-16-

427 35 11
                                    

Eve geldiğimde Chara, Asriel ve Pepercut kitap okuyordu. Bende koltuğa kendimi attım.
PC:Knk? İyimisin?

*Hayır...

C:Neden ikiz?

*Sans beni sadece dost olarak görüyor...

A:Yani Sans'ı seviyorsun ^^

*Evet ama o sevmiyor.

C:Asriel, bu lafı bir yere yaz tarihi ile birlikte. Buna ihtiyacımız olacak.

Pepercut yanıma gelip yere oturdu. Çenesini koltuğun minderine koydu.
PC:Hadi ama knk ne olduğunu anlat.

*Furry onu sevdiğimi söylemem gerektiğini söylüyor. Ama ben söylemek istemiyorum!

PC:İstemiyorsun?

*...Korkuyorum...

A:Frisk. Sans ta seni seviyor.

Yanındaki çantadan kemikli bir defter çıkardı. Bana uzattı.
*Bu ne?

A:Sans'ın günlüğü...

C:Ahuhuh... Demek erkeklerde günlük tutarmış.

*İyi de... Bunu neden yanında taşıyorsun?

A:Belki ihtiyacım olur diye.

*Eheh...

C:Yüksek sesle okusana ikiz?

*T-Tamam...

"Sevgili kemik defteri...

  Bu gün 3 Nisan. 5 gün sonra Frisk ve Chara'nın doğum günü. Hala Frisk'e doğum gününde ne alacağıma hala düşünemedim. Ona benzersiz bir hediye almak istiyorum. Diğerlerinden farklı olsun. Benzersiz, çok seveceği, nadir bulunan bir hediye olmalı. Ama ne...
  Neyse sonra düşünürüm. Ayrıca... Frisk bazen kendi kendine konuşuyor. Sanki..."
*o///o

C:Ehehheh... Şu olaya bak!

*Sus Chara...

PC:Hey bir dakika? Bu gün ayın kaçı?

C:Sanırım 7 si...

A:O zaman sizin yarın doğum gününüz!

C:Aaaa! Cidden mi? Bilmiyorduk!

*Ben gidiyorum...

C:Nereye?

*Yatmaya... Yorgunum... Biraz uyuyacağım...

C:Pki .,.

Odama gidip kendimi yatağa attım.
F:Çok mutsuzsun...

*Rahat bırak beni. Yorgunum...

F:Hey bak... Sans'a onu sevdiğini söyle bence...-Frisk yavaş yavaş gözlerini kapatır.-Yarın doğum günümüz işte. Bu yükten kurtul.-Frisk gözlerini kapatmıştır. Furry bağırınca uyanır-Hey! Beni dinliyor musun?

F:Wow... Sen cidden yorulmuşsun... Biraz uyumalısın...

*Sen yanımdayken mi? Asla.
Surat astım. Evet yorgundum ama Furry yanımdayken uyumak en kötü kabuslardan biri olurdu.

F:O zaman ben gidiyorum, diyip odadan çıktı. Gözlerimi kapattım. Çok yorulmuştum ki hemen uyuya verdim...

Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin