-1-

1.3K 70 27
                                    

"Efsanelere göre eski zamanlarda dünyaya iki ırk hüküm sürermiş... İnsanlar ve Canavarlar...
Bu iki ırk birbirleri ile iyi geçinirler, birbirlerine yardım ederler ve sevgili-saygılı davranırlarmış... Taki o güne kadar.....




















































































Canavarlar kralı ile insanlar hükümdarı arasında bozukluk yaşanana kadar...
Nedenini hala kimse bilmez... Ama sonrası savaştır... Uzun ve çekişmeli bir savaştan sonra insanlar 'galip' gelir ve canavarları yer altına sürerler... Ebbot Dağı'nın altına... Zamanla yeni nesil bu efsaneyi unuturlar... Belki de unutmaları iyi olur... Ama insanların arasında hala canavarların var olup efsanenin gerçek olduğuna inananlar vardır... Bir gün iki çocuk çıka gelir... İkisi de birer melektir... Ebbot Dağı'na tırmanan bir daha geri dönemez lafı gerçek olsa gerek ki öyledir... Ama ikisi de dağa tırmanırlar ve canavarların dünyasına giriş yaparlar..."

"Sonra ne olmuş?"

"Sonra bu iki meraklı derin uykulara dalarmış... Hadi uyuyun bakayım... Saat geç oldu..."

"Ama anne ben hikayenin devamını merak ediyorum!"

"Bende!"

"Yarın akşam devam ederiz çocuklar... Şimdi uyuyun..."

"Ama yaa!"

"Ama anne!"

"Şşşşt! Uyku konusunda ama yok... Hadi iyi geceler..."

"İyi geceler..!"

"İyi geceler..!"

#Klick..#

İlk bölümden selamlar *-*
Nassınız?
Yada ben gideyim 2. Bölümü yazayım ha?
Okuduğunuz için tşk...
Hadi bb :'3

Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin