Amy
Od zasnoubení na ostrově uplynul už měsíc.. Ano měsíc, strašně rychle to utíká, je to až neuvěřitelné.
S klukama zase jezdím po tour, člověk by řekl, že už dospěli, jsou to už dospělí chlapi, ale sotva se za nimi zavřou dveře od autobusu, jsou to zase ty paka, které znáte ze schodů z X Factoru, video diares atd. Nezměnili se, jenom se snaží vypadat na veřejnosti dospěleji, jako daří se jím to, hlavně stylem oblékání a vzhledem, ale nevím v jakém věku se jejich mozek zasekl, ale tak řekla bych, že u Liama tak v 18, Zayna 16, Nialla 15, Harryho 6 ale jenom pouze když nemá perverzní upomínky, to se chová na 16, No a pak Loui.. jeho mozek se zasekl ve 4.. Je to strašný cvok a prase zároveň.. Už jsem vám říkala, jak jsem se jednou probudila u Harryho v posteli?
Ne?.. No bylo to tak, jeden večer jsme hráli flašku, moc jsem nepila, opilá jsem nebyla, ale veselou náladu jsem díky tomu trochu alkoholu už měla, plnila jsem snad všechny úkoly, které mi dali, no jak jsme dohráli odebrali jsme se všichni do svých pokojů, Niall ten se ožral s Louisem trochu hodně, no trochu dost.. takže mi bylo jasné, že si nic ráno pamatovat nebude, zato Harry ten den nepil vůbec, bylo to kvůli cestě do Holmes Chapel další den. Nialla jsme s Liamem přenesli do postele, on v ten moment usnul, já se šla osprchovat, převlékla jsem se do pyžama, odlíčila jsem se, vyčistila jsem si zuby a šla si lehnout, no a pak jsem usla.
Poté přišlo ráno, probudila jsem se u Harryho v posteli, jenom ve spodním prádle.. Ležel vedle mě a koukal na mě s jeho typických perverzním úsměvem.. Než mi to došlo, zastavilo se mi srdce.. „To si snad ze mě děláš Harolde prde….“ A tehdy mi to došlo „Harolde Edwarde Stylesi, já tě zabiju!!!!!!!! Fakt, že jo.. ty tvoje vtípky, chceš aby mě trefil šlak, tohle mi nikdy nedělej, co kdyby nás takhle někdo našel.. a jak si to..? A můžeš mi laskavě říct proč jsem jenom ve spodním prádle?“ „Taky ti přeji hezké ráno Amy.. Hezké..“ Asi mu dneska jedna přiletí.. a jestli to zjistí Niall tak ne jenom jedna „tak zaprvé nechci aby tě trefil, zadruhé přenesl jsem tě sem, když si spala a zatřetí, kdybych tě nechal oblečenou nevypadal by tvůj obličej po ránu jakoby ti někdo uřízl všechny končetiny, chtěl jsem tě svlíknout úplně, ale to by mě Niall asi pak opravdu zabil, takže jsem to nechal jenom takhle“
Dělá si ze mě snad tenhle člověk, co člověk, tohle individuum srandu?.. A navíc celou tu dobu ten jeho úšklebek.. joo je na sebe pyšný, že se mu to povedlo..
Ani se mě neptejte co se u nás doma dělo, když to Niall zjistil.. Chcete to vědět?.. fakt?
Nic.. Nic, jak se to Niall dozvěděl propuknul ve smích asi půl hodinový.. no chápete to?.. já teda ne..
Tak teďka zpět ke svatbě, plánujeme jí spolu s El a Louisem společně, bude to dvoj svatba, bude to svatba pouze v rodinném kruhu, samozřejmě kluci+ Little mix, nejlepší přátelé, jako opravdu ti nejlepší, od každého pouze jeden a rodiče a rodinní příslušníci všech od kluků, myslím tím rodiče a sourozence, Od Nialla samozřejmě i Greg s Denise a Theem.. nebude tam chybět ani Lou, Tom ani Lux. Ty už bereme taky jako rodinu.
Taky se vám to zdá uspěchané tak jako mě?.. Asi jo co.. No já to vlastně nechápu, ale Niall to chce co nejdřív, nevím proč, ale poslední dobou je nějak divný.. A to hodně a navíc plešatí.. ( :D )
Niall
Na chemoterapie chodím snad tři týdny, pomáhají, teda trochu, u doktora jsem byl naposledy včera, řekl mi, že ale asi budu muset jít na operaci, chci jít, rozhodl jsem se dneska v noci, když jsem usínal, chci vedle Amy usínat dál, rakovina je hnusná nemoc, ale prý jsme jí zachytili docela ještě v dobrém stádiu.. nádor mi budou operovat prý příští týden, normálně se na tuhle operaci čeká 3 měsíce a to minimálně, ale když jste světově známá stár, máte to rychleji.. Amy to zatím ještě neví, nechci jí tím zbytečně zatěžovat, řeknu jí to až těsně před operací, nebo.. možná.
***
Dneska je ten den D.. Dneska asi za hodinu odjíždím do nemocnice, budou mě operovat tak za 5 hodin, Amy šla s Eleanor a Soph nakupovat, nic zatím neví, nechám jí doma dopis, chci aby si ho přečetla až v tu dobu co budu na sále. Jo asi vám to přijde divné, že jsem se s ní ani nerozloučil, ale takhle mám motivaci bojovat abych přežil, abych s ní mohl i nadále být.. kluci o tom taky neví, jenom Louis, ten mi slíbil, že nic neřekne, a zatím se mu to dařilo, věděl to už na tom ostrově, o operaci ví, takže až se to Amy dozví snad jí bude oporou a doufám ,že i pro všechny statní, je to sice z nás největší blázen, ale v tady těch věcech je silný, vím, že ostatní by se zhroutili a to já nechci..
Tak, sbaleno mám, teď už jenom položit dopis tak aby si ho Amy všimla.. a může se jet.
Lhal bych kdybych řekl, že se nebojím, bojím.. Tak jako ještě nikdy, je to kurva hnusný pocit, fakt hnusný. Nepřál bych ho ani tomu největšímu nepříteli.
Přijel jsem k nemocnici, zaparkoval a s taškou v ruce jsem vyšel směr nemocnice..
Amy
Dneska jsem si zašla na nákupy se Soph a El, nakoupili jsme si hodně oblečení a udělala jsem si docela radost, teda doufám ,že Niallovi tím udělám radost, koupila jsem si takové trochu speciální spodní prádlo.. snad se mu bude líbit. Právě vycházíme ze Starbucks, směr domů, máme plno tašek a navíc jsme už utahané, přijdu domů a naložím se do vany, tak jako vždy.
***
Vešla jsem do našeho pokoje, položila tašky na zem a šla si pro pyžamo, ale pod nohama jsem uviděla dopis.. ‚Co to je?‘ řekla jsem si, otevřela jsem to a začala číst ‚Milovaná Amy, jestli to už čteš, tak jsem právě na sále v nemocnici, operují mi nádor, ale neboj na svatbě budu už naprosto v pořádku, rakovinu se chemoterapiemi nepodařilo odstranit, tak se na to musí chirurgicky. Promiň, že jsem ti to neřekl dřív, no nechtěl jsem tě zbytečně strachovat, nikdo o tom nevěděl a ani neví, teda kromě Louiho. Jenom tě prosím neplač, budu v pořádku, adresu nemocnice ti tady nepíšu, Louis ví kde to je, tak doufám, že tě sem zítra nebo pozítří přiveze, budeš mi chybět a už teďka chci zase vidět ten tvůj dokonalý úsměv.. Jenom prosím.. moc tě prosím neplač.. buď silná.. už kvůli mně.. prosím, neboj zmákneme to.. a i kdyby ne tak. Si NAVŽDY pamatuj I LOVE YOU AMY..!!! YOU ARE FOREVER IN MY HEART.. <3‘
Cítila jsem, jak mi jedna slza začala padat za druhou. Jak jen mi tohle nemohl říct, vždyť ho už třeba ani nemusím vidět.. to. .Ani se nerozloučil, tedy jestli nepočítám tenhle papír.. dopis.. nebo co to přesně je.. to ne.. To není možné.. Louis!.. musím mu hned zavolat.. je vůbec doma?
Vyletěla jsem z pokoje, a začala řvát se slzami v očích „Louisi.. Louis!!! Jsi tady.. prosím ozvi se.. Louisi!“ „Neboj Amy jsem tady… neboj to bude dobrý, buď silná a hlavně neplač, já jsem z toho taky na prášky, ale hlavně prosím neplač, bude to dobrý uvidíš..“ hodila jsem se mu okolo krku a brečela a zase brečela, na chodbě se objevili všichni, no nikdo kromě Louise nechápal.
Amy co se stalo?“ Začali se najednou ptát všichni okolo.. „No ták Amy, co se stalo?“ „On . On Je Niall.. on má…“ Nedokázala jsem to ani vyslovit, prostě to nešlo z ruky jsem pustila na zem dopis od Nialla a skácela se na zem, to bylo to poslední co si pamatuji, pak už jenom tma a znovu tma…
Tak co?? Nezabijete mě snad.. doufám. .:DDDDDDD No MUSÍM SE VÁM PŘIZNAT, CHTĚLA JSEM ABY TO NIALL NEPŘEŽIL.. ABY ZEMŘEL HNED V NÁSLEDUJÍCÍ ČÁSTI.. ALE TEĎKA SE JEŠTĚ ROZHOUJI.. NO JEŠTĚ UVIDÍME..
UUFF.. JÁ MÁM ŠTĚSTÍ, ŽE NIKDO NEVÍ KDE BYDLÍM.. MYSLÍM, ŽE BYCH UŽ ASI NEŽILA CO. .:)
LIKE A VOTE PROSÍM.. PODLE TOHO SE ROZHODNU JESTLI NIALL BUDE ŽÍT DÁL NEBO NÉ,. J JSEM TO ALE JÁ MRŠKA CO. .:)
nezapomeňte I love U. a děkuji moooooocc. za 5000 reads.. jste ti nejlepší.. <3
ČTEŠ
Perfect life? Never!
Fiksi Penggemarživot není nikdy perfektní.. nikdy.. během jednoho dne se vám může život změnit od základu.. na 1. pohled z perfektního života se dostala do života normálních lidí. ale také zlých lidí... najde lásku.. později několik nepřátel... ale pořád to bude o...