." podala jsem mu jí a on poděkoval a odešel.. já jsem se vrátila k mojí předchozí činnosti a to zkoumání lednice a jejího obsahu..

Vzala jsem si jogurt a šla do pokoje si udělat něco do školy..  asi po hodině někdo klepal na dveře.. zase.. otevřela jsem je a

"jé ahoj co tu děláš.. a co to držíš??.." stál tam Niall.. zase..

"no přinesl jsem ti tady pár řízků.. a díky za tu strouhanku.." hmm vonělo to tady... " je díky.. pojď dál.. dáme si je spolu.." 

vešel do bytu a posadil se na židli v kuchyni.. nandala jsem řízky na stůl a podala mu příbor.. teda musím uznat, že se mu povedli... 

***

Ráno mě probudil ten hnusný zvuk budíku.. mamku jsem včera ani neviděla.. asi musela přijít hodně pozně.. vztala jsem oblékla jsem se, udělala jsem si ranní hygienu a namalovala jsem se.. vzala jsem si müsli tyčinku a vydala se do školy.. ve výtahu jsem potkala Harryho.., který mi nabídl cestu do školy.. přijala jsem ji.. ale celou cestu jsem tam mlčeli.. ani jeden z nás neřekl ani slovo.. bylo to až trapné..

Harry zastavil před školou, já mu poděkovala a opustila auto.. mířila jsem si to ke skříňkám, ale díky mé orientační schopnosti jsem zapoměla kde tu skříňku mám.. a hlavně jaké čislo.. asi po půl hodině sem si vzpoměla to číslo a rozhodla jsem se rychle najít tu skříňku protože asi za 2 min začínala první hodina.. našla jsem jí překvapivě rychle a pak jsem doslova sprintem doběhla do třídy.. stihla jsem to tam dříve než učitel.. za co jsem byla ráda..

den probíhal stejně jako včera.. kluci z 1D měli stejné mikiny jako včera.. i s těma kapucema na hlavě.. v poslední hodině mi Louis poslal nějaký kus papíru " po zvonění tu zůstaň ve třídě.. potřebujeme s tebou mluvit.."  jenom jsem na něho kývla a věnovala se hodině.. byla jsem zvědavá o čem zrovna oni chcou mluvit se mnou..

***

"díky, že si tady zůstala" Louis vypadal jako by šlo o něco vážného.. 

"no víš Amy.. jenom jsem se tě na něco chtěli zeptat..  neřekneš to nikomu že ne?? to že jsme tady.. a.." "ne nebojte.. nikomu to neřeknu.. chápu, že ty kapuce a to všechno děláte kvůli tomu aby vás nikdo nepoznal.." jenom se usmáli a opustili třídu.. teda až na Harryho..

"Hele Amy nechceš někam zajít?? třeba na kafe nebo..??" "ne promiň nejstem ten typ.. já mám ráda svůj klid.. a ráda trávím svůj voný čas sama.. promiň" vím přesně o co mu šlo.. bylo to takhle lepší..

Domů jsem přišla a už byly 4pm.. mamka byla doma..  tak jsem si k ní sedla na gauč.. a koukaly na telku.. pak jsem se šla učit.. a spát.. 

takhle to šlo celý týden.. a najednou tu byl pátek.. jo málem jsem zapoměla říct.. ve škole se bavím jenom s  Cassidy.. bydlí vedle v baráku a chodí se mnou do ročníku.. ale je vedle ve třídě.. ve třídě se bavím jenom s klukama.. nejvíc s Niallem.. už ho beru jejom jako kamaráda.. a jsem za to ráda.. teda myslím.. Harry to od toho dne kdy se mnou chtěl jít na kafe nezkoušel... jsou fajn.. rozhodně se nechovají jako nějaké hvězdy.. nikdo ve třídě o nich neví jenom já a pak Cas.. už to vypadalo, že jsem konečně šťastná když v tom najednou....

taak.. dneska je tu nová část.. a sorry, že tak krátká, ale na delší nemam čas.. tuhle část chci věnovat Market ona bude vědět.. Cassidy se tam objěvila díky ní.. tak  díky Marký.. :) trochu vás napínám, že??.. :DDD  VOTE A KOMET PROSÍM.. A DĚKUJI.. :)

Perfect life? Never!Kde žijí příběhy. Začni objevovat