Sans Chara, Frisk, Asriel ve MonsterKid'i WaterFall'a bırakıp gider.
C:Eee... Ne yapçaz?A:Hala düzgün konuşmayı beceremedin be.
C:Ahhehehehe...
M.K:Yakalanbaç oynayalım?
*İyi fikir!
C:Yere yapışırsan ben sorumlu olmam. Hem o kısa bacaklarla nasıl oynayacaksın?
A:Neden bu kadar ön yargılısın?
C: -_-
Chara Asriel'e değip kaçar.
C:Ebe!A:Hey! Bu haksızlık!
Frisk ve MonsterKid'de kaçar. Chara önüne bakmadan koştuğu için suya düşer.
C:Ahg! Islandım!A:Hile yaparsan böyle olur :D
*Ehehehehehe...
M.K:Bi de bana diyordun yere yapışırsan diye. Ama sen suya yapıştın :)
A:Ahahh! Bak bu iyiydi.
C:Ya yardım edin çıkayım şu sudan!
Frisk Chara'nın kolundan tutar. Çıkartmaya çalışır.
*Çok ağırsın!C:Ahauhuu...
Asriel ve MonsterKid Frisk'e yardım ederler. Chara onları kendine çekip onları da suya düşürür.
A:Chara!*Chara ya!
C:Yağlama =D
Frisk Chara'nın üzerine su atar.
C:Ahauah... Tamam tamam yapma...Eve döndüklerinde...
#Tak...Tak...#
T:Hoşgeldiniz. Eğlendiniz mi bari de... Siz ıslanmışsınız? Hasta olacaksınız be yavrucaklarım. Üşütmeden şöminenin önüne geçin.
Frisk, Asriel ve Chara içeri girip şöminenin önüne geçerler. Toriel odadan temiz ve kuru kıyafetler getirir.
T:Niye ıslandınız yavrucaklarım? Ne oldu?*Chara suya düştü. Onu çıkartmaya çalışırken bizi suya çekti biz de düştük.
C:Ahuhuh...
T:Ah be Chara... Yine kötülük peşindesin...
Akşam olunca...
T:Hadi yatağa...*Anne hikayenin devamını oku lütfen!
C:Eveettt!
T:Tamam... Ama benden önce yatağa giderseniz...
Chara ve Frisk koştura koştura yatmaya giderler. Toriel yatağın yanındaki sandalyeye oturup hikâyeyi okunmaya başlar...
..."O iki kızın karşısına bir çiçek çıkar. "Howdy! Ben Flowey! Çiçek Flowey! Galiba aklınız karıştı. Size yardımcı olayım!" Savaş arenası açılır. İki kız korkar. "Hey! Korkmayın! Burası savaş arenası. Canavarlar karşınıza çıkarsa gireceğiniz yer!""
Toriel Frisk ve Chara ya bakar. İkisi de mışıl mışıl uyuyordur.
T:Huh...Toriel oturduğu yerden kalkıp kapıya yönelir. Işıkları söndürür. Kapıyı kapatmadan önce...
T:İyi geceler benim küçük iyilik meleğim ve küçük kötülük meleğim...
#Kapı kapanır...#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)
FanfictionBeyaz ve Siyah... Zıt renkler değil mi? Tıpkı bu zamanda yaşayan ikiz kardeşler gibi... Chara ve Frisk... Biri bir melek, diğeri tam bir şeytan... İşte... Bu kitapta da bu iki kız kardeşin yer altındaki hikayesini anlatacağım... Umarım beyenirsiniz...