UFS: Bize bu günün kamera kayıtları lazım.
UFAL:Nerenin kamera kayıtları?
UFS:Diğer ben? Yırtık neredeydi?
S:Snowdin sonu...
Koca televizyonun yanına gidip tuşlara bastı. O kadar hızlı basıyordu ki takip edemiyordum. Sonunda ekranda yırtığın olduğu yer çıktı. Geri sarma tuşuna bastı. Frisk'i yırtıktan çıktığını görünce,
S:Dur! Bak işte orda...UFS:Demekki... Sizin insan buralarda ha?
UFAL:Bekleyin...
Kaydı durdurdu. Frisk'in ruhu gözüküyordu. Kırmızı gibiydi ama üzerinde Lila renke boya gibi birşey vardı.
Hani bir topun üzerine boya koyarsın da kenarlardan akar ya...
C:Frisk'in ruhu neden öyle?
UFAL: Bilmiyorum Chara...
Hızlıca, o küçük ayaklarıyla kitaplığa yürüdü. Alt ratan üzerinde Nadir ruhlar yazan bir kitap aldı ve buraya geri döndü. Masanın üzerine kitabı koyup sayfaları karıştırdı. Bir yerde durdu. Kenarda lila renkte bir kalp duruyordu.
UFAL:Hadi... Hadi... Nerdesin... Hadi ama... Hah! Buldum!UFAL: "Lila renkteki ruh şiddet olarak adlandırılır. Korku gibi tehlikeli ve yenmesi zor bir ruhtur. Çok nadir bulunur. İnsanların %0,00001'inde vardır. Ruhları ele geçirebilir. Canlıları transa sokar ve bedenini ele geçirir. O ruhun zayıf yönü..."
C:Furry'nin ruhu! Furry ile ne alakası var Frisk'in ruhunun öyle olmasının?
A:Zayıf yönünü oku!
UFAL: "O ruhun zayıf yönü onu gören kişilerin beyninden silmek. Bir daha hatırlamayacak şekilde. Hiç var olmamış gibi...
"O ruha sahip olan birinin akumusu eğer 5 insan ruhu yerse, kötü şeyler olabilir..."
Chara yere oturup dizlerini kendine çekti. Kafasını dizlerine dayadı.
C:Bunların hepsi benim suçum...A:Chara...
Yanına eğildi ve onu kolundan kaldırdı.
A:Düzeltmeye bak...C:Bir dakika... Furry'i yenmemizin tek yolu onu görenlerin benyinden onun varlığını silmek...
S:Ama Furry'i UnderTale boyutundaki canlıların yarısından fazlası gördü!
C:Ya oyunu Reset'ler isek...?
S:Ha? Hayır... Hayır! Bunu aklından nasıl geçire biliyorsun!
Chara'nın önünde Reset ve Kaydet tuşları belirdi. Eli Reset tuşuna doğru gitti. Hızlıca onu bileğinden yakaladım.
C:Bırak elimi!
S:Oyunu resetleyemezsin Chara! Bu kadar ilerlemişken! Resetlersen herkesin size olan güveni sarsılır ve bir daha o güveni kazanamazsınız!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Ve Siyah-Undertale (Bitti)
FanfictionBeyaz ve Siyah... Zıt renkler değil mi? Tıpkı bu zamanda yaşayan ikiz kardeşler gibi... Chara ve Frisk... Biri bir melek, diğeri tam bir şeytan... İşte... Bu kitapta da bu iki kız kardeşin yer altındaki hikayesini anlatacağım... Umarım beyenirsiniz...