13+ takže komu ještě nebylo 13 přeskočte tuto část.. nechci kazit mládež.. :DDDD
I hope U like it.. :DDD
http://www.youtube.com/watch?v=-pSUbrq84aE&feature=kp
Vemte si mě.. nechte ho být.. nechte ho žít.. já zemřu.. ale ho pustíte.. hned..
***
„Amy.. notáák.. Halooo.“ „pusť ho.. hneeeed“ „Amy.. probuď se.. notáák… zlato..“
„Nialle.. ty žiješ..“ začala jsem brečet a hodila se mu okolo krku.. a už ho nechtěla pustit.. „Amy copak se stalo.. ale nebooj byl to jenom sen.. jsem tady s tebou.. notááák.. šššš.. neplakej.. to bude dobrý..“ „noččníí m-můra. Hnusná.. oni tě zabili..“ zase jsem začala brečet.. a pořád ještě byla v Niallově objětí.. nemohla jsem ho pustit..
„Noták Amy pusť mě.. prosíím.. musím na záchod.“ „né já tě nepustím.. nechoď prosím..“ „tak fajn ale jestli se počůrám budeš to uklízet ty“ začal se smát a já ho hned pustila a pak jsem e začala smát taky.. „no vidíš už se směješ..“ jenom jsem tak seděla na posteli a vydýchávala jsem ten sen.. pak přišel Niall, že mu psali kluci, jestli s nimi nepůjdeme ven.. chcou si projít město.. nechtěla jsem.. chtěla jsem být s Niallem sama.. v hotelu..
***
Byl večer a my se u chystali na večeři.. celé odpoledne jsme se s Niallem na pokoji dívali na filmy a leželi vedle sebe na posteli ruka v ruce… ale dostali jsme hlad.. jak nečekané..
Přišli jsme do restaurace v hotelu.. všichni tam už seděli a něčemu se smáli.. my tam přišli ruka v ruce a všichni měli pusu spadlou pomalu až na zem teda až na Harryho.. ten se jenom usmíval.. „aby vám tam nevletěla moucha“ tak tohle Niall zabil..
Ticho prolomil až Liam.. „po-počkejte.. vy dva…“ ukazoval na mě .. pak zase na Nialla a takhle to šlo asi půl minuty všichni se začali smát.. „no Liame.. ty máš postřeh..“ Harry po tomhle co řekl vybuchl smíchy..
Poté jsme se jenom posadili.. a povídali si.. jak nám přinesli jídlo tak všichni ztichli a jenom se jedlo.. jak jsme pomalu dojídali, tak ticho prolomil Harry zase jednou z těch jeho poznámek.. „ jo a nezapomeňte použít ochranu“ měl kamennou tvář na rozdíl od náš všech my jsme se tam smáli a všichni ostatní na nás jenom koukali.. Louis dokonce smíchy spadl ze židle.. to se už začal smát i ten Harry.. no to víte.. takhle to vypadá když jste na dovolené s takovýma pakama jako já..
Po večeři jsme se všichni odebrali do svých pokojů.. už jsme si s Niallem chystali na večer nějaké filmy, když v tom najednou do pokoje vtrhli kluci i s El, Pezz a Soph „ co vy dva tu jenom tak sedíte.. jdeme k Harrymu do pokoje.. budem hrát flašku..“ „děláte si ze mě srandu, že jo?.. nene.. já nechci..“ ale Amy chceš.. hrajou všichni..“ Loui mě poučil, že odmítat flašku je proti pravidlům.. a tak jsem musela jít..
***
„Točíš Amy..“ „ok ok.. tak jo. Točím“ to jsem už v sobě měla asi 15. Panáka.. padlo to na Nialla.. „ták Nialle.. pojď k nám do pokoje a vyspi se se mnou“ bylo nám úplně jedno co uděláme.. byli jsme všichni tak na mol, že nám bylo jasné, že si ráno nic nebudeme pamatovat.. „jak chceš.. pojď jdeme.. lidi myslím, že to budete muset dohrát bez nás..“ vstal, chytl mě za ruku a už mě táhl do pokoje, zavřel za námi dveře a hned mě začal líbat
Začala nám válka jazyků.. byl to boj o nadvládu, nepřestávali jsme se líbat a pomalu jsme přešli k posteli, Niall mě na ní hodil sundal si trička s skočil na mě…
Začal mi sundávat oblečení.. no spíše ho ze mě trhat, já už zůstala jenom ve spodním prádle.. tak to teda ne.. převrátila jsem ho na spod.. klekla jsem si na něho obkročmo „tak to teda ne.. ty jsi skoro celý oblečený a já už skoro nahá.. tak to musíme napravit“ začali jsme se oba dva smát.
. Niall už ani pomalu nevěděl kam ty jeho ruce dát.. strhla jsem z něho kalhoty, a zbytek oblečení až ta trenky.. já zůstala jenom v kalhotkách.. podprsenka letěla na druhou stranu pokoje.. začali jsme se líbat.. vášnivěji ale zároveň tvrději než předtím
Oba zároveň jsme ze sebe strhli poslední kusy oblečení z těla, Niall mě převrátil a sedl si na mě.. začal mi dělat mokrou cestičku od rtů až po podbříško „neboj.. budu jemný“ jenom jsem přikývla a už jsem v sobě cítila jeho dva prsty..
Vzdychla jsem a trochu se prohla v zádech, chvíli ve mně kroužil, pak přidal ještě 3. Prst.. „už budu..“ najednou přestal.. vytáhl ty prsty a začal se smát.. měla jsem sto chutí ho zabít.. víte jak to myslím.. řekla jsem si že ho taky potrápím.. udělám to samé.. přehodila jsem si ho pod sebe.. uchopila jsem jeho Niallera a přejela jsem po něm co celé jeho délce, lehce zavzdychal.. takhle to bylo asi 5 minut pak zavzdychal a řekl, že už bude no a já?.. já přestala..
Nahodil ten face to jako vážně? A já se začala smát.. „tak jak ty mě.. tak já tobě..“ asi jsem ho trošičku naštvala.. protože si mě pohodil pod sebe.. sedl si na mě obkročmo.. „tak jak chceš..“
Vnikl do mě.. trochu to bolelo, ale bolest rychle vystřídala slast.. přirážel rychle a čím dál tím tvrději..po pár minutách jsme se oba udělali najednou a já v sobě ucítila tu jeho tekutinu.. svalil se vedle mě na postel a oddychoval.. „Amy byl to nejlepší sex co jsem zažil..“ „Amy?? Slyšíš??.. aa jsi tak sladká když spíš.. dobrou Amy.“ Usnula jsem..
Probudila jsem se až ráno.. no ráno byly 2 odpoledne.. a myslela jsem že mi praskne hlava.. chtěla jsem si zajít pro kafe ale najednou jsem si uvědomila, že jsem nahá a vedle mě leží nahý Niall.. ne jenom to ne.. proč jsem sakra pila.. z noci jsem si pamatovala jenom nějaké úseky ale podle toho co si pamatuju tak jsme hráli flašku a já dala Niallovi úkol ať se se mnou vyspí.. a oba jsme si tu no užívali.. sakra…
***
Přinesla jsem nám kafe a 2 vody s šumákama.. Niall ještě spal.. šla jsem se kouknout ještě do ostatních pokojů a vypadalo to, že jsem byla jako jediná vzhůru.
Asi po půl hodině se probudil Niall.. rychle vypil kafee a posadil se na postel.. asi mu to taky došlo protože se najednou začal omlouvat.. „Amy promiň.. ja ja.. promiň..“ „Nialle nemáš se proč omlouvat.. neměli jsme tolik pít.. ale musím uznat, že to teda bylo něco..“ chtěla jsem se začít smát ale hned jsem si to rozmyslela.. moje hlava byla před výbuchem.. „debilní alkohol“ s tímhle jsem s Niallem souhlasila.. zalezla jsem za ním do postele a oba jme usnuli..
Taak snad se vám to líbilo.. :DDD VOTE A KOMENT POTĚŠÍ.. :)
ČTEŠ
Perfect life? Never!
Fanficživot není nikdy perfektní.. nikdy.. během jednoho dne se vám může život změnit od základu.. na 1. pohled z perfektního života se dostala do života normálních lidí. ale také zlých lidí... najde lásku.. později několik nepřátel... ale pořád to bude o...