Další část.. doufám, že se bude líbit.. J
Po dost trapné konverzaci jsme se všichni odebrali zpátky na pláž, už tam dokonce byla i Seph s Liamem a Harrym, který si natíral tělo opalovacím krémem..
Oheň jsme si nějak udrželi a vodu si převařovali.. Celý den jsme se jenom váleli na pláži, nebo blbli.. Bylo to super.. celou tu dobu nás nikdo neotravoval.. žádní novináři.. fanynky.. no prostě nikdo..
Myšlenka na to, že se budeme zase muset vrátit do toho blázince.. mě ničila.. nechtělo se mi odtud… Vůbec se mi nechtělo.. Bylo to tu naprosto dokonalé.
Musím se s Louisem pochválit.. tento plán nám vyšel naprosto přesně.. tak jak jsme chtěli.. dokonce si myslím, že když holky ví pravdu je to ještě lepší.. Nebojí se tak.. ví, že za 14 dní pro nás přijedou a nemusí se bát, že nás už nikdo nikdy nenajde..
Jak by řekl Harry „no co.. přinejhorším by jsme se tady rozmnožili“ jo přesně tohle řekl včera večer, když o tomhle našem plánu holky nevěděly vůbec nic..
Teda jako já bych s tím rozmnožováním problémy neměl.. Ale divím se, že to řekl zrovna Harry, ten který je tady sám.
Odpoledne jsem si zašel na loďce chytit pár ryb. .samozřejmě tajně, chystám pro Amy a mě romantickou večeři na pláži.
Vezmu ji na pláž na druhé straně ostrova, je to tam krásné..
Amy
Niall se dneska choval nějak divně, teda jestli nepočítám naši trapnou konverzaci spolu s El a Louisem..
Od té doby jsem s ním vlastně dneska ani nemluvila, chvíli jsme spolu byli na pláži.. ale to byla opravdu malá chvilka..
„Amy.. pojď za mnou“ z mého přemýšlení mě probral Niall.. já věděla, že něco chystá.. no upřímně se začínám trochu i bát
„Dobře a kam to jdeme?“ „Neptej se a nasaď si tohle na oči“ Podal mi šátek.. uvázala jsem si ho tak, že jsem přes něho nic neviděla, jenom čistou tmu.
Niall Mě chytil za ruku a táhle mě někam.. šli jsme asi 5minut „Tu počkej.. až ti řeknu teď sundáš si šátek.. a nepodváděj.. neboj bude se ti to líbit“
Sice jsem nevěděla, kde to stojím, ale vím, že to bylo někde blízko moři, slyšela jsem ho, jenom doufám, že mě nechce utopit.. ne vážně potřebuju cvokaře.. už mi z toho všeho vážně hrabe
„teď“ Na jeho pokyn jsem si sundala šátek, no nestačila jsem se divit.. bylo to.. bylo to něco nepopsatelného, nestačila jsem dýchat..
Myslím si, no ne nemyslím, já to vím, minimálně na dva údery mi přestalo bít srdce..
Byli jsme na pláži, šlo od tamtud krásně vidět západ slunce, který šel vidět u ostrova naproti.. stejným směrem byla na pláži položena deka, na které bylo jídlo asi 5 ryb, nějaké pití a nějaká kytka.. jaká to přesně nevím.. nikdy mi biologie nešla.. (upss)
Moře, západ slunce, piknik, pláž, samota to všechno se dá říct jedním slovem a to romantika.. bylo to něco nepopsatelného.. Ale to se nevyrovnalo, tomu..
Táák doufám, že se vám to aspoň trochu líbilo.. další část dám možná ještě dneska. .:DD prosím zase mi napište do komentu váš názor.. zajímá mě to.. J
ČTEŠ
Perfect life? Never!
Fanficživot není nikdy perfektní.. nikdy.. během jednoho dne se vám může život změnit od základu.. na 1. pohled z perfektního života se dostala do života normálních lidí. ale také zlých lidí... najde lásku.. později několik nepřátel... ale pořád to bude o...