všechno to začalo v létě v roce 2010.. tehdy jsem přecházela na střední.. bála jsem se, že tam nezapadnu, ale obávala jsem se zbytečně.. Všichni se se mnou chtěli kamarádit.. dokonce i studenti ze starších ročníků.. Ale později mi došlo, že to bylo jenom kvůli mím rodičům, jejich slávě a penězům.. časem se ukázalo, že to jejich přátelství ke mě bylo jenom kvůli tomu.. všichni byli stejní.. ale neřešila jsem to.. ale postupem času mi to už začalo vadit.. pořád o mě někdo něco chtěl a nebylo toho zrovna málo.. Někdo po mě chtěl opsat úkol, jiný zase se mnou chtěl dělat nějaký projekt, protože věděl, že on bude odpočívat a všechnu práci udělám já a nebo úplně chtěli něco jiného..nikdy jsem nevěděla co od nich čekat.. Vždy si vymysleli něco jiného..
Aspoň, že doma jsem měla klid.. rodiče byli neustále v práci.. a když byli doma tak pracovali i tam.. ale aspoň jsem měla ten klid... ale ne vždy to byla výhoda.. když jsem se cítila sama, tak jsem opravdu sama byla.. v mé situaci bylo těžké najít si pravého kamarád, kamarádku.. všichni se se mnou chtěli bavit pouze kvůli peňězům a slávě..
Lezlo mi to na nervy a to pořádně.. Ale nikdo o tom nevěděl.. tvářila jsem se, že nic.. neustále jsem se usmívála jako sluníčko, nebo se aspoň tvářila, že mi nic nechybí. .ale víte.. peníze nejsou všechno..
můj sen byl po střední odstěhovat se do Londýna.. ja milovala déšť.. jo je to zvláští.. všem co jsem to řekla si od té domy o mě myslí, že jsem blázen, ale tu v L.A. nepršelo skoro nikdy.. a jak jsem byla s rodinou na dovolené v Paříží, tak najednou začalo strašně pršet a od té doby jsem se do deště zamilovala.. Ale Londýn nebyl můj cíl pouze kvůli dešti, ale také kvůli tomu kouzlu města.. Ani přesně nevím co mě tam táhlo.. možná nějaký silný magnet.. nevím.. Byla a pořád jsem Londýnem a vůbec velkou Británií posedlá..
Možná ta láska k Anglii byla i kvůli hudbě.. milovala jsem Beatles.. jejich hudba byla předčasová.. jejich staré písničky byly dobré i v této době.. jo podlehla jsem britským chlapeckým kapelám.. např: Union J, 1D.. ale nebyla jsem na nich závisla jenom se mi líbila jejich hudba a přízvuk.. :) byl tak sexy ... závisla jsem byla na Demi Lovato.. to čím si prošla .. a dokázala se z toho vyhrabat a navíc to přiznat.. mám k ní úctu.. no.. a je to tady zase.... je mi zase na nic. a zase se vracím k hudbě.. jako vždy.. jsem doma sama.. a hudba mi hraje na celý dům trsám tu.. no trsám.. pohupuju se do rytmu.. :D je po půl dvanácté v noci a zítra jdu ráno do školy.. už se ráno vidím.. jak ochotně budu vztávat.. :D
ráno jsem se probudila o půl 10.. málem jsem dostala infart...
taak snad se vám tahle příští část líbila.. zatím to není nic moc.. ale to se časem změní.. potřebuju aby jste o Amy něco věděli.. a pak ten příběh začne naplno.. prosím VOTE, KOMENT.. byla bych moc ráda.. :) :*
ČTEŠ
Perfect life? Never!
Fanfictionživot není nikdy perfektní.. nikdy.. během jednoho dne se vám může život změnit od základu.. na 1. pohled z perfektního života se dostala do života normálních lidí. ale také zlých lidí... najde lásku.. později několik nepřátel... ale pořád to bude o...