-43-

252 29 15
                                    

Sevgili günlük...
Asriel, babam ve ben eve geldikten sonra hemen Frisk'in yanına gittik. Sol gözü tamamen güllerle kaplanmıştı. Babama bunun ne olduğunu sordum. Pek te iyi cevap vermedi...
Babam Frisk'in gül virüsüne yakalandığını söydi. FlowerFell gibi bir aunun hastalığıymış.
RoseTale...

Ölümcülmüş... Tedavisi yokmuş... Bir kere yakalanırsan bir daha kurtulamazmışsın... Tabi bunu Frisk'e söylemedik. Yoksa psikolojisi bozulurdu. Şu an sadece ben, Alphys, babam ve Asriel biliyor. Peki diğerlerine nediyeceğiz? Özellikle Sans'a... Frisk, Sans için çok değerli. Bunun farkındayız...

Frisk'e bunu belli etmemeye çalışıcaz... Frisk uykuya dalmıştı... Şu dakikadan sonra Frisk'e kötü davranan herkesi öldürmeye yemin ediyorum. Ama Furry katliamından sonra kimseyi öldürmemeye yemin etmiştim. Ama bu yemin artık geçersiz. Kim olursa olsun! Kim olursa olsun Frisk'e kötü davrananın hayatını ona cehennem ederim...
Neyse... Bu gün zor geçti... Bende ilk başta hikayeyi anlatırcasına başladım. Neden öyle yazdığım hakkında en ufak fikrim yok...

Yarın kötü bir şeyler olacak...

Bunu neden yazdım emin değilim... Şu aralar hiç bir şeye güvenemiyorum... Uykum geldi... Ben yatıyorum iyi geceler...

Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin