I hope U like it.. :)
ZASE JAKO VŽDY VOTE A KOMENT PLS.. AŤ VÍM, JESTLI TEN PŘÍBĚH MÁ CENU PSÁT DÁL.. THANKS. .:)
Niall
Od únosu Amy už uběhly dva dny.. právě jedu autem do nemocnice, konečně si jí odvezu domů… konečně.. její otec sedí ve vězení.. přál jsem si to.. Ale ne za takových okolností..
No nic.. rozhodl jsem se, že budu žít přítomností a na minulost zapomenu.. bude to nejlepší..
Amy se změnila od té doby, co jsem jí poznal.. byla to docela tichá dívka, se kterou jsem seděl v lavici.. Bylo to docela divná doba.. Bavila se tam jenom s námi.. a jak jsme odjeli na tour tak pak jenom s Cassidy.. nikdo jiný se tam s ní nebavil.. jak jsem s ní začal chodit, najednou se s ní chtěla bavit celá škola.. jaká náhoda..
Byl jsem strašně rád, že jí mám teď u sebe.. no ne nadlouho.. za týden jedeme do Austrálie na tour.. Nevím, jestli mi Paul dovolí si ji vzít s sebou.. no kdyžtak ji narvu do kufru…
Možná se ptáte na kluky.. no tak Liam je náš daddy na plný úvazek nonstop.. má Soph.. strašně jim to sluší.. Pak je tu Zayn.. no tak ten má Pezzu.. je to super holka i zpěvačka.. strašně dobře si rozumí s Amy.. jako zbytek LM.. dále tu je Louis.. má El.. Nato, že Loui je pořád někde na tour a ona za ním moc nejezdí kvůli škole.. nemají na sebe čas atd.. tak jim to strašně moc dobře klape.. vždycky když jsou spolu tak si to celé vynahrazují.. no dále tu máme Hazzu.. možná si myslíte, že je to děvkař, nebo naopak gay.. jak ho popisují média.. no on není ani jedno.. jo je pravda, že když se ožere tak ho můžete pokaždé vidět s nějakou jinou holkou, ale on s nim nikdy nic nemá.. nikdy.. a navíc má holku..
Chodí s Cassidy.. jo s tou Cass.. nevím.. moc mi k sobě nejdou.. ale to je možná tím, že Harry se nikdy nechtěl vázat, nehledal si holku.. ani jsem se mu nedivil.. my všichni jsme pořád pod nátlakem paparazzi.. ale Harry z nás nejvíce. Když už nějakou tu holku měl, tak mu ten vztah zničili novináři, nebo fanynky.. nenávistnýma zprávami..
„Amy.. jsem tady.. máš všechno sbalené?.. můžeme jet domů?“ „ Můžeme.. už odtud chci vypadnout.. Ale nejdřív se ještě chci stavit za Louim.. nevadí?“ „ne .. tak pojď jdeme.. a dej mi tu tašku..“
Amy
Došli jsme před pokoj Louise „Zlato počkáš tady.. chci si s ním promluvit sama.. nevadí?.“ Udělala jsem psí očka.. a vešla do pokoje „Ahoj.. tak co jak se máš marode?“ „já ti dám marode.. víš jak to bylo“ „Vím.. proto, jsem o tom s tebou chtěla mluvit…. Nesmíš to nikomu říct.. slyšíš.. nikomu.. a hlavně se to nesmí dozvědět Niall ..“ „Neboj.. dělám to i pro klid v domácnosti, vím jak by Niall šílel.. neboj.. neřeknu to nikomu.. bude to u mě jako v hrobě.. ale chci vědět jednu věc.. dostala si se z toho?“ „ jo.. jsem v poho“ nechápu jak se při takovém tématu může smát.. i když asi to jenom hrál.. na odlehčení situace
No nevíte o mě plno věcí.. nikdo z Londýna to nevěděl.. teda teďka to ví jen Loui.. řekl mu to ten můj posraný otec.. kvůli tomu jsem chodila ještě v L.A. k psychiatrovi asi půl roku..
Asi po 20 minutách jsem se s Louim rozloučila.. prý ho mají pustit domů už za dva dny.. takže v pohodě..
Konečně jsem dojeli k vile.. strašně jsem se tu těšila. No zároveň jsem se bála.. a oprávněně..
Vešla jsem do kuchyně.. a začalo to, před očima jsem viděla jenom otce, jak střelil Louise.. a jak mě od tama táhne pryč.. asi jsem si to neuvědomovala.. ale měla jsem slzy v očích.. všechno okolo jsem ignorovala.. všechny.. soustředila jsem se jenom na tu hnusnou.. odpornou vzpomínku..
Nevím co to do mě vběhlo, ale zničehonic se moje nohy daly do pohybu a já vyběhla schody a vběhla do našeho pokoje a zamkla se tam
Svalila jsem se na postel a začala plakat.. vzpomněla jsem si na to co se před lety odehrávalo v L.A. já taťkovi odpustila už dávno…. No teď se ty vzpomínky vrátili tím co mi udělal.. a to co Louisovi.. to už mu nikdy neodpustím.. nikdy..
Postupně se všichni chodili přes dveře chodit ptát co se stalo.. proč pláču.. ať odemknu.. atd.. no ignorovala jsem to..
Zase se to vrátilo.. ne v takové síle jako předtím.. ale vrátilo se to.. já to cítila.. sakra..
Táák doufám, že se aspoň trochu líbila.. no.. co si myslíte, že je to co ví jenom Loui.. a to co se vrátilo?.. co myslíte. … chci znát váš názor.. já vím.. zase to není nějak extra dlouhá část.. ale já vážně delší nestíhám.. :// :) thanks..
Děkuji všem co čtou tenhle příběh.. thank ya.. :)
ČTEŠ
Perfect life? Never!
Фанфікиživot není nikdy perfektní.. nikdy.. během jednoho dne se vám může život změnit od základu.. na 1. pohled z perfektního života se dostala do života normálních lidí. ale také zlých lidí... najde lásku.. později několik nepřátel... ale pořád to bude o...